Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- داروی سفیکسیم
سلام دختر14کیلو دارم،تب و گلودردداره،طوری که شبا که خوابه بدترمیشه و انگار چیزی به گلوش چسبیده و صدا میده،،شربت سفیکسیم براش گرفتم باچه دوزی باید بهش بدم؟؟(چون یه ماه قبل هم همین علایم و داشت و بردم بیمارستان و دکترش کواموکسی ۶۴۳نوشت ولی اونو تو داروخانه پیدا نکردم سفیکسیم خریدم)
- آمپول دگزامتازون برای کودکان
- رفلاکس
سلام آقای دکتر کودک دوماه م، رفلاکس داشت با مصرف امپرازول استفراغش بهتر شده ولی دهنش کف میکنه از خواب بیدار میشه، شیر مادر و شیرخشک ای آر میخوره.راهنمایی کنید لطفا.
- چاقی
سلام.من ۲۶ سالمه در دوران شیردهی هستم و بچه ام ۱ سالو یک ماهشه. خیلی لاغر شدم.میخواستم برای چاقی پودر جینسینگ مصرف کنم ولی بهم گفتن با پزشک اطفال مشورت کنم.توروخدا دارویی برای چاقی بهم معرفی کنید که ضرر نداشته باشه
- سلام میشه برای کودک یک ساله شیاف استفاده کرد ۱۲۵ نصفع میشه استفاده کرد یا کامل
- شمع خوردن پسرم
پسر دوساله ام شمع خورده مشکلی پیش نمیاد؟؟؟
- درد در مچهای پا و دست در حال چرخش
باسلام اقای دکتر الان چند روزی هست پسر ۷ ساله من در روزهای اول درد در مچ دست چپ داشت وبعد درد به مچ دست راستش رفت بعد مچهای دستش خوب شد بعد از چند ساعت درد به مچ پای سمت چپش رفت بعد هردو مچ پا خلاصه درد همینجور میچرخه که دیروز در مچ پای چپش با درد شدید وکمی تورم بدونه قرمزی داشت که شبش خوب شد باز امروز مچ پای چپ وانگشت کوچک دست راست وانگشت کوچک و شصت دست چپش درد میکنه.پسرم تب نداره
- فاویسم
سلام،پسرم سه سالشه و فاویسم داره، تا الان وزنش تغییر نکرده،اصلا چاق نمیشه و زیر چشماش همیشه کبوده،لطفا به من بگید که برای وزن گیری چی بهش بدم،تا الان ویتامین های مختلفی امتحان کردم ولی فایده نداشت.
- عدم وزن گیری کودک یک ساله
باسلام پسرم با وزن 2850گرم متولد شد الان یک سال ویک ماه با وزن 8200 از نه ماهگی اصلا مزن گیری خوبی ندارد و روزی 2تا3بار دفع مدفوع شل داره و چرب هستند آیا امکان داره به همین دلیل وزنگیری خوب نداره البته اشتها خوردن هم ندارد.
- مقدارمصرف سفیکسیم100
سلام دخترم 1ساله هست و وزنش8کیلو700هست چه مقدارسفیکسیم بهش بدم
- پسرم ۴ونیم سن داره گلوش عفونت داشت بردمش دکتر سفکسیم ۱۰۰ هر ۱۲ ساعت ۵ سی سی بهش داده الان میگه حالم بده رنگ وروش هم زرد هست چکار کنم لطفا راهنمایی کنید ممنونم
- نتیجه آزمایش مدفوع
ببخشید بچه سه سال و نیم چند روز دلدرد و اسهال داشت بعدش ازش آز گرفتم که بقی نرمالن فقط consistency که جلوش نوشته LOOSeو آزمایش ادرار هم WBC RBC EP همه 2-1 نوشته گاهی شب ادراری داره و ادرار Mocus نوشته Fewآیا مشکلی هست؟
- مولتی ویتامین
سلام آقای دکتر خسته نباشید...دخترم 18ماهشه خانه بهداشت بهش مولتی ویتامین داده اسمش مولتی یاس هستش چندسي سی باید بهش بدم .ممنونم
- سرماخوردگی
سلام دخترم سرفه های زیادی پشت سر هم میزنه و هر چی بهش میدم خوب نمیشه قرص مونته لوکاست و داروهای گیاهی بردم دکتر گفت حساسیت هست و شاید هم سرماخوردگی ولی هیچکدوم از علائم سرماخوردگی رو نداره
- عفونت روده
سلام خسته نباشید. پسرم 4سالشه ویک هفتس اسهال ودرد شدید موقه دفع داره یک بار تب کرد. ازمایس داد وگفتن عفونت رودس ودارو مترو نیدارول وکیدی لاکت دادن وبرای تب استامینوفن اما هنوز خوب نشده.قبل از اون دی سیکلومین. وسفکسیم هم خورده
- مکمل
سلام ببخشید دخترم چهار سالشه خیلی لاغر و ضعیفه کمبود کلسیم هم داره شربت زینک پلاس با شربت کلسیم کلسی شور که زینک و منیزیم و کلسیم داره هر روز اینا رو باهم بدم اشکالی نداره شربت امگا 3 هم براش گرفتم چون اصلا حرفاشو نمیفهمم تداخل دارویی دارن ممنون میشم
- علت افتادن ناخن کودک
سلام چند هفته پیش ناخن دست دختر افتاد الان ناخن دست دیگه اش داره میوفته
- افونت
سلام اقای دکترمن یک دختر۳ساله دارم ده روزه که شکمش درد میکرد دکتربراش ازمایش خون ادرارنوشت جواب ازمایش افونت ریه نشانداده بود بستری کردتوبیمارستان ازمایش متفوع وسونوگرافی دادجواب سونوگرافی کبددارایابعادمختصری بزرگ ترازحدنرمال واکوژنیسیته پارانشیمال هموژن ویکنواخت می باشد بقیه نرمال بودن الان من به خاطراین کبد نگرانم چکارکنم خواهش می کنم زود جواب بده
- نفخ کودک
سلام دخترم ۲۰ ماهشه چند وقتیه که شبا تو خواب بیقراره از شکم پیچ و نفخ بردمش دکتر گفت بخاطر شیر گاومیش که بهش میدادم گوارشش بهم ریخته الان شیر پاستوریزه میدم قطره پروکید و شربت اهورا نی نی و ملین داد حدود دو هفته بعد از مصرف دارو هنوز شبا دخترم بی قراره چند روز خوب شد دوباره مثل قبل شده با اینکه چیزای نفاخ این مدت ندادم بهش غذاش هم بیشتر سوپ بوده تا میخوام دارو قطع کنم دوباره شب بیدار میشه زور میزنه لطفا راهنماییم کنید علت چیه و چه کار کنم که این مشکلش حل بشه دارویی دیگه ای میشه بهش بدم
- درمورد پادرد
سلام دختر من ۴ ونیم داره هرروز گریه میکنه که کف پاهام صافه خیلی اذیت میشه باید جوراب بپوشه یا با چیزی بپوشونم یا اینکه بمالم خیلی گریه میکنه حالا تازگی دستاش هم اینجوری شده میشه بی زحمت راهنمایی کنید چکار کنم، ممنون .

