دخترم دوسال و دو ماه سن دارد
بعض وقتها مخصوصاً شبها میگویید پا یا زانویش درد دارد
علت چیست
پیشاپیش از لطف شما سپاسگذارم
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پستونک
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر ببخشید برای کودک دوساله مصرف کدام چرک خشک کن تجویز میشود؟ و میزان مصرف چقدر باشه؟
- جوش
سلام .دختر من ۸ ساله هست و چند وقته رو نوک سینه سمت چپش جوش میزنم و درد میکنه خواستم بپرسم علتش چیه؟
- سرماخوردگی نوزاد ۶ماهه
پسرم سرفه خروسکی داره.پنج سال چیه ماهشه۱۸کیلو.تب داره همراه با عفونت گلو.دکتر بهش سغکسیم داده هر دوازده ساعت پنج سی سی،اصلا خوب نمیشه
- خسته نباشید
سلام اقای دکتر خداقوت الهی خدا خیرتون بده الهی ک عمرتون با عزت و طولانی باشه.هر چی دعا کنم کم گفتم.هر روز براتون دعای خیر میکنم .
- شیرخشک ۱ و۲
سلام.با تشکر از اقای دکتر. من دخترم الان یه سالشه تو این مدت شیر خشک ببلاک ۱ بهش دادم. نمی دونستم که باید بعد از ۶ ماهگی شیر خشک ۲ بهش بدم. البته شیر مادر رو همیشه می خورد ولی چون شیرم کمه مجبور شدم شیر خشک بهش بدم. همه اش نگرانم مشکلی براش پیش نیاد. الان چی کار کنم ببلاک ۳ رو براش شروع کنم؟ وزن دخترم ۹ کیلو و ۸۰۰ گرمه. موقع تولد ۳کیلو و ۸۰۰ گرم بوده
- سلامبچهمندستوپاهاشوسفتمیکنهوفکشومیلرزونه۷ماهشهدختره
یکماهکههمینجوریبهیکچیزخیرهمیشه دستوپاهاشوسفتمیکنهوفکشومیلرزونه ۷ماههست
- س دکتر اقای دکتر من از چهار شنبه سرفته خلت خیلی بدی دارم مخصوصا گلو درد چی باید بخورم
- مولتی ویتامین
سلام و عرض ادب دختر بنده ۵ سالش هست، یکماه کامل بهش شربت تقویتی لیکو مولتی رو دادم این شربت براش خوب بوده حالا سوالم اینه که سیکل دادن شربت تقویتی چطوری؟ الان که یکماه شربت رو دادم چند روز نباید شربتو بدم تا به کبد آسیب نرسه؟ و باز وقتی شروع میکنم به دادن شربت یکماه کامل دیگه باید شربتو بدم؟ اگه سیکل دادن شربت تقویتی رو در طول یکسال بهم بگید ممنون میشم بینهایت سپاس
- اعصاب
با درود فراوان من فرزند پسري 3 ساله دارم که تا به حال 3 بار بر اثر ضربه،يک بار به کمر و دو بار به سر به صورت چند ثانيه فلج از کمر به بالا شده ونميتواند سر و گردن خود را در چند ثانيه نگه دارد و اگر همان لحظه از جايش بلند شود دوباره زمين ميخورد و بعد از چند ثانيه درست ميشود.لطف کنيد راهنمايي کنيد
- شربت سیتریزین
آیا مصرف شربت سیتریزین هر۱۲ساعت دو ونیم سی سی برای کوددک دو ونیم ماهه ضررنداره میشه استفاده کرد
- زردی کف دست و پای پسرم
با سلام پسر من دو سال و هشت ماه است،کف دست و پاش زرد.علتش رو میخواستم بپرسم
- خوردن کاغذ چی نقص دارد
سلام آقای دکتر پسر من ۱۴ ماهشه هرچی ببینه میزاره دهنش میخوره مخصوصا کاغذ دستمال کاغذی چیکارکنم
- سلام پسر یکساله بنده شیرخشک میخوره و یکسال است شیر خودم را ندادم بهش ولی شیر هنوز تو سینه هام هست آیا میتونم بعد از یکسال شیرخودم را به پسر بدهم احساس میکنم یکم چسبناک شده تعدادی از افراد میگندنده شیر فاسد شده ممنون از راهنمایی شما
- ویتامین
سلام اقای دکتر میشه تو طول روز هم شربت ایمونس هم شربت گیاهی اکیناکید داد ممنون
- اضافه وزن کودک
دختری دارم چهارسال و ۴ماهه با وزن تولد۴۱۰۰ الان قدش و وزنش ۲۴کیلو هست فعالیتش بسیار زیاد ولی خوراکش هم نرماله چه مشکلی میتونه باشه و چ آزمایشی باید بدم و چکار باید بکنم
- مریض
سلام آقای دکتر پسرم ۳ سال دارد مددت ۲ روز میشه مقعدش قرمز شده درد داره علت شون چیه میشه لطف کنی بهم بگی چی کار کنیم ممنونم
- پوسته پوسته
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسرم سه سال و چهار ماه دارد. چند هفته ای میشه که پشت انگشت شصت پا و کمی پایینتر از شصت پاش پوسته پوسته میشود. خودش یمی دوبار پوستی که بلند شده بود رو کند و حالا زیرش قرمز شده لطفا راهنمایی بفرمایید یک دنیا سپاس از شما که دلسوزانه برای سلامتی فرزندان ما وقت میگذارید. ما همیشه شما رو دعا میکنیم و از خداوند سلامتی و عافیت شما و خانواده و عزیزانتون رو خواهانیم همیشه.
- باز کردن از پوشک
سلام ،پسرم ۲سال ونیمشه،دارم از پوشک بازش میکنم،میبرمش یه ربع به ربع دستشویی میکنه بعد میارم شلوارشو میپوشونم ولی بازم جیش میکنه شلوارش،حرف میزنه ولی بعد جیش کردن میگه جیش بعضی وقتها هم نمیگه چه کنم
- شیرخشک
سلام بچم 14 ماهشه شیرخشک فقط صبح ها میخوره درطی روز لازم بهش بدم؟ کوچکترم بود درست نمیخورد

