Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیر
بچه 4ماه 22روزشه رفلاکس داره وزنگیری خوبی نداره شیر خشک ببلاک ARمیدم یبوست میشه تازه خریدیم یکم افزایش وزن پیدا کرده برا یبوست چیکار کنم
- سوراخ کردن گوش
سلام ببخشید چه زمانی مناسب گوش نوزادو سوراخ کنیم دخترم ۳ ماهو ۱ هفته شده میترسم دیر بشه بزرگتر بشه اذییت بشه
- اشتباه دارویی ؟
سلام اقای دکتر دخترم دوماهش هست دکتربراش اموکسی سیلین تجویزکرده هرهشت ساعت دو ونیم سی سی من به اشتباه امروز یک نوبت پنج ساعتی بهش دادم حالا خیلی نگرانم چکارکنم میترسم براش ضررداشته باشه توروخدا کمکم کنید چکارکنم
- سینه نوزاد
دکترالان بچم سه ماهشه وتاسینه هاش سفته وزیادبی قراری میکنه
- قطره ادزیر
سلام دکتر برای دخترم قطره ادزیر نوشتید 6ماه و هفده روزشه ک اومد گوششو براش سوراخ کردین داروخونه نوشته روزیپنج قطره درسته؟
- قطره تب
سلام خسته نباشیددکترپسرم ۸ماهشه دوروزه تب داره وشکمش ۴ساعت یباراسهاله ۴ساعت یبارم تب مبکنه دیشب دکتربیمارستان براش قطره استامینفن باطعم پرتقال داده ولی پسرم بهش قطره تب میدم بالامیاره آیابعدچنددقیقه بالاآوردن روز تبش تاثیرمیذاره یادوباره بهش بدم ؟
- سرماخوردگي يارفلاكس
سلام وخسته نباشيد من يك پسردوماه و بيست وپنجً روزه دارم پسرم ٢٩روز زودتر بدنيااومدو١٢روزبستري بودو٦عددسورفكتانت بهش ازريق كردن وقتي دنيا اومد٢٨٥٠بودوقت ترخيص شد٢٦٠٠الان ك مزديك سه ماه داره چيزي نزديك ب ٧كيلو وزن داره شكرخداوزن گيريش بدنبوده الان حدود دو سه روزه احياس ميكنم مريض شده همش توخواب يا بعضي وقتا توبيداري شير مياد توگلوش وبرميگرده وحالت تهوع بهش دس ميده استفراقش هم يكم هم عوض شده قبلا بيشتر پنيري بود الان چندباري شيري هستش ودوبار فقط حين شير خوردن شيروبالا اورد،بينيش هم صداميده وپره از مخاط واب انگار جلو نفسش روميگيره وقت شيرخوردن خيلي اذيت ميشه امروزوفردام دكترتعطيله تاببرم صبحها هم همش بينيش ميگيره وخرخر ميكنه البته سرفه هم دانه دانه اي داره
- مقدار اضافه کردن تغذیه
سلام جناب آقای دکتر کرم بین با احترام و تشکر فراوان پسرم بعد از تولد به دستور پزشک شروع به خوردن شیر کرد به مقدار ۵ سی سی کرد و دو روز بعد هر سه ساعت ۱۰ سی سی به دستور دکتر تغذیه کرد و در روز چهارم با مراجعه به پزشک مقدار مصرف شیر را ۳۰ سی سی اعلام کرد و الان پسرم هشت روزه شده و میخوام بدونم مقدار مصرف شیر هر چند ساعت و چند سی سی باید باشه و چه موقع باید مقدار تغذیه بیشتر بشه و همچنین راجب به شیر خشک که بعنوان کمکی چند درصد از غذای فرزندم رو میتوان از شیر خشک استفاده کرد . مادرش با استفاده از شیر دوش شیر خودش را داخل شیشه شیر جمع میکنه تا دقیقا مقدار سی سی مورد نظر تهیه و سپس به نوزاد میده ، این دوشیدن و با شیشه شیر به نوزاد دادن که اشکالی نداره بنظرتون؟ ممنون
