Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی صدا و خلط بینی
سلام اقای دکتر دخترم ۶سالش با وزن ۲۰کیلو از دیشب بینیش حالت خلطیه تب چیزی نداره میخواستم بدونم شربت سیتیریزین میتونم بدمش اگه میشه چند سی سی بهش بدم ممنون و چند ساعتی ؟
- قطره میلکازیم
سلام آقای دکتر اینکه با رژیم سختی که دارم و دخترم به شیرخشک پپتی و پپتی جونیور حساسیت داده و رفلاکس بدتر شد یعنی به لاکتوز حساسیت داره؟؟قطره میلکازیم بدم؟
- اصلا غذای کمکی نمیخورد
ببخشید آقای دکتر هر کاری میکنم کودکم اصلا لب به غذای کمکی نمیزند شیرم خیلی کم میخوره میشه شیرخشک شماره 1 که چربتره بخوره آزمایش همه چیشو انجام دادم خداروشکر مشکلی نداره
- سوزش ادرار
سلام من دخترم ۷سالشه عفونت داشت گفتید در اب ولرم کمی جوش شیرین بزنید و بنشینید جواب نداد باید چه کار کنم؟منظورتان از معاینه چیست؟
- ترکیب
سلام جناب آقای دکتر وقت بخیر. پسرم بیست و دو ماه دارد. پزشکش شما میباشید. شیر خشک نان سه میخورد. آقای دکتر داروخانه ها متاسفانه شیر خشک را به اندازه کافی نمیدهند . میگویند نداریم. پسرم شیر پاستوریزه را نمیخورد. برای اینکه شیر خشک کم نیاورم میتونم شیر خشک را با کمی شیر پاستوریره ترکیب کنم و به پسرم بدم؟ همش دغدغه ی تموم شدن شیر خشک را دارم. . متشکرم
- شربت کلاویسیلین
سلام میزان مصرف شربت کلاویسیلین برای بچه ۹ ساله چقدر برای گوش درد
- ایمنی کودک
با سلام خسته نباشید من دخترم ۲۳ ماهش هست تب سرفه داره میشه برا تقویت ایمنی بدنش الان که مریض هست شربت باریچ تقویت ایمنی بهش بدم بخوره ؟؟؟ تب سرفه داره مولتی و اهن ندم؟؟؟
- باز کردن از پوشک
سلام ،پسرم ۲سال ونیمشه،دارم از پوشک بازش میکنم،میبرمش یه ربع به ربع دستشویی میکنه بعد میارم شلوارشو میپوشونم ولی بازم جیش میکنه شلوارش،حرف میزنه ولی بعد جیش کردن میگه جیش بعضی وقتها هم نمیگه چه کنم
- ناخن
سلام پسرم ناخن دستش زیرش سفید شده داره میوفته این مشکل از چی میتونه باشه
- سلام کودک من 2سال و11ماهه است و وزن او 11کیلو گرم هست میزان دوز آزیترو مایسین 200 چه قدر است؟
سلام دختر من دوسال ویازده ماهه است میخواستم بدونم دوز آزیترومایسین 200 برای او چه قدر است؟
- اسهال استفراغ
پسرم چند روز هست بی اشتها و اسهال و استفراغ داره چیکار کنم
- ترشح چشم
سلام خسته نباشید .دخترم ۷سالشه چندروزی هست صبح ها هردوچشمش ترشح زیادی داره به حدی که بسته میشه میخواستم بدونم چه قطره ای مناسب هست استفاده کنم ممنون ازشما
- سرماخوردگی کودکان
سلام اقای دکتر من دختر ۴ساله دارم دوروزه سرما خورده الان تب لرز شبانه داره استامیوفن هشت ساعته ازیترو ۲۰۰ دوازده ساعته میدم بهش ولی بعد دوروز هنوز تب داره ممنون راهنمایی دارویی ضمنا وزنش ۱۴کیلو لاغراندام..باتشکر
- تیروئد
- تاول سوختگی
با سلام. پسر ده ماهه ام متاسفانه انگشت اشاره دستش بخاطر فرو کردن داخل نان داغ تازه از تنور نانوایی درآمده تاول زده بنظر نمیرسه که درد داشته باشه چون با انگشتش غذا میخوره یا بازی میکنه و قرمزی یا علامت دیگه ای نداره فقط اندازه تاول یه کمی بزرگ هست یعنی خیلی مایع داخلش هست میخواستم بدونم اقدام خاصی برای تاول نیاز هست؟ آیا حتما باید به پزشک مراجعه حضوری داشته باشم یا صبر بدم تا خودش خوب بشه؟
- دلدردودلپیچه درکودکان
سلام پسرم دوساله درروزچندبارمیگه دلم دردمیکنه وخودش خوب میشه
- تربیت لاکسی ژل
سلام آقای دکتر نوزادم دوماهه است پیوست داشت بردیم دکتر شریعتی لاکسی ژل داده بود ماهم استفاده میکردیم خوب بود تا اینکه اینترنت سرچ کردم این شربیت برا زیر دوسال تجویز نمیشه ممنونم میشم راهنمایی کنین که ادامه بدیم یا قطع کنیم باتشکر
- نحوه مصرف قطره باکتی ماید۱۰
سلام،پسرم ۱۱ سالشه،یکی از چشمهاش قرمزشده،خارش هم نداره،از باکتی ماید براش استفاده میکنم ،فقط نمیدونم هر ۶ ساعت یکبار باید از قطره استفاده کنم یا نه؟
- کم بودن آهن
سلام آقای دکتر دخترم 19اسفند یک سالش میشه رفلاکس پنهان و به پروتئین و لاکتز شیر حساس آزمایش داد کم بود آهن داره دکتر شربت ایروفیکس براش نوشت گفت روزی 5سی سی تا دو ماه بدم و بعد دوباره آزمایش بگیرم ازش روش نوشته سه سال با بالا 2ونیم نظر شما چیه آقای دکتر
- کم وزنی
سلام دخترم ۱۰ماهشه وزنش خیلی کمه ازش ازمایش گرفتم کم خون است

