Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خلط گلو و جمع شدن اب در دهان
- آلرژی ومصرف زادیتین
با سلام. آیا خوردن شربت زادیتین که برای آلرژی کودکان تجویز می شود در این شرایط کرونا ،باعث تضعیفِ سیستم ایمنی کودکان می شود؟(کودکِ من ۲ سال ونیم دارد)
- سر درد کودک
سلام آقای دکتر تو رو خدا کمک کنید خیلی نگرانم دختر شش و نیم ساله ای دارم که مدت دو ساله سر درد داره .دو طرف سرش درد داره و وقت هایی که صدای بلند یا حتی صدای آروم تلویزیون رو بشنوه دو طرف سرش درد میگیره. دکتر مغز و اعصاب گفت باید عکس از سرش بگیره و قرص نور تریپتیلین و پرانول تجویز کرد که من بهش ندادم چون ترسیدم خطرناک باشه حالا آقای دکتر تو رو به خدا راهنمایی بفرمایید که آیا تصویر برداری از سر برای بچهاین سنی خطرناک نیست چون با دارو بیهوشی میکنند و داروها رو بهش بدم یا نه؟ و به نظرتون مشکلش چیه اگر میگرن باشه خطرناکه؟ می چیکار کنم که بهتر بشه لطفا به تمام سوال هام پاسخ بدید
- سلام پسرم ۸ ساله هست با وزن ۲۷ کیلو سینوزیت شدت با سرفه های قطاری دوز مصرف فارمنتین براش جقدر هستچ
- تلفن
سلام اقای دکتر من ۵ روز پیش باهاتون تلفنی صحبت کردم اگ خاطرتون باشه گفتم پسرم ۳ سالشه کلماتش محدوده ایا ممکنه اوتیسم باشه شما گفتین ببرم گفتار درمانی من بردم پیش خانم دکتر حسینیان گفتار درمان ایشون گفتن که نیاز به بازی و شعر و صحبت داره واوتیسم نیست برام ده روز بعد نوبت زدن حالا اقای دکتر من نگرانم ممکنه خدای نکرده جلسات اینده نشون بده؟؟ به منم گفتن که زیادی استرس دارم
- یبوست
سلام دخترم 2سال و2ماه داره.الان چند وقته هرروز ،روزی یبار مدفوع میکنه ولی مدفوعش تکه تکه میاد آخراش.مثل گوسفند.نمیدونم حالا یبوسته یا دلیل دیگه ای داره.بعد دخترم شیرخشک میخوره.وشربت زینک سولفات ایرانیم میخوره.میتونه از اون باشه؟
- سلام
سلام خسته نباشید پسر یکساله الان دوروز ازلیس زدن باتری گذشته مشکلی نداره بازم برم پیش دکتر یا خطر ناک نیست؟
- شربت اشیده معده
سلام اقای دکتر خداقوت اگه خودمون داروی اسید معده بخوریم تو دوران شیردهی، رو خوب شدن رفلاکس بچه موثره؟؟
- حساسیت
سلام آقای دکتر پسرم دوسالشه دکتر برای حساسیت قرص پردنیزولون داده به مدت سه روز عوارض نداره بهش بدم
- ملاج نوزاد
سلام خوبید ببخشید پسرم 46 روزشه دیشب بالا آورد بعدش ملاج جلو سرش خالی شد از دیشب تا حالا بهش شیر دادم بازم خالیه مشکلی داره هروقت می خوابونمش پره ولی بلندش که میکنم خالیه
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۶سالشه چندروزه تب میکنه دکتربردم امپول وسرم زده لوزه هاش خیلی ورم داره وچرک سفیدداره بهش شربت سفیکسیم داده گفته هر۸ساعت ۵ سی سی. 3بار درروز زیادنیست?شربت پلارژین واندانسترون هم داده برای معدش
- قطع شیرشب
سلام ممنون ازوقتی که میذارید دخترم تقریباهفت ماهشه شباساعت۸:۳۰الی۹ میخوابه ساعت۶صبحم بیدارمیشه منم سلعت۷بهش غذامیدم موقع خوابم شیرمیدم سوالم اینکه زباتوجه به اینکه زودغذای شبشومیخوره میخوابه میتونم شیردهی نصف شبشوقط کنم یانه؟
- مطب
سلام اقای دکتر شما پنجشنبع ها مطب تشریف دارین
- زردیکف پا دست ونوک بینی
پسرم هفت سال داره یک هفته ای میشه کف دست وپاش ونوک بینیش زردشده فعلا دکتر نبردم گفتم شاید از مصرف ذیاد پرتقال باشه ولی هنوز خوب نشده لطفاً راهنمای کنید دکتر ببرم یا نه ممنون
- سلام پسرم فاویسم داره شربت گایافنزین ضرر نداره براش ؟؟
- در رابطه با کودکان
سلام من دخترم سه شب تب کردبعد شب سوم دوباربالا اورد بعدازصبح سه بارمدفوع کردداخل پوشکش خون بود ممنون میشم راهنمایی کنیددخترم هفت ماهه است
- بیماری اطفال
برای درمان اسهال میشه ازقطره پدی لاکت استفاده کرد
- حرکت دست و پا در خواب
با سلام جناب اقای دکتر
پسر 10 سال دارم که در خواب شبها دست و پاهایش زیاد حرکت میدهد. بی زحمت من را راهنمایی کنید.
- دون قرمز
سلام پسرم دوسال ودوماهشه دوسه روز روی شکمش دون دون قرمز ریزبود حالا قرمیزیش رفته ولی دون دون ها هستن روی پوست انگارتوگوشت باشه دست بزنی حس میشه ازحساسیت یاچیزدیگه
- آبله مرغان
باسلام بعدازگذشت ۱۴ روز ازابتلابه آبله مرغان نصف دانه ها هم ریخته آباهنوزامکان سرایت به دیگران وجود دارد؟

