دخترم دوسال و دو ماه سن دارد
بعض وقتها مخصوصاً شبها میگویید پا یا زانویش درد دارد
علت چیست
پیشاپیش از لطف شما سپاسگذارم
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خوردن کپسول
- قرص اشتباه
سلام . آقای دکتر قرصی رو اشتباه خوردم که برای شیردهی ضرر داره البته شیر خشک هم به بچم میدم . تا کی نبابد به بچه شیر بدم که دفع بشه؟
- سرماخوردگی عطسه وسرفه خشک
سلام من پسرم یک ساله سه ماهه سرما خورده عطسه میکنه سرفه میشه یه شربت خیلی خوب معرفی کنید
- اطفال
سلام پسرم ۳ ماهشه تقریبا یه هفته پیش دیدم سینه سمت راستش یه قطره ترشح تقریبا خونی شکل رولباسشه اینحالت سه بار تکرار شد خیلی نگرانم چیز خاصیه؟ پسرم دنیا اومده بود جفت سینه هاش شیر داشتن یکمدوشیدم به دکترش گفتم دعوا کرد نباید دس بزنم بعد اوندیگه دس نزدم
- ویتامین
- باسلام پسرم فابیسم آیاایبوپروفن بدم تب داره ضررداره یانه
سلام جناب دکتر فرزندم فابیسم داره هفت سالشه قدش کوتاه شربت ارژی پلاس گرفتم براش میترسم بخوره لطفا راهنمایم کنید
- نشستن
سلام آقای دکتر دوقلوهام ۸ماه بیست روزن ۳۴هفته دنیا امدن یکیشون میشینه ولی یکیش باکمک میشینه تولد۱۲۰۰بود الان ۷۳۰۰ هست دندان چهارتا دارد غلت میزنه چکارکنم ویتامین دی بدم بهش ممنون میشم راهنمایی کنید بابا اینا هم میگه
- سوپ
باسلام ووقت بخیر خدمت آقای دکتر آیااضافه کردن عدس وماش درسوپ کودک 9ماهه به طور همزمان ایرادی دارد؟وچه نوع سرلاکی برای کودک رفلاکسی مناسب است ؟ممنون از لطف شما
- اسهال با شیرخشک
سلام پسرم ۱۵ماهشه شیرخشک اپتامیل میخوره اما الان تا شیررو بهش میدم اسهال میره به دفعات زیاد میشه راهنماییم کنید ممنون
- سلام نوجوان 14 ساله مبتلابه فاویسم میتونه قرص اندامین بخوره
- خاروندن
دختر ۴ماه م رفلاکس پنهان داشت حالا ترش کردنش کمتر شده، ولی به شدت خارش بینی داره و صورت ممکنه از رفلاکس باشه؟امپرازول رو تا چند ماهگی بهش بدم؟ شنیدم زیادیش مضره.
- مولتی ویتامین پدیا بست
سلام آقای دکتر دخترمن ۷ماهشه از ۶ماهگی پدیا بست بهش میدم ، میتونن قطره آد بجاش بدم ؟
- میزان مصرف آزیترومایسین برای کودک ۳ساله باوزن ۱۲کیلو
- سرما خوردگی مکرر
سلام پسرم ۷ سالشه با وزن۲۳ که مرتب سرما میخوره با علائم خستگی سردرد سرگیجه حالت تهوع درد عضلات که بردمش دکتر قرص سفکسیم ۲۰۰ تجویز کرد هفته بعد بردمش قرص آزیترو مایسین۲۵۰ تجویز کرد دوره درمانو کامل کردم منتهی دوباره همون علائم داره لطف کنید راهنمایم کنید هر قرص را روزی یکی میخورد به مدت هفت روز
- زردی نوزاد۲۵روزه
سلام خسته نباشید دکتر جان بچه م روز سوم بردم بیمارستان دکتر آزمایش خون گرفت گفت بچه شما زردی داره الان 15روزه زردی روی 14 هستش دیروز بردم متخصص اطفال دکتر قطر بی بی کر داده قبلش شکمش روان کار میکرد از دیشب که قطره بی بی کر خورده امروز شکمش کار نمیکنه آ به نظر شما چکار کنم نگرانم
- تب های مکرر
سلام آقای دکتر دخترم شش سالشه از وقتی رفته پیش دبستانی یعنی چهار ماهه که ماهی یکبار تب میکنه و من نصف شبها متوجه میشم و با صدای نفس نفس زدنش بیدار میشم و میبینم شدید داره ۳۹ درجه. هر بار دکتر میبرم خوب میشه اما باز بعد سهچهار هفته تب میکنه . یکبار گفتن سینوزیت یکبار آنفولانزا یکبار سرما خوردگی و ... لطفا و خواهشا بگید آیا بهخاطر پیش دبستانی رفتنه ؟چون هم کلاسی هاش هم همین طور میشن یا اینکه ویروس جدید اومده این چهار ماه؟ و چه دارویی بدم همه چی دارم توی یخچال لطفا خواهشا به تمام سوالهام پاسخ بدین
- لوزه سوم
باسلام خدمت آقای دکتر. پسرم الان ۶سال و دوماه داره از پارسال با عکس لوزه متوجه شدیم لوزه سوم بزرگ داره.تو این یه سال پیش دکتر چراغی و قلعه باغی بردیم و باز هم مشکل داره مشکلاتش آپنه شدید خواب داره خرپف میکنه از دهان نفس میکشه از دهنش موقع خواب کف و حباب درمیاد و تودماغی حرف میزنه. برای ما یه دکتر خوب که کارش درمان یا جراحی لوزه باسه معرفی کنید که پسرمو پیشش ببریم واقعا داره عذاب میکشه ممنونم
- سلام دختر ۱۴ ماهه من دو روز پیش هسته گوجه سبز قورت داده ایا دفع میشه مشکلی پیش نمیاد ؟
- پسر۸ساله
سلام خسته نباشید پسرم ۸سالشه شبا موقع خواب بینیش واسه نفس کشیدن اذیتش میکنه مریض که میشه بدتر هم میشه الان یه هفته ای هست که هیچ علایمی به جز گرفتگی بینی نداره بینیش رو که میگیره ترشح زرد رنگ داره بهش میتونم انتی بیوتیک بدم؟
- مارک اس امپرازول
سلام اقای دکتر خداقوت میشه بفرمایید که اس امپرازول نکسیپد با کیموبلاک فرق داره؟ من نکسیپد میدم دوستم میگه کیموبلاک داده به بچه ش بعد از مدتها که نکسیپد میداده. منم کیموبلاک تهیه کنم؟ ممنون میشم مثل همیشه لطف کنید راهنمایی بفرمایید

