Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر از چن ماهگی میشه به نوزاد کته پلو داد
- مولتی ویتامین کودکان
با سلام و وقت بخیر ببخشید میخواستم بدونم زمانی که یک ماه ما یک مولتی ویتامین تقویت سیستم ایمنی مثل آسماویت به کودک 4 ساله دادیم، میتونیم یک ماه بعد، یک مولتی دیگه بهش بدیم؟ یعنی آیا باید مولتی ها رو دوره ای داد؟ ممنون و متشکر
- واکسن
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر من قبل از واکسن هجده ماهگی به پسرم قطره استامینوفن دادم و تقریبا دو ساعت بعد واکسن زده شده به توصیه دکتربهداشت دوباره تاکیید کرد بعد دوساعت بهش قطره استامینوفن بدهم و گفت دفع شده و هر چهارساعت تکرار کنم الان خیلی نگرانم بعضی ها میگن دادن قطره استامینوفن قبل از واکسن از اثر پذیری آن کم میکند یا اینطور نیست؟
- عدم وزن گیری
با سلام نوزاد ۵ ماهه ام در هنگام تولد ۳۷۵۰ گرم بود با شیر خشک تغذیه میشه و روزانه حدودا ۷۰۰ میلی لیتر مصرف میکنه ولی انتهای ۵ ماهگی دو برابر وزن اولیه(۷۵۰۰ گرم) نشده و ۵۰۰ گرم کم داره ایا ممکنه مشکل خاصی داشته باشه؟
- بی قراری نوزاد سه ماهه
سلام خسته نباشید ببخشید من یه نوزاد سه ماهه دارم امروز بی قراری میکنه و شیر خوردنش نسبت به روزهای قبل کمتر شده وازصبح مدفوع نکرده و داخل چشم چپش یه مقدار لکه خون هستش
- کش و قوس وتف کردن
دخترم ۳۵روزشه خیلی خودشوکش و قوس میده وتف میکنه ونفخ زیادی هم داره وموقعی که میخوادبیداربشه کمرشو حالت کمان میاری بالا خیلی نگرانشم دلیلش چیه و داروی خاصی داره ممنون میشم راهنماییم کنید
- لک سفید روی پای نوزاد شش ماهه
سلام پسرم 6ماهه وچهارروزشه روی مچ پایش یه کوچولو لک سفید کم رنگ دیده میشه علتش چیه وآیا خطرناکه؟
- لطفاً جواب بدین پسرم جون نداره
سلام پسرم 22ماهشه از چهار ده ماهگی وزن نگرفته حتی 800گرم هم کم کرده مریض نشده ولی خیلی بیرون روی داره اسهال هم نیست روزی به سس بار هم می رسه واین که اشتها آور دادیم پدیا شور دادم والان هم به گفته دکترش زینک وامگا سه می دم ولی انگار نه انگار الان هم ریسورس جونیور گرفتم چهار پیمانه می دم پیشنهاد شما چیه چی کار کنم الان ده کیلو خیلی ضعیفه حتی حرف هم نمی زنه؟
- فشار دادن محکم چشم
سلام وقت بخیر ،دخترم ۶ سالشه مدتی که پلک پشت هم با فشار میزنه ،خیلی نگرانم ۲ بازم بردم برا غربالگری چشم گفتن مشکلی نداره ،الان باید به متخصص مغز اعصاب مراجعه کنم؟ لطفا راهنمایی کنید ،چون ی سری میگن افرادی که تشنج میکنند این مشکل براشون پیش میاد
- چین پای نوزاد
یکی از پاها یک چین اضافه دارد مشکلی هست یا نه
- تداخل دارویی
سلام دختر من 13ماهشه دکتر براش قطره ADکلوی کیدز و قطره آهن داده خیلی کم اشتها من براش شربت سانستول تهیه کردم بهش میدم می خواستم بدونم مشکلی پیش نمیاد چون ADبهش میدم ADشم نصف مقداری که دگتر گفته بهش میدم وزن تولدش 2.800وزن الانش 9.500ممنون میشم جواب بدین
- افتادن ناخن دست وپا
سلام. علت اینکه ناخن بچه میافته و دوباره درمیاد چیه ؟
- شربت امگا۳
سلام دختر۵ساله و ۲ساله دارم؛ شربت امگا۳همراه ویتامین دی و ای را لازمه بهشون بدم یا نیاز نیست؟؟ ممنون میشم پاسخ دهید
- نوزاد
نوزاد یکماهه ام را حمام بردیم و بعد از آن دچار ترشحات مخاطی شده بطوریکه زمان شیر خوردن و نفس کشیدن صدای ترشحات پشت بینی و حلق شنیده میشود، آبریزش بینی و تب ندارد فقط دچار ترشحات شده، قطره بینی میزنیم اما اثری نداشته، علت و راه درمان چیست؟
- مصرف تعوفلین برای کودکی که براثر تورم لوزه سوم دچار مشکل تنفسی شده مفید است؟
پسرم3سال داره و تورم لوزه سوم باعث شده نتونه تنفس عادی داشته باشه که البته وقتی سرما میخوره دچار این مشکل میشه و هیچ دارویی خوبش نمیکنه.. آیا میشه ازشربت تعوفلین برای بهبود وضعیتش استفاده کرد یاخیر..
- مقدار ويتامين
سلام خسته نباشيد يك ميل روي قطره چكون ٢٥ قطره ميشود؟يعني قره مولتي ويتامين كه گفتن روزي ٢٥ قطره همان يك ميل كافيست؟
- ادرار
سلام اقای دکتر دخترم ۵ سالشه هرزگاهی شب اداری داره میشه کمک کنین لازمه ببرم دکتر یاخوب میشه
- اسیب شنوایی
سلام نوازادم ۳۰ روز دارد میشه عروسی ببرمش.. براش مشکل شنوایی پیش نمیاد بخاطر صدای بلند اهنگ میگم ..خدایی نکرده به شنوایش اسیب بزنه
- زیادکارکردن شکم
سلام.وقت بخیرپسر۴ساله دارم ک ۱۰روزپیش اسهال شدوباکپسول پروبیوتیک بهترشداماروزی ۴یا۵ باردستشویی وباحجم زیادوتقریباشل مدفوع میکنه لطفاراهنمایی کنیدممنون
- شربت استامینوفن تاریخ گذشته
بچم سه سالشه شب با پادرد بیدارشد ماساژ دادم خوب نشد ۵ میلیگرم شربت استامینوفن دادم بهش بعد که خورد نگا کردم دیدم ۲ سال از تاریخ شربت گذشته خطرناکهه؟

