Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کودک ۲ساله
سلام آقای دکتر وقت بخیر پسرم دیروز دوسالش تموم شد طبق دستور شما فقط قطره آدزیر بهش میدم روزی یک سی سی شیر خشک نان میخوره دستور شما چیه همین روند ادامه بدم قطره آدزیر و شیرخشک ممنون
- پاسخ بهاطفال
عفونت گلووتب ۳ روزه اموکسی کلاو۱۵۶ میخوره ولی بعد۶ ساعت همچنان تب داره
- اوریون
سلام خسته نباشید آقای دکتر پیرخواهرم دوروز پیش اومد منزل مادرم من هم یه پسر ۳ ساله ویه دختر یه ساله دارم صبح از خواب بیدارشد گفت گوش وفکش درد میکنه بعد فرداش رفت خونه خودشون صورتش باد کرد بردن دکتر فهمیدن اوریون داره من هنوز واکسن یکسالگی دخترم رو نزدم تاکی امکان داره بفهمم ویروس رو به بچه های منم داده درضمن واکسن ۱۲ ماهگی دخترم رو بزنم
- حرف زدن
سلام وقت بخیر. پسرم ۱۵ ماهشه. وقتی گوشی رو میگیره پیش گوشش میگه اَ. گاهی ما و گاهی با هم میگه. اما دیگه چیزی نمیگه هنوز و حرف نمیزنه. فقط با اوه اوه منظورشو میرسونه. طبیعیه؟ مشکلی نداره؟
- مقدارمصرف شربت آزیترومایسین ۲۰۰برای ۵سال
- پانزدن
سلا مدکتر بچم دیروز هفت ماهش تموم شدهمیشه ریر بغلش میگرفتم محکم روی پاش میموندامروز دورش بالش گذاشتم بشینه امااز غروب زیر بغلش میگیرم اصلا روی پاش نمیمونه چکارش کنم خیلی ترسیدم
- стриптиз бар невский
Хотите провести вечер в атмосфере страсти, роскоши и ярких впечатлений? Посетите [url=https://chicago-x.ru]топ стриптиз клубов[/url] в Санкт-Петербурге — место, где изысканная обстановка сочетается с профессиональным шоу и высоким уровнем сервиса. Приватные залы, завораживающие танцы и особая энергетика ждут вас! Может быть полезным: [url=https://chicago-x.ru]стриптиз клубы петербурга[/url] Хороший вариант: [url=https://chicago-x.ru/striptiz/]стриптиз санкт[/url]
- بیماری
سلام آقای دکتر پسر یک سال و نیمه دارم که توی خواب خروپف میکنه از نظر شما مشکلی نداره؟
- بیدار شدن مکرر کودک در شب
کودک ۱۶ ماهه که از ابتدای تولد تا الان شبا خیلی بیدار میشه شاید هر ۱ ساعت وکمتر هم خیلی ول میخوره تو خواب یهو تو خواب میشینه بسیار در روز فعالی و اصلا نمیشینه ولی بازم شب نمیخابه واقعا باید چکار کنم
- ابله مرغان
باسلام ،اقای دکتر من یه دختر یازده ماهه ویه پسر یازده ساله دارم مادرم دچار زونا شده حالا میخواهم بدانم ایا امکان سرایت به بچه ها هست؟ضمنا پسرم درزمستان گذشته آبله مرغان گرفته است؟ممنون از لطف شما
- عطسه
سلام، خسته نباشید. پسر 3ساله من روزی 4 و5بار عطسه میکنه وهیچ علائم دیگری ندارد. خواستم بپرسم چیز خاصی نیست؟
- پلارژین
سلام بچه سه ساله دادم وزن ۱۲ کیلو سرماخورده و دودوزه تب داده شربت پلارزین چقدر بدم؟
- دوز مصرف شربت کو آموکسی سلین۱۲۵
۵ روز سرما خورده از دماغش و گلوش چر ک میاد ۸ ماهشه و ۸کیلو وزنش می باشد دوز مصرفی شربت کو آموکسی سلین ۱۲۵ را میخواستم
- مصرف قرص تینیدازول و والاسکوویر در شیردهی
سلام نوزادان تازه وارد چهار ماهگی شده و از شیر خودم تغذیه میکنه دکتر زنان به علت عفونت شدید قرص تینیدازول و والاسکوویر و او دی بهم داد میخواستم ببینم مصرف این قرص ها در شیردهی برای بچه ضرری نداره میتونم استفاده کنم سه روزه ک دارم مصرف میکنم
- یبوست
سلام دختری ۴ ساله دارم که بیشتر وقتها یبوست داره و الان چند وقتی هم هست که دانه های سفیدی در مدفوعش دیده میشه همچنین ادرارش هم همیشه زرد تیره هستش میخواستم بدونم دلیلش چیه؟
- کبوتر
سلام آقاي دکتر دختر 1سال و نيمه اي دارم که چندروزه اسهال شده دندان هم داره در مياره و ما در خانه ي خود پشت بام حدود 10 تا کبوتر داريم که همسرم از آن ها مراقبت ميکند و گه گاهي بچه را پيش کبوترها ميبرد اما نمي گذارد به کبوترها يا به جايي دست بزند ميخواستم بدانم آيا ممکن است اسهال بچه به دليل وجود کبوتر هاباشد؟؟الان طي يکي 2هفته دخترم دو سري اسهال ميشه
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۱۶ ماهشه سرفه خلط دار و ابریزش بینی و گرفتگی بینی داره دارو چی بهش بدم؟
- موقع دستشویی دل پیچه
سلام خسته نباشین پسرم چهار و پنج روزه موقع دستشویی دل پیچه داره علتش چیه
- رشد مو
سلام ببخشید دخترم سه سالشه اصلا موهاش رشد نمیکنه چه شامپویی برای رشد مو موثره شامپو فولیکا . جانسون یا موستلا کدومش خوبه ممنون میشم
- اسهال استفراغ
پسرم چند روز هست بی اشتها و اسهال و استفراغ داره چیکار کنم

