Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- نوزادان
سلام ببخشد پسرم یک سال و نیم هستش الان ۴ روز دارم آموکسی کلاو بهش میدم ولی گلوش خیلی خلط داره اصلا بهتر نشده چی بهش بدم .
- سلام آقا دختر نوزاد یک ماهی ده روزی دارم ک آبریزش بینی دارا سرفه هم میزنه بردم دکتر بهش اسپره بینی داد و شربت آزیترومایسین ۱۰۰ ولی هنوز آبریزش داره و سرفه میزنه چکار کنم و چه شربتی براش بگیرم؟
- سلام اقای دکتر پسرم توی دوازده ماهه یک هفتس ای داره و خلط و آبریزش سبز و سرفه که میکنه سینش درد میگیره چند سی سی و چند بار در روز شربت آموکسی سیاست باید بهش بدم؟ممنون میشم
سلام اقای دکتر پسرم توی دوازده ماهه یک هفتس تب و خلط و آبریزش سبز و سرفه که میکنه سینش درد میگیره چند سی سی و چند بار در روز شربت آموکسی سیلین باید بهش بدم؟ممنون میشم
- سرما خوردگی نوزاد ۳ماهه
سلام آقای دکتر من پسرم ۳ ماهه هستش سرما خوردگی داش الان خوب شده فقط سرفه خشک میکنه و سرفه هاش خیلی بده بچه به خودش زور میده تا سرفه کنه
- رگه هاي سياه در مدفوع نوزاد
- سلام دختر من سه ماهشه بهش قطره پلاژین روزی پنج قطر دادم الان دیدم نوشته خطر ناک نگران شدم چه مشکلی پیش میاد
سلام دختر من سه ماهشه بهش قطر پلاژین روز پنج قطر دادم خطر داره
- اسپری بینی کلداماریس بی بی
برا نوزادان بالای ۳ سال میشه از اسپری کلداماریس کودکان استفاده کرد؟برا پیشگیری از کرونا. چون مهد کودک میره.آیا عوارض داره براش؟
- شیر پاکتی در ۶ ماهگی
سلام خسته نباشید. به کودک پنج ماه تموم شیر پاکتی بدیم ضررداره؟اخه هرنوع شیر خشک دادیم بهش نساخت ولی از وقتی پاکتی دادیم دل دردش کم شده
- سرماخوردگی نوزاد۶ماه
سلام دخترم ۶ ماه است سرماخورده رفتم دکتربهش اموکسی سیلین ۱۲۵داده یک روز ونیم هست که میخوره صداش گکاملا گرفته یعنی بدترشده به نظرتون باز ببرمش دکتریاصبرکنم سرفه های خلطی هم داره ممنون میشم ج من رو بدید
- بی قراری شبانه
باسلام کودک شش ما و نیمه دارم،شبها وقتی که خوابه توی خواب خیلی بیقراره و به خودش میپیچه میخواستم ببینم دلیلش چیه؟؟
- دوره مصرف قطره باکتی ماید
سلام ، نوزاد ۵ کیلویی ۵۰ روزه دارم که از بدو تولدش یک چشمش قی میکرد و چشم دیگش خشک بود پزشک متخصص قطره باکتی ماید براشون تجویز کردن هر ۸ ساعت یه قطره همراه ماساژ چشمی الان یکم قی چشماش کم شده بنظرتون مصرق قطره رو ادامه بدم؟ بعد ۵ روز مصرف
- بی قراری نوزاد۴۰ روزه
سلام پسر من ۴۰ روزشه وقتی به پشت قرار میگیره خیلی بی قراری و گریه میکنه وقتی هم شیر میخوره احساس میکنی خیلی زود خسته میشه در ضمن اگر مای بی بی ازش عوض میکنیم جوری گریه میکنه انگار بهش آمپول میزنی
- خوردن پیاز
سلام و خسته نباشید . آقای دکتر خوردن پیاز در دوران شیردهی مشکلی ایجاد نمیکنه ؟غذای سیردار چطور؟
- بیماری مقعدی نوزاد
سلام بنده نوازاد ۳ ماهه دختر دارم امروز متوجه شدیدم تکه های شفاف بسیار زیاد بدون مدفوع دور باسن را احاطه کرده.خیلی نگرانیم ممنون میشم راهنمایی کنید
- سلام دخترم ۸ ماهه بود ک تب و تشنج کردبراش قرص فنوباربیتال دادن و چهار ماهه مصرف میکنه دیروز پیش متخصص مغز و اعصاب بردم گفتن ک میتونم قرصش و کم کنم ولی همش استرس دارم از دیروزه هم همش دست راستشو میکوبه ایا باید قرص هاش و مثل روز اول بدم یا همون ک دکتر گفته رو بدم
- سلام داروی آموکسی سیلین ۱۲۵برای نوزاد ۷ماهه چقدر بدم ؟؟
- مدفوع نوزاد
سلام نوزادم یک ماه هست والان یک هفته است که مدفوع نکرده
- آبله مرغان
سلام دکتر دخترم ۷ماهشه یکسری جوش های قرمز زد بعد تبدیل به تاول میشد و میترکید از زیر گردن شروع شد والان بعد از تقریبا یک هفته داره تمام بدنش رو میگیره تشخیص دکتر آبله مرغان بود و براش شربت استامينوفن دیفن هیدرامین وسرماخوردگی به همراه قرص سفکسیم۲۰۰ یک چهارم هر ۱۲ ساعت تجویز کردن آیا این حجم قرص برای ۷ ماه ضرر نداره؟ و اینکه آیا تشخیص درست بوده و بیماری دخترم آبله مرغانه؟
- واکسن ۱۲ماهگی
با سلام خدمت آقای دکتر خسته نباشید میخواستم بپرسم واکسن ۱۲ ماهگی میشه یک هفته به تعویق انداخت؟
- دفع
سلام آقای دکتر ببخشید دختر پانزده روزه ای دارم الان دو روز است شکمش کار نکرده همش به خودش می پیچد نمی تواند شیر بخورد خواهش بگید چکار کنم

