Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
سلام دکترجان خداقوت پسرم۱۵ماهشه الان چند روز خیلی سخت مدفوع میکنه واقعا اذیت میشه مدفوع هم خیلی خشک هست به نظرتون چیکار کنم؟ممنون میشم راهنمایی کنید متشکرم
- ابله مرغان
سلام. پسرم یک هفته پیش تب وعلائم سرماخوردگی داشت. بعدازان الان 4روزه مدام تب میکنه و دونه های قرمز باتاول آبکی زده بردم دکتر کوا موکسی کلاو. استامینوفن و پمادداد، 2روزه استفراغ زیاد میکنه لطفا راهنمایی کنیدممنون
- تیروئید
سلام دختر ۶ ساله دارم ک تو آزمایشش تیروئیدعدد۶،۱ هستشخواستم نظر شمارو بدونم
- شربت
سلام اقای دکتر ایا میتونم بچه ام ک سرما خورده سرفه خشک میکنه شربت پلارژینو هر ۶ ساعت بدم؟؟ سی سی ام باید همون ۲ باش؟؟ سن ۲ سالو ۸ماه
- حساسیت
باسلام خدمت شما وسپاس بابت جوابگویی به سوالات اینجانب،میخواستم ازحضورتون سوال کنم که آیا امکان داره که بچه 14ماهه 2روز پس از پایان دوره 10روزه استفاده از فارمینتین643 کهیر بزنه؟ممنون
- اس امپرازول
سلام اقای دکتر. چنساعت بعد خوردن شیر میتونم پودر اس امپرازول به نوزاد هفت ماهه بدم؟
- اعتصاب شیر و وزن کم
سلام خسته نباشید دخترم وقتی دنیا اومدسه کیلو بود تا دوماهگی وزن خوب میگرفت ولی به بعد اعتصاب شیر کرد وبه زور بهش شیر میدادم اونم تو خواب تا پنج ماهگی همین بود تا اینکه شیر خودم خشک شدمجبور شدم شیر خشک بهش بدم همینم بزور میخوره الانم نه ماهشه و هر چهار پنج ساعتی دو یا سه پیمانه میخوره شباکه اصلا نمیخوره.غذاهم یه هفته میخوره.بیست روز نمیخوره باید کجا ببرمش پیش کدوم متخصص واینکه خیلی زرنگه و همه کاراش معمولی هست هیچ مشکل دیگه ای نداره ممنون از شما
- سلام من پسرم ۲ سالشه متوجه ۲ تا چیز شبیه گوشت اصافه رو ی آلتش شدم
- اسهال استفراغ
پسرم چند روز هست بی اشتها و اسهال و استفراغ داره چیکار کنم
- کودکم
سلام من یه دختر سه ساله دارم دوروز دهانش به شدت بوی غیر قابل تحمل میده و همیشه میگه دلم درد میکنه من باید چیکا ر کنم
- هسته زردآلو پسرم یک سال ونه ماهشه دیشب هسته زردالو قورت داده ولی هنودفع نشده یکم تب داره چکارکنم؟راهنمایی کنید لطغا
- سرماخوردگی کودکان
سلام پسرم ۱۳کیلو گلودرد داره هنوز به عفونت وتب نرسیده فقط سرفه داره چه شربتی براشون بهتره؟
- خواب
سلام واحترام پسرم ۲۰ماهشه.خوابش خیلی بد.شب ۱۲میخوابه.دو بیدارمیشه شیرمیدم بهش یک ساعت میخوابه باز بیدارمیشه تا صبح میزارمش روپام..همینطوری روپامم خوابش سبک تا ی صدای بازکردم درمیاد بیدارمیشه.کلافم کرده خودشم اذیت میشه .چکارش کنم؟
- پمادبرای خارش واژن
سلام دختر۳ساله من خارش واژن دارد فقط کمی قرمز شده چیز دیگری نیست چه پمادی معرفی میکنید؟
- سرفه
سلام اقای دکتر دخترم ۶سالشه سسرما خورده بود دکتر پلارژین نوشت اما کامل خورد تموم شد ولی سرفه های خشکش تموم نشده ی شربت خوب معرفی کنید و اینکه برای درمان عطسه و ابریزش هم نئوتادین میدم اما تاثیری نداره چی بدم بهش ممنون میشم
- کتوتیفن
سلام برای یکسال چقدر و چندساعتی بدم؟
- سرماخوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۲سالشه سرفه صدادار ویکمی ابریزش،بینی دارد احساس میکنم سرفه هاش خلطی هست چه داروی بهش بدم
- امیکرون
سلام دخترم سه سال وهشت ماه داره دوهفته کرونا گرفته 10روزاول باعطسه آبریزش وچرک بینی داشت الان4روزی سرفهای خلط دار داره ازدیشب تنفس باصدای خس خس است دکتر 3/4قرص کتوتیفن هر12ساعت روزی 1قرص مونته کاست هر12ساعت قرص پردنیدوزول نمی دانم داروهای تجویز شده خوب است یانه لطفا راهنمای کنید
- لتن
سلام شربت آسمویت روزی چند سی سی به بچه ۵ ساله بدم همش سرما میخوره خوب میشه دوباره همون سرما خوردگی شروع میشه.
- توده شکم
سلام خسته نباشید من کودکی ۵ساله پسر دارم که درطی چند روز اخیر متوجه توده ای درزیر شکم سمت راست اوشدم خواستم ببینم این چیز نگران کننده ای است یانه ممکن چربی باشه میشه بهم کمک کنید

