Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام خدمت آقای دکتر من یک دختر ۲۳ماهه دارم ب شربت آزیترومایسین سفکیم حساسیت نشون داده یعنی بعداز مصرف بلافاصله اسهال شدیدشد حالا برای جاگزین این شربتها از چ شربتی استفاده کنم ک هم خانواده اینها نباشد لطفا جوابم بدین ک بخاطر کرونا فرزندم را ک ماسک استفاده نمیکنه ب بیرون از خانه مبرم باتشکر
- دانه های قرمز و تب
سلام. دختر 8 ماه دارم دو روز تب داشت دوشنبه پیش شما آوردم برام آنتی بیوتیک نوشتین گفتین از 4 شنبه اگه تبش قطع نشد بده. من دیدم بازم تب کرد همون روز شروع کردم آنتی بیوتیک از شب بدنش دونه زد بروم شبانه درمانگاه گفت شاید آلرژی باشه. الان تب نداره اشتها همه چی خوبه ولی سیته زیر بغل ران پا پشت گردن پر دونه هست میخوابه کم رنگ میشه از خواب که بلند میشه حرکت و جنب جوش..... دوباره دونه هاا بزرگ میشن الرژیه هست؟ یا تب ویروسی. سرخ جوش؟ سرخجه؟
- سرماخوردگی کودک 1ساله
با سلام دکتر جان یک هفته است پسرم سرما خورده البته بنده از کربلا اومدم و دیگه ریه بچم خوب نشد و همش سرفه چرکی میکنه
پیش دو تا دکتر بردم یکی دارو سفالکسیم و کتوتیفن و سیتریزین داد و جوابگو نبود
دکتر بعدی شربت پلاژین را داد و سه روزه مصرف میکنه و سرفه ها ادامه دارد چیکار کنم؟ - تکرر مدفوع
سلام دختر دوسال دارم که ۱۲ کیلوو۴۰۰ وزن دارد الان حدود دوهفته ای هست تکرر مدفوع پیدا کرده هر دوساعت مدفوع میکنه اصلا به شکل اسهال نیست خیلی معمولی ولی تکرار زیاد روزی پنج یاشش بار.دوهفته قبل سرما خوردگی همراه باتب داشت که پیش متخصص بردم داروهای اموکسی کلاو دیفن هیدرامین استامنیفون وشربت گیاهی زفا عسلی برای سرفه اش بهش دادم از موقعه مریضی اینجوری شده اون موقعه مدفوعش سیاه بود ولی بعداز یک هفته رنگش تغییر کرد ولی همچنان تکرر دارد وخوب نشده راهنمایی کنید چکار کنم
- گرانولوم ناف
سلام دکترخسته نباشید پسرم یکسالش هست آیاگوشت اضافه نافش باید جراحی شودیامیتوان سوزانده هم شود
- سلام آقای دکتر پسرم ۱۴ماهشه وهشت کیلو داره وخیلی دسشویی میکنه وقتی غذا نمیخوره هم دسشویی میکنه وخیلی بی اشتهایی است آیا شاید عفونت روده میشه داشته باشه
- بسته بودن مجرای اشکی
- شربت مینا پرازین در کودک زیر ۲سال
- در مورد قطره چشم
آیا کودک ۱۴ ماهه که مبتلا به فاویسم است میتواند از قطره چشم لوتمکس استفاده کند؟
- قطره آهن
سلام.دخترم یه سالونیمه.بهش قطره ی آهن میدم وهمیشه مدفوعش سیاهه.آیاآهنی که بهش میدم جذب نمیشه؟وقتی بهش آهن نمیدم مدفوعش رنگ طبیعی پیدامیکنه.لطفامنوراهنمایی کنید.
- بیماری کوددک
با سلام و خسته نباشید ببخشید آقای دکتر پسر من 1/5 ساله هست و ختنه نشده الان زیر پوست آلتش چرک جمع شده و نگار به شکل جوش در اومده چند ماه پیش هم یک بار این طوری شد متخصص کلیه و مجاری ادراری با فشار براش بیرون آورد ولی خیلی دردناک بود میخواستم ببینم به نظر شما باید چیکارش کنیم
- همانژیوم
وقتتون بخیر...دخترم روی پیشونیش همانژیوم داره اول کوچیک بود و سطح صاف ولی الان ک دوماهشه بزرگتر وقرمز ترشده و برجسته شده ...باید پیش متخصص اطفال ببرم یا پوست یا قلب و عروق؟؟؟
- مولتي ويتامين
بإسلام.ديروز واكسن ٦ماهگي دخترمو زدم.بهداشت بهش قطره مولتي مويتامين داد.دختر من آلرژي داره ميتونم قطره رو بهش بدم؟ دختر من قطره استامينوفن هم نميتونه بخوره بالا مياره بهش شياف ميزدم..اگه قطره مولتي ويتامين رو دادم الرژي نشون داد چيكار كنم؟قطره آ د رو بدم؟
- سلام و احترام پسرم تب شدید کرده است و اموکسی سیلین ۱۲۵ می خواهم بدهم دوز مصرفش را نمی دانم
دوز مصرف اموکسی سیلین ۱۲۵ را برای پسر کودک ۲ و نیم ساله با وزن ۱۳ کیلو چقدر است
- برگشتن کمر نوزاد
نوزاد ۴ ماهه ام موقع بغل کردن گردن و کمرش برگشت و گریه کرد ایا نیاز به دکتر داره یا ن
- درد درناحیه الت تناسلی
سلام خسته نباشید کودکی دارم دوساله حدودچهار روز است که الت تناسلی خود را دست می اندازد وگریه میکند که درد دارد لطفا راهنمایی کنید که خطرناک است یانه وممکن است که دلیل ان چه باشد ؟ممنون
- دوزداروسفکسیم
سلام بچه ۴ساله باوزن ۱۵ کیلو چندسی سی سفکسیم ۱۰۰باید داده بشه
- جدا کردن جای خواب
نوزاد رو از چه سنی بایستی مستقل در اتاق و تخت خودش خواباند؟
- گریهزمانادرار
باسلام،کودک۱۱ماههایدارمکهتقریبایکماهیمیشهختنهشده،قبلازختنهموقعادرار بعضیمواقعگریهمیکرد،گفتنختنهبایدبشه،الانهمکهختنهشده،شبهامخصوصاگریهمیکنه،پوشکشکهبازمیکنمادرارمیکنه،عفونتادرارهمنداره،خواستمبینمخداینکردهمشکلیداره،،اگه بخوامدکترببرمپیشمتخصصاطفالببرم،یامجاریادراریوکلیه،ممنون
- علت سرد بودن پیشانی نوزاد سه ماهه
پسر سه ماهه دارم ازمایش دادم آهن خونش ۱۰/۴ هستش حالش خیلی خوب بود بیرون باد می وزید از وقتی اومدیم خونه حالا دوروزه رنگ پریدگی داره ومن دوبار استامینوفن دادم هیچ یک از علائم سرماخوردگی رو نداره و در این دوروز پیشانیش سرد هستش چی کار کنم و علائم سرماخوردگی رو نداره علت رنگ پریدگیش چیه تا حالا ۳ بار یکبار یک روز دومین بار ۵ روز و سومین بار دو روزه که رنگ پریدگی داره چه ویتامینی بدم ضمنا شیر خشک آپتامیل اچ آ می خوره