- سرما خوردگی نوزاد سه ماه
سلام دختر 3ماهه سرما خورده سرفه های شدید وبینی کیپ شده وخیلی کم شیر میخوره، ازیترومایسین ودیفن هیدرامین وقطره سدیم دکتر تجویز کرده ولی 4 روزه بهتر نشده
- کبودی
باسلام وخسته نباشید فرزندم چهار تیر ۹۹ بدنیا اومد مچ پاهاش یه حالت کبودی رنگ داره با پشت کمر وباسنش شیرخودم میخوره و وزن گیرشم خوب بوده میخاستم بدونم علتش چیه؟ - یبوست نوزاد 40 روزم
سلام.دخترم یازده ماهونیمه، چندماهی هست دچاریبوست شده البته گاهی وختاهم اسهاله بنظرشمادلیلش چیه ؟
- میزان لباس نوزاد
سلاماقای دکتر. نوزاد یک ونیم ماهه دارم . یه بلوز استین کوتاه نخی از زیر میپوشونم و یه بلوز آستین بلند نخی از روی اون و یه شلوار نخی ویه کلاه. آیا لازمه توی یه پتوی خیلی نازک هم بپیچونمش؟ با توجه به اینکه موقع خارج کردن از زیر پتو دستها و پاهاش خیلی سرد میشه
- خوردن مدفون
سلام اقای دکتر بچه من سه شب پیش ب دنیا اومده گفتن مدفون خودشو خورده اول نفس کم میاورد بعد بهش شیر میدن بالا میاره حتی ۲سی سی بعد کترش دستور داده شیر قطع کردن بازم میگن بالا میاره و رودهاش خیلی باد داره بنظرتون چیکار کنم الان تو دستگاه نگهش میدارن
- کارکردن شکم نوزاد
سلام . آقای دکتر نوزادم وقتی در پوشک میخواد مدفوع کنه زور میزنه و نق میزنه و کمی گریه میکنه ولی وقتی بازش میکنیم خوب میشه و مشکلی نداره یبوست هم نداره میخواستم بپرسم طبیعیه؟
- خس خس کردن گلو
سلام آقای دکتر پسر سه ماهه ام گاوس خیلی هس خس میکنه دکترم بردمش ولی الان تقریبا دوهفتس فرق نکرده شربت پدیا کافی واسش ضرر داره ؟ میشه راهنماییم کنین
- سنگ کلیه نوزاد11ماهه و سیزده روز
- بی خوابی و گریه شدید نوزاد دو ماهه
سلام دکتر خوب هستین من دخترم چهل روزه است ۲۰روزه شبانمیخوابه تاصبح گریه میکنه لطفاً راهنمایی کنید
- سندرم تکان دادن
سلام دخترم سه ماهه است واز فاصله نیم متری خورد به زمین حالا استفرغ میکنه میترسم که مغزش آسیب دیده باشد.
- وجود دانه های ریز روی بدن
سلام جناب دکتر.پسرم ۹ ماه داره و در حال دراوردن دندان هست.و چند روز قبل تب کرد و بردمیش یه دکتر عمومی دکتر چند تا دارو داد که اسمش زینگ و استامینیفن و آزیتروسین .که بعد مصرف سه روز تب بچه از بین رفت اما کل بدنش جوشهای ریزی زده همانند کهیر روی شکمش .لطفا راهنمایی کنید .یا اگر نیاز به معاینه داره فردا یعنی شنبه بیاریمش خدمتتون
- رنگ سبز تیره مدفوع وآبکی
کودک من الان۱ماه هست که شیر نان۱میخوره ولی از روزی که این شیر رو شروع کردم شکمش روزی ۱بار یا ۱روز درمیان که کار میکند به رنگ سبز تیره وآب خالی به همراه کمی دانه های زرد رنگ است وقت شیر خوردن بیقراری میکند وبه نصبت قبل کم تر شیر میخورد ولی وزن گیری خوبی دارد وحال ظاهری اوخوب است وبازی میکند وسروحال است

