Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی نوزاد
سلام جناب دکتر، شرمنده پسر من 4 روز هست به دنیا اومده وزنش 3300 کیلوگرم میباشد قدش 55 سانتیمتر می باشد الان زردیش 10.2 میباشد آیا نیاز به دستگاه داره یا بستری. ممنون میشم جواب بدین. متشکرم
- سرفه نوزاد ۲ماهم
سلام جناب دکتر من پسرم ۲ماهشه خیلی کم سرفه میکنه میدونم سرما خورده تو سن ۲۲ روزگیش یکبار بستریش کردم دکتر بعد ترخیص بهش آزیترومایسین واسپری بینی داد الانم سرفه میکنه دوباره ایا میتونم باز شروع به مصرف دارو کنم وضعیت مالیم خوب نیست که ببرمش دکتر ممنونم خداخیرتون بده حتما راهنماییم کنین
- قطره باکتی ماید رابرای نوزاد۲۰ روزه تجویز کردندایا خطری برای چشماش نداره؟
- کیپ شدن بینی نوزاد
سلام نوزاد من 14روزشه از دیروز تاحالا بینیش کیپ شده و گاهی اوقات اوغ میزنه و همش صدای مخاط بینیش میاد
- اسهال نوزاد ۳ماهه
سلام پسرم ۳ماهشه از دیشب اسهال داره خیلی بوی بدی هم داره هر یک یا دو ساعت اسهال داره چه دارویی بهش بدم
- سرماخوردگی وسرفه وتب نوزادپنج ماهه
سلام دکتردوروزه نوزادپنج ماهم آبریزش شدیدبینی داره ازدیروزه بشدت سرفه میکنه ودیشب تب داشته شیرکم میخوره گشنشه اما نمیتونه بخوره شش کیلوه
- کولیک نوزادی
سلام اقای دکتر .نوازدی داریم دو ماه وبیست روز که از بیماری کولیک نوزادی رنج می برد.واین اواخر گریه هاش شدید شده اما ساعات گریه او کمتر شده است.ایا این روند طبیعیه و کی بیماریش خوب میشه.با تشکر
- سرماخوردگی نوزاد
سلام وقت بخیر جناب دکتر من دختر ۳ماهه دارم امروز مقداری سرفه میکنه طب وابریزش بینی ندارد بنظرتون چه دارویی بهش بدم ممنون
- غذای کمکی
سلام آقای دکتر. پسر شش ماهه دارم. آلرژی به پروتئین گاوی داره و نمیتونم به غذاش کره اضافه کنم. میشه تو غذاش یکم روغن آفتابگردان بریزم؟ مدفوعشم یکمی سفته
- سرماخوردگی کودک ۱ساله
پسرم یک سال و دوماهه سه شب پیش تب داشت بردم متخصص اطفال گفت گلوش داره عفونت میکنه اموکسی کلاو و تب بر و ستریزین داد. الان دوروزه سرفه خشک داره گلوشم بسته است اصلانمیتونه اب دهنشو قورت بده میریزه بیرون. دکتر میگه مایعات بهش بده صبوری کن خوب میشه بچه داره از حال میره چیکار کنم
- افتادن پسر یکسالم از اوپن آشپزخونه
پسرم از اوپن افتاد و به شدت گریه کرد هیچ کبودی و یا قرمزی تو بدنش نداره بعد از زمین خوردن تا چند ساعت یکم بیحال بود اما کم کم بهتر شد و تهوع و سرگیجه هم نداشت به نظر شما جای نگرانی هست؟
- تغییر شیر خشک
سلام. آقای دکتر به نوزادم شیر خشک ببلاک 1 میدم در چه صورت باید شیر خشک رو تغییر داد؟چون شکم بچم 5 تا 6 بار در روز کار میکنه و کمی قارقور هم میکنه . البته کولیک هم داره
- گرفته گی صدا
سلام خسته نباشید پسرم ۴ماهو ۱۰روزه اس از دیشب تابه الان صداش گرفته علائم سرما خوردگیو نداره
- نوزاد ۶ روزه دختر
با سلام دختری 6روزه دارم که هربار بیرون روی داره قسمت بیرونی الت تناسلی یا رحم چند قطره خون مشاهده میشه لطفا راهنمایی کنید باید چیکارکنم
- کجی آلت تناسلی نوزاد
سلام آلت تناسلی نوزاد۱۰ماهه ک دردوماهگی ختنه کردیم ازطریق حلقه.الان حس میکنم یکم ب سمت راست کجی داره موقع عادی نزانه موقع ادارکمی کج میشه .گفتن بزرگ بشه میزان میشه ومشکل خاصی نداره درسته؟؟اگربخام پیش دکترببرم پیش چ متخصص مراجعه کنم .درچه سنی میشه اگرهم مشکلی داشت درمان کرد؟؟
- زور زدن نوزاد و مدفوع نكردن در چند روز
سلام
زور زدن نوزاد و مدفوع نكردن در چند روز. كودك ٣٤ روزه ميباشد.
با تشکر
- گریه نوزاد
سلام آقای دکتربچم ۴۱روزش شیروقتایی که بیداره نمیخوره.خیلی گریه میکنه.توخواب خیلی حرکت میکنه چیکارکنم؟خس خس میکنه میگه سرماخوردگی نیس
- برآمدگی سینه نوازد دختر
سلام وقت بخیر نوزاد دختر پنج روزه ای دارم که سینه اش برآمدگی داره آیا لازم هست کار ی انجام شود یا برطرف میشود ماساژ دادن آیا تحریکش میکنه
- خون در ادرار نوزاد سه روزه
با سلام و خسته نباشین در ادرار دختر سه روزه من خون دیده شد و اینکه یکمی هم زردی داره خطرناک هست این موضوع ممنون میشم راهنمایی کنین با تشکر از فراوان
- سلام
سلام من بچه ۲ماهو۸روزدارم کلیه هاش سنگ داره

