Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- کیدی لاکت
سلام و عرض خسته نباشید آیا پودر کیدی لاکت رو به بچه چهار سال و نیمه ای که زیاد دچار نفخ و دل درد میشود (سرد مزاج است) هفته ای دو بار مثلا شنبه و سه شنبه به صورت مستمر و همیشگی داد؟ با تشکر
- خواب نوزاد
با سلام نوزادم ۴۴ روزه ای دارم که تا دو روز پیش خیلی خوابش کم بود ولی الان دو روزه خیلی خوابش زیاد شده ولی موقع شیر بلند میشه از همون دو روز پیش توی خواب پاش میپره و خیلی چشاش رو باز میکنه ب ی سمت نگاه میکنه ایا مشکلی داره ؟؟؟؟
- مدفوع سیاه وخیلی سفت پشکلی
سلام وقت تون بخیر ،پسرچهارساله دارم نزدیک یک سال مدفوع سیاه وسفت وحالت پشکل پشکل دفع میکنه گاهی اوقات دردکمی توناحیه شکم داره و اشتهای خیلی کم به غذا،دلیلش ودرمانش روبرام توضیح بدین ممنونم
- چندسی سی شربت آیزوترماسین به بچه ۱سال بدم ؟
- وعده غذایی
سلام وخسته نباشید ، به بچه یکساله روزی چند وعده غذا باید بهش بدیم ،؟ ممنون
- سینوزیت
دختر۵ ساله من دچار سینوزیت شده حدودا ۲۰ روزه و به فارمنتین، مقاومت نشون داد ،دوتا شیشه مصرف کرد ،الان دکتر قرص فارینات ۲۵۰ نوشته ، بچه بدتر شده ،خودم میخوام سفکسیم بهش بدم با توجه به وزنش هر ۱۲ ساعت ۶ سی سی ، اشکالی نداره ؟
- سلام خسته نباشیو من پسرم چهار ماهسه و روزانه ۵میلی بهش میدم شربت زینک سولفات
- سلام پسرم ۸ماه ونیمش سرفهاش خلط ادر ایاشربت تئوفیلین جی براش خوبه
- شربت ازیتروماسی ۱۰۰
مقدار شربت آزیتروماسین ۱۰۰ برای کودک ۲سال ونیم چقدر باید باشه تو خواب فقد شلفه میکنه
- خس خس
باسلام.بچه ام شش ماهه هست.1ماه قبل موقعی که بهش قطره آد میدادم پرید توو گلوش از اون موقع به بعد هر چیزی مثل آب یا قطره آهن و فرنی بهش میدم بعدش توو گلوش صدای بزرگ میکنه مثل خلط داشتن یا مثل خس خس و تقریبا بعد 5یا10 دقیقه رفع میشه.اما موقعی که شیر خودم میخوره بعدش اینطوری نمیشه علت چیه؟راه درمانش؟ممنون میشم راهنماییم کنید
- تب کودک
سلام آقای دکتر دخترم دو سال و پنج ماهشه سه روزه هی بدنش گرم میشه تا ۳۷/۸با تب سنج دیجیتال میرسه بی حال هستش و کم اشتها دکتر بردم بهش آمپول زد بیمار شما هستش بخاطر کار همسرم نتونستم تا رشت بیارمش امروز مجدد بدنش گرم میشه دیروز ۳۸/۴بود ک بردمش دکتر صلاح میبینید چ دارویی بدم سلین بخشی زاده
- لکه پوستی
سلام کنار گردن نوزاد دو ماهه من لکه های سفید رنگ زده
- سلام اقای دکتر دخترم یکسالش تمومه میتونم به جای شیر خشک شیر پاستوریزه بهش بدم ایا لازم به گرم کردن هم دارم اب دیه نمیخاد قاطیش کنم
- اسهال کودک
سلام پسر ۴ساله بنده ۵روزه اسهال آبکی شدید داره ویک روز تب ۳۸ درجه داشته و گاهی تهوع دارد دیروز پزشک اطفال مراجعه کردم دی سیکلومین و دایمتیکون و کیدی لاکت تجویز کرده من خودم پرو آر اس هم میدم بچه اصلا چیزی نمیخوره پزشک گفته تا شنبه صبر کنم بعد آزمایش بدم ولی بچه اسهالش بدتر شده آزیترو براش از امروز شروع کردم میخواستم ببینم جواب میده یا باید سفکسیم میدادم پنجشنبس و پزشک متخصص در دسترس نیست تا مراجعه کنم
- اسهال ابکی زرد رنگ
کودک ۱۵ماهه دختر که یک هفته است اسهال ابکی داره و زدر رنگ که بدبو هم هست و تواین یک هفته خوب نشده دکتر هم رفته و شیر خشک هم میخوره اصلا شیر مادر نخورده
- نوزاد
نوزاد یکماهه ام را حمام بردیم و بعد از آن دچار ترشحات مخاطی شده بطوریکه زمان شیر خوردن و نفس کشیدن صدای ترشحات پشت بینی و حلق شنیده میشود، آبریزش بینی و تب ندارد فقط دچار ترشحات شده، قطره بینی میزنیم اما اثری نداشته، علت و راه درمان چیست؟
- اسهال نوزادشش ماهه
نوزادشش ماهه حدودیک ماهه اسهاله چ دارویی واسش خوبه
- چگونه میتوانیم از سفیدی مو کودک که بیماری تیروی داره جلوگیری کنیم
- ترشح به رنگ خون آبه نوزاد ۵ روزه
باسلام. نوزاد من ترشحی مانند قی مرغ به رنگ خون آبه دارد. آیا مشکلی دارد؟ نوزادم ۵ روزه است و من تا حالا چندین بار این ترشح را دیدم؟
- دست خوردن نوزاد
سلام آقاي دكتر خسته نباشيد ،دخترم ٤ ماهشه تمام مدت دوتا دستاش تو دهنشه بيدار ميشه توي خواب حتي موقعي كه گشنشه هم دستاشو ميخوره نميذاري هم عصباني ميشه جيق ميزنه چيكار كنم اين عادتشو ترك كنه شايد هم دليل شير نخوردنش بخاطر همين باشه واينكه مدفوعش هرازگاهي سبزه ممنون ميشم راهنمايي كنيد .

