Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دخترم ۶ سالشه و ناخنم به چشمش خورده و باعث آبریزش و درد و کمی قرمزی وتاری شده چیکار کنم
- سرفه بعد از مصرف سفکسیم کودک ۵ساله
بچم ۵ سالشه شربت سفکسیمش دادیم تموم شده حالا دوباره سرفه میکند وکمی تب دارد شربت گایافنزین و کتوتیفن هم میدم ولی بازم سرفه میکند
- حالت تهوع
سلام خسته نباشید دخترم ۱۶ ماهو خورده ای هست ۱شنبه تب ۳۸ /۵کرد بعد بردمش دکتر گفت عفونت ادرار داره درصورتی که ازمایش نداد از رد ظاهر گفت دارو ایپوروفن و شربت سفیکسیم تجویز کردن تبش بعد از ۳ روز قطع شد ولی الان ۲بالا اورد قرص دمیترون دادم الان حالت تهوع داره اوق میزنه شیر میاد تا دهنش بعد فرو میده چیکار کنم حالت تهوعش خوب بشه
- ماشین گرفتگی کودکان
دخترم ۲ سال و چهارماهش هست دچار ماشین گرفتگی میشه بالا میاره چه دارویی بهش بدم
- یبوست
سلام اقای دکتر خسته نباشید. پسر من یک ساله هستش و یکی دو هفته ای هست که یبوست داره و به سختی مدفوع میکنه یکبار براش شیاف گلیسرین گذاشتم خوب شد مدفوعش روان شد اما یکی دو روز بعدش باز یبوست گرفت و وقتی هم مدفوع میکنه تیکه تیکه هستش و گرد خیلی ببخشید مثل مدفوع گوسفند و بوی بدی هم داره
- یبوست نوزاد چهار ماهه
سلام من دخترم چهار ماهشه یبوست داره شیر ببلاک کامفورت میدم اثر نداره واینکه شیاف گلیسیرین زدم مدفوع نکرد
- سرفه
سلام و وقت بخیر. پسرم ۴ سالشه با وزن ۱۴ کیلوگرم. چند روزه سرفه میکنه و الان هم سرفه و عطسه داره. تب نداره. چه شربتی میتونم بدم؟
- وزن و قد
سلام دکتر دخترم۱۱ شهریور ۱۷ماهه میشه وزن۸و۵۰۰ قد ۷۴ و دور سر ۴۵ تولد وزن۳و۶۰۰ قد ۵۰. دورسر۳۵ ایا نرماله؟چی بدم بهش وزن بگیره ۶ماه شیر خودمو خورده ۶ماهم شیرخشک نان از۱۲ماهگی شیر بز ایا میتونم شیرگاو بدم و بز روقطع کنم؟ راهنمایی کنید
- پماد چشمی
سلام اقای دکتر .دکتر برای فرزند دوساله ونیمه ام پماد تتراساکلین تجویز کرده میخواستم ببینم چه مقدار از پماد را در هر دفعه باید به چشمش بزنم ممنونم از راهنمایی شما
- دندون درد
سلام آقای دکترپسر۲۲ماهه ای دارم که دندونای جلوش بخاطرقطره آهن پوسیده شده وقتی چیزی میخادبجوه دندوناش دردمیکنه خواستم بپرسم چه کاری میتونم برادندون دردش انجام بدم راهنمایی کنیدممنون میشم
- آنفولانزا
سلام آقای دکتر دختر شش ساله ام سه روزه بیماری آنفولانزا گرفته تب سرفه وبی حالی بستریش کردیم بیمارستان چون دچار خون دماق شدوتبش کنترل نمیشدامادکترش براش پلاکت خون تزریق کرد وگفتن دچار کمبود پلاکت است ومرخص شدامادوباره خون دماق شد وبی حال وتب داردوکم اشتهااست نظر شمادرمورداین موضوع چیه
- بالا اوردنن
سلام خسته نباشید ، پسرم موقع گریه کردن شدید ، عق میزنه و بالا میاره ۲۰ ماهه هستش فقط موقع گریه های شدید بالا میاره مثلا هر ۲۰ ،۳۰ روز دلیلش چیه ، یبار دکتر بردم گف دریچه نمیدونم کجا شل هستش و بمرور سفت میشه و بسته درسته؟ چیز خطرناکیه؟
- سلام اقای دکتر
سلام اقای دکتر پسرم۱۲روز پیش مریض شد براش اسپری و مونته لوکاست داد ن برای صرفه دوبار سرفش خلطی شد بردم دکتر اموکسی کلاو داد الان ۵روزه اموکسی میدم ولی هنوز خلط داره اصلا خوب نشده عکس ریه هم مشکلی نداشت ایا اسپری سالبو رو براش بزنم واینکه الان پنج روزه اموکسی میدم ادامه بذم یا قطعش کنم ممنون میشم بگید چیکار کنم این خلطا بره
- سرفه
- سرفه کودک
سرفه کودک بدون تب احتیاج به انتی بیوتیک داده؟ خیلی سرفه میکنه پسر ۶ سالم دو هفته پیش فقط ابریزش داشت کوریزان دادم پلاژین کیدز دادم اسپری رستانکس و کلد ماریس استفاده کردم .دکتر نبردم الان فقط بینیش کیپه و سرفه شدید داره
- کش و قوسو زور زدن شدید
بچه یما یک سال و شش ماهشه. الان بشدت بی دلیل یا خودش دراز میکشه رو زمین و یا وقتس بغلش میکنید به بدنش قوسمیده و زور میزنه به حدی که اینقدر طولش میده که عرق میکنه.دلیلش چی میتونه باشه؟
- تب کودک یکساله
سلام آقای دکتر دخترم دو شبه تب میکنه.تمامبدنش داغ میشه منظورم فقط از ناحیه سر تب نمیکنه. آموکسیسیلین۱۲۵ و ایبوپروفن خوبه براش!؟
- سلام شربت آزیترو مایسن برای ۸ سال وزن ۲۲ کیلو چه مقدار باید مصرف بشه ؟ روز اول و روز های بعد
- سلام دخترم نه سالشه از دیروز معده درد داره میتونم قرص فاموتیدین یا کادمیوم سی براش بدم
سلام دخترم نه سالشه میتونم قرص فاموتیدین یا کلدنیوم سی براش بدم
- تب
سلام خسته نباشید اقای دکتر بچم دوسال ونیمشه گلوش خیلی چرک داره تبش سرش رو ۳۸سینش ۴۰ هست ولی دست وپاش سرده هم شیاف گذاشتم هم بروفن دادم اگه پایین نیاد باید چکارکنم؟

