Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پوست
سلام اقای دکتر پوستپسر دوماهم خشک و پوسته میندازه شما گفتین کرم اکساید بزنم زدم پوستش قرمز شد و بدتر خشک شد چی کار کمم
- واکسن چهارماهگی
باسلام.واکسن چهارماهگی را چند روز میتوان به تعویق انداخت؟
- واکسن
با سلام تزریق واکسن 2ماهگی نوزاد با یک هفته تاخیر اشکالی ندارد؟ با تشکر
- نوزاد
باسلام دخترم 6 ماهه هستش که حدود 3روز که صدای نفس کشیدنش مثل اسم یا همون خس خس شده وبه ندرت سرفه میزنه میخواستم علتشو بدونم واینکه لازمه دارو بدم یا دکتر ببرم.
- کم اشتهایی نوزاد ۷ماهه
وقت بخیر پزشک گرامی نوزاد من اشتهای خیلی کمی داره در طول شبانه روز تقریبا ۳۰۰ میل شیر میخوره وزنش هم خیلی پایینه احساس میکنم سوء تغذیه داره بهش شیر خشک میدم شما چه نوع مکمل یا شربتی رو پیشنهاد میدید تا وزنگیری عالی داشته باشه
- سرما
سلام و خسته نباشید آقای دکتر من سرماخوردم و بچم 20 روزشه و شیرمادر میدم چه دارویی میتونم استفاده کنم که برای شیردادن مشکلی نداشته باشه؟
- قرمز شدندور چشم
سلام خسته نباشید ،پسر من ۴ماهشه دو روزه عطسه و سرفه های خلط دار میکنه امروز چشاش هم قرمز شده و مدام از چشماش اب میاد ،دلیل قرمزی و اب اومدن از چشماش چی میتونه باشه دکتر؟ راستی برا سرفه هاش دکتر شربت ازیرومایسین و سالموتنال نوشته
- تغذیه
سلام آقای دکتر میخواستم بدانم آیا سرلاک برای نوزادی که 15 روز است که وارد هفت ماهگی شده مناسبه برای دفعه ی اول چه سرلاک را پیشنهاد میکنید
- زور زدن نوزاد ۲۵ روزه در خواب و بیداری
بایادخدا.باسلام و احترام. نوزاد ۲۵ روزه که تو خواب زور میزنه و دستاشو میره بالا کنار گوشش و وقتی بغلش میکنیم بهتر میشه. تو حالت بیداری هم گاهی اینجور میشه و صورتش قرمز میشه. شیر مادر هم میخوره و در کنارش روزی دو الی سه بار شیر خشک ببلاک ۱ هم میخوره. قطره کولیکز و پربیوتیک و ویتامین آ د هم میخوره. خواستم لطف کنید راهنمایی کنید چیکار کنیم.ایا چیز مهمی است؟باتشکر
- سلام دخترم ۴۳روزشه هنگام ادرارگریه میکنه ونمیتونه ادرارشوکامل بکنه آزمایش گرفتیم عفونت نداشت دکتربراش سونونوشت گفت احتمال سنگ کلیه هست پس چرابراش سفکسیم ۰۰اتجویزکرده۰
دخترم ۴۳روزشه هنگام ادرارکردن زیادگریه میکنه وعرق میکنه آزمایش گرفتم عفونت نداشت دکترگفت احتمال سنگ کلیه هست پس چرابراش سفکسیم۱۰۰تجویزکرده
- رفلاکس نوزاد
سلام دخترم دوماهه از پونزده روزگی فهمیدم رفلاکس داره اولش امپرازول دکتر داد الان نکسیوم وشریثبت دمپریدون وقطره پدی لاکت میخواستم ببینم کی قراره خوب بشه هنوز استفراغ داره
- زردی نوزاد چهار روزه
سلام دکتر
نوزاد من چهارروزه به دنیا اومده. زردی کرده درجش هم ۱۱هستش.
میخاستم بپرسم نیازبه بستری هست یا خیر؟
- انگل
با سلام .دخترم ۱ سال و ۲ ماهشه .امشب وقتی پوشکش را عوض میکردم متوجه شدم اطراف مقعدش یه چیزهای سفیدی هست که با چشم قابل دیدن هست و چند وقتی که درست غذا نمیخوره البته دندان داره در میاره، .میخواستم بدونم از کجا بفهمم انگل هست یا نه.با تشکر
- واکسن دو ماهگی و سرما خوردگی نوزاد
سلام خدمت شما دکتر عزیز آقای دکتر دخترم 55روزشه 5روز دیگه وقت واکسن دو ماهگی داره الان شربت آزیترومایسین 100و شربت پلارژین با پودر اسو مراز 5 مصرف میکنه میخوام بدونم تداخل ایجاد نمیکنه مشکلی پیش نمیاد واکسنشو بزنم واین که تو این دوران اصلا تب نداشته و دکتر بهش آمپول داده اما گفت وضعیتش بهتر نیازی به تزریق نیست الان آمپولشو بزنم یا نه ؟ ممنون که وقت میزارید و رایگان راهنمایی میکنید امیدوارم هر جا که هستید سالم و تندرست باشید.💚
- شربت ازیترومایسین 200به کودک ده ماهه چقدر بدم
- شیر پاکتی در ۶ ماهگی
سلام خسته نباشید. به کودک پنج ماه تموم شیر پاکتی بدیم ضررداره؟اخه هرنوع شیر خشک دادیم بهش نساخت ولی از وقتی پاکتی دادیم دل دردش کم شده
- سرماخوردگی
سلام بچم 8ماهشه داره سرماخوردگی میگیره امروزتب داشت ولی باپاشویه وقطره پاراکیدتبشوپایین اوردم درضمن ازداروهای سرماخوردگی کوریزان کودکان و5سی سی دادم قطره پدی لاکت وصبح دادم ازیترومایسین 100 و3سی سی دادم وسیتریزین هم 3 سیس سی دادم درضمن 2 بارسرفه ی خشک کرده عطسه هم نمیکنه
- حساسیت
سلام اقای دکتر. نوزاد من پنج روزه بود که با دفع مدفوع خونی دکتر گفت حساسیت به پروتیین گاوی داره. ولی آزمایش ننوشت براش. منو از کل لبنیات ممنوع کرد . الان نوزادم چهل روزه هست و به خاطر نفخش حبوبات هم نمیخورم و شیرم به شدت کم شده. خواستم بپرسم آیا من همچنان به رژیم ممنوعیت لبنیاتمادامه بدم؟ تا کی این حساسیت ادامه داره؟
- سرفه نوزاددوماهه
سلام ببخشید اقای دکتر من پسرم دوماهشه تب ۳۷ درجه داشت الان بهترشده تبش اما سرفه خش دار میکنه سینش گرفته نفس میکشه خس خس میکنه راه بینیش روگرفته دکتربردم گفت شیرمادرخودش داروعه چیزی نداد شربت ایورامی برای دختر۵ سالم نوشته میتونم بهش بدم؟چیابهش بدم خوبه؟ممنون
- قطره ی مولتی ویتامین
سلام اقای دکتر در مورد مولتی ویتامین برای نوزاد چهار ماهه سوال کردم که مزش هم شیزین باشه. گفتین وزن موقع تولد و وزن فعلی ش رو میخوایین:وزن موقع تولد ۳۳۰۰ کیلو وزن فعلی ۷ کیلو هست

