Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- درد پا بعد از واکسن ۱۸ ماهگی
سلام دختر من امروز ۴ روزه که واکسن ۱۸ ماهگیشو زدم ولی هنوزم درست نمیتونه راه بره برای رفع مشکل چیکار کنم؟ خیلی نگرانم
- مصرف دارو
سلام .ببخشید فرزندم 50 روز دارد .وزنش هنگام تولد 2900 بود .بعد از تولد تا 2300 افت وزن داشت . وزن فعلی اش 3700 است .دکتر برایش روزی 20 قطره مولتی ویتامین مسترویت تجویز کرده است .ولی وقتی 20 قطره می خورد خیلی بی قراری می کند .خواب نمی رود ودست وپاهایش را خیلی تکان می دهد .می توانم روزانه قطره ی کمتری به او بدهم یا قطره اد را به جای ان به او بدهم ؟؟ایا قطره مولتی ویتامین مسترویت با مولتی ویتامین ویتن تفاوتی دارد .؟؟هم چنین دکتر شربت زینک را هم روزانه 1/5سیسی برایش تجویز کرده که وقتی می خورد دلش درد می گیرد و خوب شیر نمی خورد می توانم قطعش کنم ؟؟چون شیر خوردنش را مختل کرده ؟؟
- زورزدن نوزاد دختر هنگام ادرار
دخترم ۳.۵ ماهه است.حدود ۴۰ روزه متوجه شدم موقع ادرار زور میزنه.ولی هیچ گریه و ناراحتی دیگری نداره.فقط موقع دفع ادرارزور میزنه.البته بگم دخترم انوس بسته بوده و یک روزه بود که عمل شد.حالا چیکار کنم لازم است کاری بکنم.یا طبیعیه
- متخصص گوارش
بی زحمت دکتر متخصص گوارش معرفی میکنید دکتر
- سلام پسرم 25روزش هست سرفه میکنه بهش شربت چی بدم ختنش کردیم
- سرفه
سلام خسته نباشیدآقای دکتر دخترم سه ماهشه سرفه وآبریزش بینی داره چه دارویی تجویز میکنیدامکان این که ببرش دکتر هم نیست چون شهرستان هستم
- سرماخوردگینوزاد
سلامخستهنباشیدنوزادمیکماهههست سرفه بینش میگیره بردمش متخصص شربت کوفکس داده چکارکنم بهش بدم ندم
- غده سرکودک
سلام وقت خوش ببخشیدتوسری بچم دوتا غده هس یکش اندازه نخدهس نرم هست که پشتی گوش داره دستم رارویش بانم فک میکنم حرکت داریکشم پوشت سرهس کوچکترهسمیخواستم بیدنم کدام مشکیل نباشه به یک دکترنشان دادم گفت تاعفونت نکرده کارش نداشته باش خیلی میترسم مشکیلی نباشه
- غده پشت گوش
سلام خسته نباشیدپسرم ۹ماهشه واز سه ماهگی یک برامدگی کوچکی پشت گوش راستش داشته وبعد از۶ماه امروز ازش اب زدبیرون میشه راهنمایی کنید ممنون
- بی قراری
با عرض سلام خدمت آقای دکتر دو سوال داشتم اولین سوال دختر هشت ماهه دارم که الان چند روز است بسیار بی قرار است خوابش کم شده و کلا احساس میکنم عصبی برخورد میکند باید چکار کنم آیا این علائم دندان درآوردن است دومین سوال در این سن از چه موادغذایی میتوانم برایش استفاده کنم
- گریه نوزاد درخواب وپیچ وتاب آوردن
باسلام خدمت آقای دکترکرم بین .پسرم تازه پنج وچهارروزشه شبا توخواب گریه میکنه وازخواب بیدارمیشه وپیچ وتاب میاره دوماهشه بود بردمش دکترگفت کولیک داره ولی هنوز همون علام کولیک رو داره چیکارکنم آقای دکترلطفا راهنمایم کنید خیلی نگرانم
