Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کیست کوروئید پلکسوس
سلام دختر من الان نزدیک 2 ماهش هست و بعد از تولد 2 بار سونوگرافی مغز انجام شده که کیست کوروئید پلکسوس به قطر 5 میل با جدار نازک در مجاورت شیار کئودوتالامیک چپ روئیت شده بقیه یافته های مغزی نرمال هستند سوالم اینه آیا احتمال ترزومی 18 هست یانه درضمن قربالگری های دوران جنینی نرمال بودند و چیزی مشاهده نشده بود
- پورها
سلامآقای دکتر از چندماه میتونم توی پوره ها و فرنی از کره استفاده کنم؟
- کمبودوزن
سلام خسته نباشیدببخشیدپسرم یکسالشه وقتی بهش زینک میدم دیگ اصلاغذانمیخوره دهنشوقفل میکنه چیکارکنم ؟؟
- یبوست
- کرونا
سلام متاسفانه خودم کرونا گرفتم و نوزاد سه ماه و نیمم هم کرونا گرفت الان دو هفته از زمان گرفتن کرونامون گذشته حالمون خوبه آیا هنوز کرونا در بدنمان هست ممکنه یه کسی انتقال بدیم
- کش و قوس وتف کردن
دخترم ۳۵روزشه خیلی خودشوکش و قوس میده وتف میکنه ونفخ زیادی هم داره وموقعی که میخوادبیداربشه کمرشو حالت کمان میاری بالا خیلی نگرانشم دلیلش چیه و داروی خاصی داره ممنون میشم راهنماییم کنید
- مسکن
سلام خدمت دکترمحترم من بچم چون ازشیرگرفتم وشبها نمیخوابه شربت ستریزین بهش میدم تاهرشب بخوابه وکمترازیت کنه ایا ظررنداره بهش عادت نمیکنه اشکانداره بهش بدم هرشب اگه نخوره نمیخوابه یعنی چندباردرشب بیدارمیشه ریه میکنهویک سالش هست
- یوبست
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسر من مریض شما هست الان یکماهشه الان سه روز هست مدفوعش خیلی کمه به صورت دانه ای هست و خیلی هم زور میزنه و گریه میکنه .من باید چیکار کنم اقای دکتر.ممنونم
- سرفه
سلام پسرم ۱۶ماهشه ۴۰روز پیش سرما خورد بعد سینش به خزخز کردن افتاد البته پارسال هم اینجوری شد متخصص بردم چرک خشک کن و سالبوتامول داد خیلی هم سرفه میکرد با یه شربت سرفه خارجی خوب شد اما نه کاملا الانم که ۴۰روزه میگذره دوباره سرصبح خیلی سرفه میکنه در حدی که بالا میاره انگار که سینش خلط داره توروخدا راهنمایی کنید تو شهرمون دکتر خوب نیست اینقدر دکتر بردم خسته شدم توروخدا کمک کنید
- گرفتگی صدا
نوزاد دو ماهم سرما خورده صداشم گرفته برای گرفتگی صداش چیکار کنم آیا نگران کننده است
- شیرخشکو عوض کنم
سلام خسته نباشید پسرم پنج ماهو پونزده روزشه شیر خشکه اپتامیل میخوره الان دو بهش میدم ولی وزنش کم شده و کلا شیر رو خیلی کم میخوره چیکار کنم چه شیر خشکی بدم
- جوجه محلی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر من دخترم ۷ماهش تموم شده سوپ نمیخوره اما برنج دوست داره به نظرم از گوشت گوسفند خوشش نمیاد میتونم داخل سوپش گوشت جوجه ی محلی بریزم؟؟تأکید من روی آینه که جوجه ی محلی اشکالی ندارد؟؟
- بی خوابی و بدخوابی کودک
پسرم ده ماهشه شبا هر۱ساعت یانیم ساعت یه باربیدار میشه باید چیکارکنم بهش شیرمادر هم میدم
- نوزاد
علت ساییدگی پای نوزاد به هم چیست
- شربت موتلیوم
سلام.اقای دکتر من سومین باره میپرسم.ببخشبد اما هنوز جواب سوالمو نگرفتم.مکه دومتیدون همون موتلیوم نیست.شما جایی فرمودین موتلیوم رو واسه نوزاد تجویز نمیکنید.اما دومتیدون رو به من گفتن واسه نوزاد مجازه.این دوتا دارو آیا باهم فرق دارن؟
- تب
آقای دکتر برای گرفتن تب نوزاد از زیر بغل باید لختش کنم و بعدش دمای بدنش رو اندازه بگیرم؟؟
- ویکس
سلام اقای دکتر . روغن ویکس برای نوزاد فاویسمی ضرر داره؟
- یبوست
سلام خسته نباشید.ببخشید بچم دو ماهست موقعی که مدفوع میکنه خیلی فشار میاره بخودش بطوری که نافش زده بیرون ولی هر روز چند بار مدفوع میکنه میشه درمانشو بهم بگید ممنون میشم
- شربت زینک پلاس
سلام من دخترم رو دو هفته پیش بردم دکتر متخصص اطفال که دکتر فیروز آبادی بود ایشون بعد از وزن گیری دخترم گفتن یک کیلو وزنش کمه شربت زینک پلاس دادن گفتن بعد از یک ماه دوباره بیارش ببینمش با اینکه دکتر متخصص اطفال هستن از بهداشت شنیدم که باعث بلوغ زود رس میشه یعنی من دیگه بهش ندم نگران شدم میشه راهنمایی کنید ممنون
- رفلکس نوزاد
سلام خسته نباشید نوزاد ۱۱روزه ۲روزهست رفلکس داره میاره بالا و حالت نفس تنگی میگیره دلیلش میتونه گرما زدگی باشه چون دیروز وامروز ازخونه بردیمش بیرون

