Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سنجش تب
سلام. برای سنجش تب نوزاد عدد تب سنج دیجیتالی که در زیر بغل قرار داده می شود، درست است؟ یا اینکه باید با هشت دهم جمع کرد؟
- سرماخوردگی نوزاد هفت ماه
- کبودی
سلام ببخشید دخترم گاهی اوقات انگار داره زور میزنه و تو اون مواقع دست و پاش و سرش انگار کبود میشه. ب نظرتون علت چیه؟ خیلی نگرانم. خیلی
- خون در مدفوع نوزاد
سلام پسر سه ماهه ام از دو ماهگی رگه های خیلی ریز خون میدیدم در مدفوعش دکتر بردم ازمایش مدفوعو ادرار و سنوگرافی از کلیه ها نرمال بود فقط ریفلاکس داشت دکتر گفت حساسیت به پروتین گاویه من الان از اون موقع اصلا لبنیات و تخم مرغ و گوشت مصرف نکردم ولی باز بعضی مواقع رگه خون میبینم ممکنه از بستنی یا چیزهای دیگه که توش شیر دارن باشه؟ یک بار هم وقتی تن ماهی خوردم رگه خون زباد شده بود به نسبت ممکنه از اون هم باشه؟ ممنون میشم راهنماییم کنید
- یبوست شدید
کودک هفت ماه ام یبوست شدید داره این مشکل دوماه است که شروع شده لطفا کمکم کنین
- بسته شدن چشم نوزاد
بإسلام.دخترم ١٠ماهشه.ديروز ساعت ١١صبح از پشت سر به روي فرش افتاد و پنج ديقه گريه كرد.هيچ علائمي نداشت .بازي ميكرد شيطونه ميكرد.ساعت ٨شب بهش قطره آد دادم سرفه كرد بعد يك دقيقه أنگار آروق شديد زد و از دهنش مايعه آب دهن ريخت بيرون.از اون موقع تا امروز همش چشماشو ميبنده،نميدونم سرش تير ميكشه يا معدش ترش كرده،فقط چشماشو ميبنده داخل دهنش چيزي حس نميكنم.حتي شير خوردني هم اينجوري ميشه شيرو ول ميكنه ميشه سرش تير بكشه؟يا گلو درد داره؟دخترم الرژي داره و رفلاكس
- مقدار دوز مصرفی شربت سفیکسیم ۱۰۰ برای نوازد ۴۵ روزه
پسرم ۴۵ روزشه ختنه کردم دکترش شربت سفکسیم ۱۰۰ داد نمیدونم هر چند ساعت بدم وچند قطره بدم وزن یک ماهگی ۴ کیلو بود
- ابله
سلام آقای دکتر دخترم هشت ماهشه ابله مرغان گرفته چ پمادی بزنم خوبه؟ بتامتازون خوبه یا ن؟؟
- مدت زمان خواب نوزاد
سلام. نوزاد من ۴ ماهه است. میخواستم بدونم چقدر باید بخوابه. نوزاد من معمولا از ده شب تا ۸ صبح میخوابه. و صبحها نمیخوابه اگرم بخوابه یک ساعت و عصرها هم معمولا دو تا سه ساعت میخوابه. و اینکه آقای دکتر نوزادم خیلی سخت میخوابه باید چکار کنم؟
- ماست و جوپرک
سلام وقتتون بخیر.آقای دکتر برای نوزاد ۷ ماه و نیم میشه زرده تخم مرغ و.ماست داد ؟؟جوپرک میتونم اضافه کنم به سوپ؟ لطفا آقای دکتر جواب سوالم رو بدید.
- گرفتگی سینه نوزاده ده ماه و خلت ان
سلام آقا دکتر پسر ده ماه دارم که سرفه های خیلی بدی میده خلت روی سینش داره و غذا هم نمی خوره برای سرفه های بدش که خوب سه چی کار کنم
- خوردن مکنیوم
من خواهرم زایمان کرده ولی بچه رو بردن دستگاه معده شستشو دادن به خاطر خوردن مدفوع خطرناکه
- سرفه شدید
سلام اقای دکتر پسرم دوماهه است چند روزه همش سرفه میکنه سرفه میگیرش سرفش خیلی طولانیس بعد صورتش قرمز میشه شربت ایوارمی براش گرفتم تاًثر نداشت
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر نوزاد شش ماهه ای دارم که سرما خورده خیلی سرفه میکنه ابریزش بینی هم داره میتونم بهش اموکسی سیلین۱۲۵بدم چند سی سی بدم خوبه وزنش تقریبا۹کیلو
- نخوردن شیر و غذا نوزاد هفت ماه
سلام اقای دکتر نوزاد ۷ ماه دارم از ۴ ماهگی تو خواب فقط شیر میخورد اونم خیلی کم و قطره قطره یکسال طول میکشید تا بخوره گاهی هم نمیخورد. الان ۱۵۰ سی سی هر وعده میخوره اونم سه بار که هر بار تو خواب عمیق و به زور اصلا گرسنه نمیشه غذا نمیخوره و اینکه شیر شب ساعت ۱۲ میخوره تا فردا ساعت ۱۱ خوابه بیدار هم میشه لب ب شیر و غذا نمیزنه سیر خیلی نگرانم لطفا راهنمایی کنید
- مدفوع
سلام مدفوع پسر ۴۶روزم زرد و شله ایا طبیعی؟؟
- دل دردنوزاد
سلام وقت بخیر نوازد 43روزه شب ها ساعت12تا3نصف شب دل درد شدید داره به خودش میپیچه و پاهاش رو جمع میکنه همراه با گریه شدید دکتر هم بردم گرایپ میکسچر داده و کامی کام و پدی لاکت ولی هیچ کدوم تاثیر نداره بعضی وقتا آبنبات با آب جوش بهش میدم بنظرتون دارویی دیگه هست که دردش رو آروم کنه خیلی اذیته
- اسهال
سلام من دخترنه ماهه ای دارم4 روز اسهال داست بهش پدی لاکت دادم الان مدفوعش سفته ولی5 تا6 باردفع داشته حال عمومیش وشیرخوردنش خوبه شیرخشک نان اچ آ2 میخوره راهنمای میکنین
- سرفه نوزاد 20 روزه
سلام نوزاد بیست روزه ک دارای مسمومیت مواد مخدر بوده و بعد از مرخصی از بیمارستان بی قرار و سورفه میکنه علت سورفه چیست؟
- نوزاد یک ماهه وعفونت ادراری
سلام خدا قوت بچم یک ماهشه عفونت ادراری داره دکتر شربت سفکسیم ۱۰۰هر۱۲ساعت یک سی سی تجویز کرده مقدارشو با قطر چکان پر میدم ایا یک سی سی هست بیشتر یا کمتر بعضی وقتا ساعتشوفراموش میکنم تایم جدید میدم البته بچم ورمکلیه داره تو سونو بارداری ۶ونیم بود ده روزه نوزادم ۵ونیم شده الانم چند روز دیگه بازم داره این چند روزه همش ناله میکنه احساس میکنم بیحال از شربت سفکسیم ممکن باشه؟

