Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- رفلاکس
سلام.وققتون بخیر. دخترم دوماهشه و بعد شیر خوردن بالا میاره.یک ماهگیش ۴۱۰۰بود این ماه ۴۷۰۰شده بنطرتون وزن گیریش خوبه؟از بس بالا میاره میگم نکنه وزن نگیره.و اینکه چیکار کنم کمتر بشه چون روزی چن بار لباساشو عوض میکنم .سونو انجام دادیم گفتن مشکلی نداره.پودر اس امپرازول دادم تاثیر نداشت
- بوی بد واژن
سلام وقت بخیر دختر شش ماهه دارم امروز متوجه شدم واژنش بوی بد میده ممنون میشم راهنمایی کنین چه کاری باید انجام بدم🙏
- واکسن
سلام واکسن دوماهگی پسرم دوهفته گذشته ولی هنوز جاش سفته .چی کار کنم
- نخوردن شیر خشک آپتامیل پپتی جونیور
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر بچه من 5.5ماهشه یه هفته ای هستش که میل به خوردن شیرخشک آپتامیل پپتی جونیورش خیلی کم شده(البته از شروع زیاد میل به خوردن نداشت ولی در خواب میخورد ولی الن خیلی کم شده حتی درخواب هم کم میخوره) و بچم وزن کم کرده خیلی لاغر شده مدفوعشم از اون موقعی که آپتامیل پپتی جونیور رو استفاده میکنه (تقریبا 2 ماه) به رنگ سیز تیره و به صورت رقیق هستش میتونید زحمت بکشید بفرمایید چه باید بکنم ممنون از بزرگواریتون
- با سلام خدمت دکترعزیز دخترم ۳ماه و ۱۷ روزشه الان ۳ شبه پی پی نکرده و دل درد داره آیا قطره بی بی کر بهش بدم ؟بچم فاویسم داره ینی باقاله ایی هم هست آیا دادن این قطره بی بی کر مشکلی براش نداره؟
- قرمزی گردن نوزاد
- کم اشتهایی نوزاد 53روزه
سلام اقای دکتر پسر من یه هفتس اشتهاس به مرور کم و کمتر میشه این دو روز به زور شیر میخوره از دیشب تا الان فقط دو درجه خورده بردیمش پیش متخصص اطفال وزن و قدش رو گرفت گفت خوبه منم گفتم این وزن و قد خوب مال قبل بی اشتهاییه به وضوح دارم میبینم بچم داره ضعیف میشه پاسخ روشنی ندادن و دارویی تجویز نکردن نظر شما چیه
- غذای کمکی
باسلام خدمت شما پزشک محترم نوزاد۶ماهه ای دارم که نارس بدنیا اومده الان میخوام واسش غذا شروع کنم ازچی شروع کنم بهتره سرلاک یافرنی؟کدوم مقوی تره؟وزن الان ۶۳۰۰
- وزن نوزاد
سلام نوزاد چهار ماهه من وزن 5500 گرم دارد که طی دوماه 500 گرم اظافه وزن پیدا کرده است ایا طبیعی است
- حركت كردن
بإسلام.دخترم وارد ٦ماهگي ميشه چن روز ديگه.نشستن رو يادگرفته.فقط روشكم سينه خيز به سمت عقب حركت ميكنه.براش أسباب بازي ميريزم بازي كنه ميخواد ور داره بياد به سمت جلو به سمت عقب ميره و گريه ميكنه از اينكه نميتونه به عروسك هاش برسه..چهار دست و پا رفتن به سمت عقب موردي نداره؟
- سنگ کلیه نوزاد11ماهه و سیزده روز
- سلام اقای دکتر دخترم چهاماهش تموم شده واکسنش رو زدیم اگه زیاد تب کنه میتونم قطره پاراکید رو هر چهار ساعت یک بار بدم
- چشم
نوزاد ١٥ روزه دارم گوشه چشماش کثیف میشه زرد رنگ هستش از قطره وپماد استفاده کردم اما هنوز خوب نشده چیکار کنم
- پسرم دوماه یبوست داره .شکمش ۵روز کار نکرده .خیلی فشار به خودش میاره .از شیر خشک و شیر خودم میخورد .چیکار کنم ؟
با سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم همش حرص شیر خوردن داره انگار سیر نمیشه همش بی قراری یک ماه و بیست روزشه ۶۰تا۹۰,میل بهش شیر میدم میتونم بیشتر بدم؟
- قطره چشمی برای نوزادان مبتلا به فاویسم
با سلام آیا استفاده از قطره استریل چشمی باکتی ماید (سولفاستامید ۱۰ درصد) برای نوزادان مبتلا به فاویسم مضر هست و آیا جزء داروهای ممنوعه هست؟
- خواب
باسلام دخترم تازه ۵ ماهش تموم شده بعضی روزا در طول شبانه روز فقط ۶_۷ ساعت بیداره بقیشو میخوابه به نظرتون خوابش زیاد نیست؟درضمن نوزادم ۳۵ هفته بدنیا اومده
- نفخ نوزاد
سلام کودک من فقط ازشیرخشک تغذیه میکنه5ماهشه شیرخشکشوبادستوردکترعوض کردم ولی بیرون رویش یکم بیشترشده ایامشکلی نیست
- ميزان غذا خوردن
سلام دكتر خسته نباشيد دختر يكسال ونيم دارم چهار وعده غذا ميخوره هروعده ٨ قاشق چاي خوري و ٤ بار هم شير خودم رو ميخوره الان هم وزنش ده كيلوس وزن تولدش ٢/٦٦٠ بود
- شربت زینک سولفات
اقای دکتر فرمودین که به نوزاد ۹ ماهه من روزی دو سی سی واسه کم اشتهایی بهش شربت زینک سولفات بدم بازم مولتی ویتامین و قطره اهنشم بدم ؟
- زردی
زردی نوزادم در صورت و چشم ها طول کشیده راهکار چیه

