Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرماخوردگی نوزاد۳ماهه
باسلام دکتر دخترمن۳ماهه شه دکتر بهش آزیترومایسین ۱۰۰داده ومن جرات نکردم بدمش دارویی بادوزپایین ترچیه بدمش
- سلامت نوزاد
.سلام نوزادم۱ونیم ماهشه واین چندروزه که بعداز گرفتن عاروقش پنیرک بالا میاره وخلطی هست وسفیده ورنگ زرد یا سبز نیستش واینکه هیچ علاعم سرما خوردگی هم نداره خواستم ببینم علتش چیه؟؟؟
- دانه های قرمز رنگ روی بدن کودک
روی بدن پسر 8 ماهه ام ریخته بیرون از چی میتونه باشه؟
- سرفه خلط دار به همراه ابریزش و تب
سلام آقای دکتر دخترم ۹ماهشه وخیلی سرفه داره دوهفته پیش بستری بود ولی الان دوباره سرفه میکنه آموکسسی سلین بدم بهش
- سرفه زیاد شبانه
سلام خسته نباشید دخترم ۵ ساله میباشد چند شبه زیاد سرفه میکند داروی ضد سرفه هیچ تاثیری ندارد میخواستم ببینم میتوانم از آمپول بتامتازون استفاده کنم براش الان چند شبه نتونسته بخوابه ممنون
- کهیر
- دارو برای سرما خوردگی نوزاد۶ماهه
دخترم شش ماهشه بهش آزیترومایسین۱۰۰ومیدم خوبه یانه؟
- سرفه نوزاد۳ماهه
سلام دخترم۳ماهه هس حدود ۱۰روزی میشه سرفه میزنه خوب نشده دکترهم بردمش شربت ازیترومایسین۱۰۰شبی۱نیم سی سی.باشربت سیتریزین ۱۲ساعتی۱سی سی به مدت ۱ هفته بهش دادم بازم سرفه میزنه چکار کنم که خوب بشه ممنونم
- شکم کودک
سلام برادرم ۵سالشه ۳روزه شکمش درد میکنه ونمیتونه بخوابه دکتر هم رفتیم شربت دادن ولی اثر نداره
- تپش قلب وتنگی نفس
سلام پسرم 13سالشه تو فوتبال خورده زمین دندش کوبیده شده عکس انداختم نه شکسته بود نه چیزی الان تپش قلب گرفته میتپنم قرق پرانپل بهش بدم برای تپش قلبش
- سفیکسیم 100
سلام من پسرم 17ماهه استت و گلو چرک کرده سفکسیم هر چند ساعت باید مصرف بشه؟
- کالپروتکتین
سلام پسرم الان هشت ماهو نیمه است از یک ماهگیش استفراغ شدید بی قراری زیاد و مدفوع مخاطی خارش چشم و بینی و نفخ شدید داشت که دو ماهگی ازمایش گرفتن کالپروتکتین 500،مدفوع اسیدی و قند احیا کننده 4+بود تو هفت ماهگی مجدد ازمایش داد که خون مخفی مثبت و اینبار فقط کالپروتکتینش 370بود یک ماه قبل آزمایش کرونا گرفته بود به جز استفراغ مدفوع مخاطی بی قراری ها و نفخ شدیدس همچنان هست شیر پپتی جونیور میخوره آیا این موارد مشکل ساز هست و نگران کننده؟
- بزرگ بودن سینه
سلام بچم ۲سالشه یکی از سینه هاش بزرگتر از دیگری بچم دختر آیا لازمه پیگیری کنم؟
- پمیاد کالامین
سلام میتوان از کرم موضعی کالامین برای ادرار سوختگی کودک ۱۸ ماهه استفاده کرد یا برای آن ناحیه کودک ضرر دارد
- گردن گرفتن نوزاد
سلام وقت بخیر پسر من ۴ ماه و ۲۵ روزش هست گردنش کامل سفت نشده وقتی توی بغلم مینشونمش گردنش به پایین میفته ولی غلت میزنه و وقتی روی شکم میذارمش واسه چتد دقیقه میتونه گردنشو بالا بگیره.خیلی نگرانم مشکلی داره که گردنش سفت نشده؟
- آزمایش
سلام خسته مباشید برای نوزاد ۲۳ ماهه که پنج روزه تب داره چه آزمایشی بایستی بدم که علت تب مشخص گردد؟ تشکر
- آمپول دگزا
دخترم ۱۱ ماه داره، دکتر براش آمپول دگزا نوشت و تزریق کرد، آیا عوارض خاصی داره؟ شنیدم مانع از جذب کلسیم میشود الان چز کار کنم؟
- از سینه چپ نوزاد۵ماهه خون میاد دلیلش چیه؟
- سرماخوردگی
سلام و خسته نباشی خدمت اقای دکتر.پسرم یک سال و نیمه است ده روز پیش سرماخورده بود بردم دکتر پودر سینگلو شربت پلارژین کیندز داد بهتر شده ولی هنوز سینه اش خش داره و صدا میده نیاز به انتی بیوتیک داره؟ ممنون
- چرا سوالمو پاک کردین واقعا که
چند ساعتی مدام دارم چک میکنم که جواب دادین یانه ولی الان دیدم اصلا سوالم نیست و به بقیه سوالات پاسخ داده شده

