Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دخترم هفت ماه هستش ابریزش بینی داره سرفه هم میکنه چکار کنم
- ورم لب کودک
- مدفوع زیاد در کودک ۳ ساله
سلام وقت بخیر آقای دکتر پسر من اسفند سه ساله میشه. وزن ۱۵ کیلو البته با لباس قد ۱۰۰ سانت. تعداد دفعات مدفوع خیلی زیاده همین که میخوره فوری دفع میکنه روزی ۴ بار اگر بیشتر غذا بخوره دفعش هم بیشتر میشه. وزن گیری اش کمه قدش بلنده و لاغر بنظر میاد . غذاش دو هفته است خوب شده قبلا صبحانه نمیخورد. امپرازول بهش میدم ریفلاکس داشت الانم بهش نمیدم بی اشتها میشه. شربت مولتی ویتامین با زینک هم میخوره. لطفا راهنمایی بفرمایید چکار کنم.
- سلام دختر من از دیشب تب کرده و وقتی سرفه میکنه سینش خلط داره چی کارکنم البته واسه تبش شیاف هر۶ ساعت استفاده میکنم ولی واسه خلط سینش نمیدونم باید چی کارکنملطف میکنید کمکم کنید
- یبوست
سلام فرزند ۷ ماهه ای دارم که یبوست خیلی شدیدی دارد تمام روز هم از دل درد ناله می کند باید چه کنم برای رفع یبوست
- درمان عفونت سینوس درکودک۷ساله
- سلام دکتر دخترم چهل روزشه خلط گلو و بینی داره چی تجویز میکنید براش؟ممنون میشم
- اينترنت
باسلام آقاي دكتر آيا استفاده از اينترنت موبايل واي فأي نه..فقط موبايل براي مغز نوزاد ضرر داره؟دختري ٥ماهه دارم كه همسرم دائم با اينترنت سرو كار داره ايا امواج موبايل خيلي براي نوزادم مضره؟
- نوزاد۳روزه گه در ادرار خون دیده شده
خو در ادرار نو زاده سه روزه
- شربت زینک سولفات
سلام پسر11 ماهه دارم مولتی ویتامین و شربت اهن وشربت کلسیم هم میدم وزنش 9.5 کیلوگرمه میخوام بدونم خوبه یاشربت زینک سولفات هم بدم ؟چندسی سی و تاچه مدت ؟
- کجی آلت تناسلی نوزاد
باسلام پسر ۱۱ماهه دارم ک وقتی ادرار میکنه ادرارش ب سمت چپ میزنه و صاف نیست یعنی کج میپاشه میخاستم ببینم باید چیکار کنم؟ متخصص خاصی ببرمش؟ مممون
- کرونا
سلام خسته نباشیددکترببخشیدکرونابرای نوزادچهارماهه چقدخطرناکه ماخانوادگی بادرصدکم گرفتیم نوزادچهارماهه داریم هرازگاهی سرفه میکنه وهمش بالامیاره
- ريزش موي سر نوزاد
سلام آقاي دكتر دخترم ٤ ماهست تاراي موهاش ضعيفه و حجم موهاش كمه و موهاش ريزش داره روي بالشتش هميشه مو هست علت چيست تا كي ميريزه؟
- اسهال نوزادان
پسرم سه و نیم ماهشه مدفوع آبکی میکنه روزی سه بار چهار بار مدفوع میکنه نزد دکتر بردم دارو هاش تاثیر نکرد میشه بگوین چی کار کنم دائم گیره میکنه ریفلاکس هم داره
- شربت اشتها راسیپ
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم از ۴ماهگی کل شیر خشک نخورد قبلا خیلی عالی میخورد بعد موقع خواب میدادم و بعد هم کلا دیگه نخورد تو خواب میدادم متوجه میشد و نمیخورد دکتر بردم شربت زینک داد تاثیری نداشت تا الان که ۶ماهش شده خودم سرخود از داروخانه شربت راسیپ خریدم هر شب یه سیاسی میدم خیلی اشتهارش خوب شده هم شیر میخوره هم غذا کمکی به نظر شما ضرر نداره؟ این شربت عصبی و پیش فعال و شرور تر میکنه بچه رو ؟
- سلام طرض مصرف دارورولطف میکنی
سلام طرض مصرف دارورولطف میکنی بدی
- سرماخوردگی ترشحات زرد رنگ در بینی
سلام دخترم ۱۰روزه که سرماخورده سرفه همراه باگرفتگی بینی شدید داشت توی گلوش هم کمی خلط داشت خانه بهداشت بهش فارمنتین ۶۴۳دادهر۱۲ساعت ۴ سی سی ۶روزبهش دادم ازوقتی دارو روشروع کردم ترشحات زردرنگ از بینیش خارج میشه ودماغش هنوزم کیپه وسرفه میکنه چیکارباید بکنم؟
- سرفه نوزاد سه ماهه
سلام وقت بخیر یه نوزاد سه ماهه دارم که سرفه داره ولی تب نه همچنین خلط پشت حلق چه دارویی نیاز است؟
- لطفا کمکم کنید
آقای دکتر نوزاد سه ماه دارم وزنش رو 4.500مونده وزن تولدش 3کیلو 30گرم بوده خوب وزن میگرفت بعدش سرما خورد الان وزن نمیگیره آقای دکتر بردم دکتر آزیترومایسین داد با شربت پلارژین با آمپول اکسی کورت شربت آزیترومایسینش تموم شده هیچ جا نیست اصلا آنتی بیوتیک پیدا نمیشه پودر امپروزل 5هم داده که خوردن و نخوردنش هیچ فرقی نداره الان آمپول اکسی کورت رو زده و شربت پلارژین بهش دارم میدم سرفه هاش خلطی شده چیکارکنم ؟ توروخدا من پول دکتر هم ندارم که هر دقیقه ببرم دکتر راهنماییم کنید چه دارویی بدم الان ریه هاش عفونت کرده ؟؟؟ کمکم کنید و اینکه تا الان تب نداشته
- سل سلین ۱۲۵ چند سی سی بش بدم برای عفونت گوش
سلام دکتر اموکسی سلین ۱۲۵ به بچه دوماهه باوزن ۴.۲۰۰چهار کیلو ودویست گرم چند سی سی بدم

