Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آبسه
سلام کپسول مفنامیک اسید برای کودک ۸ ساله چه مقدار است؟
- میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
دختر ۵ ساله با وزن ۲۰ کیلو گرم دکتر سفکسیم ۱۰۰ داده ولی دوز مصرفی را نمی دونم
- پسرم دوسالشه یک ساله مدفوعش مخاطیه وزیاد دسشویی میره؟چیکارکنم؟
ج
- شربت کید هلیکس برای کودکان چهار ماه مجاز است
شربت کید هلیکس برای کودکان چهار ماهه مجاز است
- پایین بودن گلبول سفید
سلام پسر من ۹ سالشه آنفولانزا گرفت تبش پایین نمیومد بردمش دکتر آزمایش نوشته تعداد گلبول سفید ش ۲۷۰۰ پارسال داده بودم ۵۸۰۰ بود آیا نگران کننده است
- تب شدید کودک
سلام کودک ۴ساله من تب شدید داره چگونه تب پایین بیارم سرش گیج میره
- دانه های قرمز پشت گردن کودک
سلام وقت بخیر .دختر من تازه یکسالش شده.دو روز هستش پشت گردنش دونه های ریز قرمز زده.بعده دوروز بشتر شده و به جلوی گردنش هم سرایت کرده.کرم آتوپیکس گرفتم و دوبار زدم ولی تغییری نکرده.
- قطره مولتی ویتانین
سلام اقای دگتر بچه 9 ماهه دارم مولتی ویتامین ویواکید میخورد ولی الان دیگا نیست چه مولتی ویتامینی بخوره که خوب بلشه. وزن و قد رشد بچه هم کاملا طبیعیه
- شربت سفیکسیم
میزان مصرف شربت یفیکسیم ١٠٠ برای کودک ٢ ساله با ١١ کیلو وزن
- غذانگه داشتن دردهان
دختری چهار ساله دارم غذاتودهنش نگه میدارد زود قورت نمیده
- یبوست۲
سلام.پسر دوساله ام تحت نظر شما هست.دفعه قبل هم ویزبت کردین موقع دفع درد داره و گریه می کنه که شما فرمودین تو اب گرم بشینه و پماد انتی همورویید بزنیم براش.الان سه روزه شکمش کار نکرده از دیشب مدام میگه درد بعد راه میره که مدفوعش بره بالا.چیکار باید کنم راحت بشه؟میوه و غذاهای فیبر دار مصرف میکنه اب مبخوره و تحرکشم خوبه اما یبوست داره
- چرک گلو و سرفه شدید
برای سرفه شدید و چرک گلوی دخترم چکار کنم
- مصرف دارو
دخترم ۹ ساله هست و تب کرده اموکسی ۱۲۵ گرفته ام ، هر چند ساعت باید چند سی سی بدهم؟؟
- کو آموکسی کلاو
سلام وقت بخیر . پسرم ۳ سال و ۸ ماهشه با وزن ۱۳.۸۰۰ یک هفته هست آبریزش بینی داره و امروز میگفت گوشم درد میکنه. بردم هفده شهریور گفتن گوشش قرمزه یکم. شربت کو آموکسی کلاو دادن. روش نوشته ۳ و نیم سیسی. هر ۱۲ ساعت باید بدم؟
- فاویسم
سلام آقای دکتر. نوزاد من فاویسم داره وپسر هست. از اونجایی که میگن ژن فاویسم از طریق کروموزوم ایکس منتقل میشه در این صورت چون بچه پسره باید از من که مادرشم بهش منتقل بشه. ولی نکته ی جالب اینکه که تا جایی که من میدونم از طرف من اصلا تا به حال فاویسم نداشتیم ولی خاله و دایی شوهرم فاویسم دارن. آیا ممکنه فاویسم به بچه ی پسر از پدرش ارث برسه؟
- ابریزش
سلام دخترم ۳ سالشه عطسه و ابریزش داره نمیدونم بخاطره حساسیته و تغییر ابوهواس یا سرما خوردگی چی بدم ک ابریرشو عطسه هاش اگه از جفتش هست خوب بشه
- ویتامین
سلام و خسته نباشید دکتر پسر من دوسال و هفت ماهش چه ویتامینی خوب بهش بدم ممنون
- جوشهای چرکی
سلام دخترمپنج ساله هست واطراف ناحیه تناسلی وروی رانش جوشهای چرکی خارش دار زده تب گلودرد هم داره اطراف واژن خیلی ملتهب شده باید چه کارش کنم
- در مورد مقدار مصرف شربت سفکسیم 100س
سلام وقتتون بخیر. پسرم 6، 7 ساله ست دکتر براش سفیکسیم 100 هر 12 ساعت داد و تشخیصش عفونت روده بود اما نگفتن چند سی سی بدم؟ از پریشب تبش شروع شد و فاصله تباش کمه
- واکسن 4 ماهگی
سلام آقای دکتر واکسن 4 ماهگی رو میشه یک روز زودتر زد؟

