Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیقراری بی اشتهایی
سلام اقای دکتر پسرم ی هفته اس ک وارد ۸ماهگی شده اصلا غذا نمیخوره دهنشو براقاشق بازنمیکنه نگرانشم میشه راهنماییم کنین ممنونم
- سلام آقای دکترپسرم سرماخورده چندروز دیگه 7سالش تموم میشه آیاباسرماخوردگی واکسن بزنم مشکلی نداره؟
- تب پسر 13ماهه
2شبه تب بالای38 داره بهش آستامینوفن میدم بعد دو روز تب قطع نشده براش آموکسیسیلین125 گرفتم نمیدونم بهش بدم یا نه ممنون از راهنمایی شما
- دختر ۵ ساله با وزن ۲۴ کیلو شربت آموکسی ۱۲۵
- کم اشتهایی
سلام آقای دکتر فرمودید شربت ایمونس به کودک بدهید برا تقویت سیستم ایمنی بدنش ۶سالشه وزنش ۱۸ کیلو چه مقدار بدم تشکر
- اسهال نوزاد ۸ماهه
سلام و عرض ادب دخترم هشت ماهش تموم شده و دوروزه که اسهال شده و هرچی میخوره شکمش یک ساعت بعد کار میکنه و زرد وابکی هستش.ولی اشتهای خوبه و مشکل دیگه ای نداره .میتونم کته ماست بهش بدم یا یک کپسولی شما به پسرم میدادین باماست قاطی میشد یا داروی دیگه ؟ لطفا راهنمایی کنید.
- 1234
سلام خسته نباشید من پسرم 1 سالشه چن روزی هست آبریزش بینی داره و عطسه میکنه و یکم سرفه بردمش دکتر درمانگاه گفت چیزیش نیست ولی امروز خیلی آبریزش بینیش شدید تر شده و خیلی گریه میکنه و یکمی بیحاله چی کار کنم الان با این شرایط مشکل چیه
- گاستروانتریت در کودک یازده ماهه
درمان اسهال بدبو و چرب و چه کنم کودک یازده ماهه ام اشتها به غذا داشته باشد ؟
- آزیترومایسن
سلام پسر من ۱۰ ساله هست و به او کپسول آزیترومایسن ۲۵۰ یک عدد دادم ولی چون یک عدد بود از داروخانه گرفتم و بجای کپسول، قرص آزیترومایسن ۲۵۰ دادند من متوجه نشدم که اشتباهه . آیا بقیه دارو را میتوانم بجای کپسول ۲۵۰ با قرص ۲۵۰ ادامه بدهم یا اینکه کپسول بگیرم؟
- سردی
سلام اقای دکتر.دخترم 20 ماهشه چندروز پیش سرماخورده بودکمی تب هم کردولی الان خوب شد.علت سردی بدنش چیه .چون بدنش سردهستش.ممنون
- الرژی
هنگامی که میخوابه سرفه هاش شروع میشه
- تب و خلط گلو
پسرم 13ماهشه دو روز تب داره و بینی از داخل خلط داره و سخت نفس میکشه آبریزش ،عطسه،سرفه نمیزنه
- شربت آنتی بیوتیک
سلام،پسرم ۶سال و ۳ماه هست،وزن ۳۴ کیلو ،سفکسیم ۱۰۰رو چقدر بدم،شربت سرماخوردگی میخوره،اسپری بودنا و اسپری دکوفن داره استفاده میکنه و شربت دکوفست ،ولی سرفه داره ،خواستم بدونم سفکسیم گرفتم ولی نمیدونم چند سی سی بدم
- نوزاد
سلام عرض ادب.من واسه بچم که یک سال و هفت ماهه دکتر دگزا نوشت یک چهارم زدیم از وقتی آمپول رو زدیم شب تا چهار صبح بیداره خوابش به هم ریخته است از آمپول هستش
- دلیل دفع ماده لزج خونی جدا از مدفوع
سلام بعداز یک دوره سرماخوردگی در مدفوع دختر ۱۰ سالم ماده لزج خونی پیدا شده.یعنی جدا از مدفوع و در هنگام ادرار کوچک از مقعدش دفع میشه بدون اینکه زور خاصی بزنه.میخواستم دلیل و درمانشو بپرسم.الان سرماخوردگیش کاملا خوب شده.در دوران مریضی ترشخ بینی و پشت حلق شدید داشت که ۶ عدد سفکسیم ۲۰۰ خورد
- سلام
سلام آقای دکتر پسرم ۱.۵سالشهده روزه اسهاله بی حال نیست ولی روزی چهار پنج بار دفع داره آبکی با حجم زیاد بوی بد نمیده تب هم نداره بهش چی بدم شربت لوپرامید دادم خوب نشده
- گاویچچ
سلام دخترم ۲۰ ماهشه حساسیت ب پروتین گاوی داره تخم مرغ لبنیات مغزیجات موز نمیتونه بخوره الان من ویتامین ک از اینا میگیره چجوری تامین کنم و از شیرم میخام این ماه بگیرم
- سیاه شدن ناخن و افتادن ناخن در پسر ۲نیم ساله پسر
- قطره آذووفر
سلام آقای دکتر پسر چهل و هفت روزه ام رو قطره آذوفر دکتر داده بهش میدم شکم درد شدید میشه و اصلا نمیخوابه چه قطره ایی میتونم بجاش بدم حالت تهوع هم میگیره ممنون
- میزان مصرف آفاکلاو ۶۴۳
آقای دکتر سلام و درود ،پسرم ۸ سال دارد و ۳۰ کیلو گرم وزنش هست ،دکتر کودکان جهت عفونت سینوسی ،۱۰ سی سی آفاکلاو ۶۴۳ هر ۱۲ ساعت تجویز داشتن ،لطفا نظرتون رو بفرمایید ،واقعا شک دارم ،باتشکر

