استامینوفن توصیه میشود درصورت وجود تب
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- عفونت چشم
سلام اقای دکتر خسته نباشید پسرم سه سالشه سرما خرده سرفه ابریزش وچشم هاش عفونت کرده کلی چرک میزنه بیرون وشبا که میخوابه چشاش باز نمیشه صبا ممنون میشم راهنمایی کنید
- مقدار مصرف آزیترومایسین۲۰۰ برای کودکان زیر دو سال
مقدار مصرف آزیترومایسین ۲۰۰ برای کودک ۱۹ ماهه
- سلام پسرمن ۴ساله هستش چشمش عفونت کرده صبح چشمش پر چرک بود مقدار اندازه از قطره باکتی ماید۱۰ رو بهم میگید چه اندازه براش استفاده کنم؟
- شربت سیتریزین
آیا مصرف شربت سیتریزین هر۱۲ساعت دو ونیم سی سی برای کوددک دو ونیم ماهه ضررنداره میشه استفاده کرد
- سرماخوردگی
سلام برای گلودرد وتب چه آنتی بیوتیکی میشه به کودک ۷سال با وزن ۱۷ کیلو دادایا قرص سفیکسیم ۴۰۰ رو نصف کنم بدم مشکلی نداره
- مدفوع
سلام کودک من 2 سالشه حدود3 روزه داخل پوشکش مدفوع نکرده قطره دایمتیکون هم بهش دادم ولی اثر نداره. بنظرتون چکار کنم؟
- سرماخوردگی
سلام ببخشید میخواستم بپرسم پسر ۲/۸ماه دارم سرفه های شدید و گرفتگی صداداره میخواستم بپرسم شربت ستادین گرفتم بهش بدم چند سی سی بهش بدم
- سرماخوردگی
سلام دخترم ۱۶ ماهشه سرفه خلط دار و ابریزش بینی و گرفتگی بینی داره دارو چی بهش بدم؟
- گرفتگی بینی
سلام اقای دکتر دخترم 23ماهشه باوزن 11کیلو .چندروزه گرفتگی بینی داره که فعلا شبها 2/5 سی سی سیتریزین میدم .آیا نیازهست کار دیگه ای انجام بدم .و مقدار سیتریزین که میخوره درسته؟ممنون از لطف شما
- شربت ۲تا باهم
سلام وقت بخیر دختر ۶ ساله دارم باوزن ۱۷ کیلو دخترم اسهال استفراغ شده متاسفانه تعطیلات آخر هفته بود پزشک اورژانس براش شربت مترونیدازول۸ساعتی۴سی سی وشرکت سفیکسیم۱۰۰هر۱۲ ساعتی۵ سی سی تجویز کرد چون مدفوع عین ادرار آب بود اشکالی نداره ۲تا آنتی بیوتیک باهم ؟
- وزن
باسلام دخترم۲ سال ۸ ماهشه ۱۱کیلو ۲۰۰ گرم وزنش خوبه یا نه
- واکسن
سلام اقای دکتر بچه شش ماهه چقدر از واکسن آنفولامزا رو باید بزنه؟و یکبار کافیه؟
- تب و دل درد
سلام خسته نباشید جواب منو زود بدین ممنون میشم برای کودک ۴ سال و نیم شربت استامنوفن نداشتم قرص ۳۲۵ دادم برای یک بار که مشکلی پیش نمیاد
- سرماخوردگی
باعرض سلام خدمت جناب آقای دکتر کودک6ساله ای دارم که علاوه بر آبریزش بینی یکروزی هست که چشمهایش عفونت کرده شما چه تجویز میفرمایید
- عفونت ادراری
سلام وقت بخیر دخترم ۹ سالشه عفونت ادرا ر داشت دکتر براش آزمایش ادرار و خون نوشت انجام داد و گفت در ادرار یه ذره خون هست که قرص سفکسیم داد و گفت جای نگرانی نیست بهتر نشده و در ادرارش چیزایی شبیه دستمال کاغذی پیدا میشه چکار کنیم ممنون
- راه رفتن
سلام خسته نباشید من دخترم ۱۵ ماهشه هنوز مستقل راه نمیره و مستقل از زمین پا نمیشه وایسه فقط با کمکی راه میره و روپاش وایمیسه ۴دستوپا میره میشه بهش شربت کلسیم بدم اگه میشه چند سی سی ؟؟دندون هم ۳تا داره
- سرفه کودک
سلام آقای دکتر. پسرم یه سالشه با وزن ۱۲/۸۰۰. از پنجشنبه بعداز ظهر تب داشت تا شنبه شب. الان تب نداره اما سرفه میکنه و ابریزش بینی داره. فقط شربت پلارژین میدم. خواستم بدونم آنتی بیوتیک لازم نداره؟
- خشکی پوست
سلام آقای دکتر. خسته نباشین دخترم 5 سالشه. مدتیه پوست کنار لبش و زیر چشمش حالت پوست پوست شده. ممنون میشم راهنماییم کنین که چه پماد یا دارویی استفاده کنم براش تا خوب بشه. با تشکر
- ازمایشش
سلام اقای دکترخسته نباشید..دخترم 2ساله 5ماهشه تاحالا ازمایش کلی ندادم میخواستم بدونم لازمه حتما بایدازمایش بدیم بامشکلی پیش نمیاد
- کمبود وزن
سلام پسرم یکسال . چهار ماهشه ۹کیلو چهارصد وزنشه خداروشکر آزمایشاتش مشکلی نداشتن ولی ن اشتها داره ن وزن میگیره وزن تولدش هم ۳۵۰۰بوده به صلاح شما میتونم بهش پدیاشور بدم ؟