- واکسن ۴ ماهگی
سلام وقت بخیر ،پسرم ۵ماه وهفت روزش هست،بخاطر تب بالایی که ۴روز طول کشیدهنوز واکسن 4ماهگیش رو نزده چون واکسن دوماهگیش هم بخاطر سرماخوردگیش ،باتاخیرزده گفتن باید دوماه بعداز واکسن 4ماهگیش روبزنیم ، که تاخیرش تاالان طول کشید هنوز کمی آبریزش داره سیتیریزن هم 5روز خورده دوباره آبریزش داره لطفا راهنمایی کنید واکسن 4ماهگیش روبزنه یاصبرکنم خوب بشه وچه دارویی بهش بدم،بینهایت سپاسگزارم
- اسهال
دکتر مدفوع کودک ۱۱ماهه چندبار در روز باشه اسهال محاسبه میشه...من دخترم بیمار شماست الان بخاطر نارنجی و قرمز بودن شهرها و پلاک فومن نمیتونم بیارمش پیش شما... تازه دندون درآورده ...الان نزدیک یک هفته س روزی دوبار مدفوع خیلی شل داشت...با بعضی اوقات یکم بدنش داغ میشد .امروز ۴بار دفع داشت و یکم سرش گرم شد...به نظرتون بخاطر دندان هستش؟
- بی قراری شبانه نوزاد
دختر من شبا از ساعت ۱۰ شب تا صب فقط گریه میکنه و جیغ میکشه و فقط ۴۰ روزشه هیج جای بدنش درد نداره و فقط گریه میکنه و بی قراره چیکار کنم خوب بشه و خوابش تنظیم شه
- زردی نوزاد
سلام .یه نوزاد1ماه و سه روزه داریم. از روز ۵ تولد زردی گرفت ازمایش دادیم جوابش ۱۲.۱ بود بعد بردم دکتر قطره داد گفت اگه بیشتر شد قطره بدم بیشتر شد و قطره دادم بعد باز بردم پیش دکتر گفت که دیگه قطره ندم و الان ۱ ماهه شده باز زرد شده تویی چشماشو صورتش گردنش روییسینش و شکمش لطفا راهنمایی کنید ممنون خیلی میترسم
- لرزش چشم
سلام و خسته نباشید اقای دکتر من پسری دو ماهه دارم و وقتی ک شیر میخوره تو حالت خواب و بیداری ی کم ک چشمش بازه لرزش خفیف مردمک چشم داره ک ب ندرت دیده میشه ولی وقتی بیداره انگار مارو میبینه و ابراز خوشحالی میکنه لرزششم جوریه ک وقتی ب ژله دست میزن ی کوچولو میلرزه اونجوری میلرزه این یعنی چی من چیکار کنم ایا مشکل بینایی داره 😟خواهش میکنم جواب بدین خیلی نگرانم کرده این موضوع ممنون از شما
- دل درد
سلام اقای دکتر نوزاد من ۲۴ روزشه برای نفخ شدید قطره کولیکید تجویز کرده بودید ولی اثر نکرد قطره دیگه چی میتونم بدم بهش؟ اینفاکول رو شما تایید میکنید؟
- تب اطفال ۱۱۳ ماهه
سلام ببخشید پسر من ۱۳ ماهشه ،از دیشب تب داره و هیچی نمی خوره ، هر بار استامینوفن میدم بعد اون بلا میاره،الان پاداکید گرفتم می خوام بدونم برای بچه که ۹ کیلو خورده وزنشه چند قطر باید بدم، یا شیاف چند عدد بزارم
- گِلو درد نوزاد ۵ ماها
سلام دختر من ۵ ماه دارد که چند روزه که سرفه های شدید وخلت آور دارد ممنو ن میشم راهنمایی کنید
- امپول4ماهگی
سلام آقای دکترمن چندروزپیش آمپول 4ماعگی دخترم روزدم امروزصبح اندازه سرسوزنی ازش تشرح زردماننداومدجاشم قرمزشده ولی نه تب نه کم اشتهایی نهدردهیچی نداره

