Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قرمزی چشم
سلام . نوزاد ۳۵ روزه ام داخل یکی از چشمهاش قرمزی کمی داره . برای برطرف شدن قرمزی چه کاری میتوانم انجام بدهم .ممنون
- بالا آوردن نوزاد از دماغ
با سلام نوزاد ما بیست روز داره و گاهی حالت خفگی بهش دست میده و از بینی و دهانش شیر بالا میاد و بینی انگار گرفته میشه و رنگ بدنش سرخ میشه
- رفلاکس پنهان
سلام آقای دکتر نوزادم رفلاکسی بوده شما بهش دارو دادین خدا رو شکر بهتر الان 5 ماه داره باز باید از داروها استفاده کنه
- حرکت نوزاد ۹ ماهگی
باعرض سلام خدمت آقای دکترچندتا سوال داشتم ۱- نوزاد دختری دارم ۹ ماهه ولی تاحالا نمیتوان بشیند یا چهار دست وپا حرکت کند ولی دوست داره تو پاهای خود وایسه بعد بحالت کمر که میره حرکت میکنه به سمت بالا غلطیدن هم انجام میده حرکت آن وقتی به کمر میره اینطوری که برعکس چهار دست وپا که روی سینه خیز بر میداره این روی کمر خیز به طرف بالا میره هر وقت میخوایم کمکش کنیم که بشینه بعضی موقعها میخواد وایسه۲- اقای دکتر چند ماهه وزن نگرفته وزن موقع تولد حدود ۳ کیلو بود الان ۶.۵ کیلو غذای که بهش میدیم فقط غذاهی که کمی نمک وادویه زده باشیم میخوره وبقیه رااصلا نمیخوره لطفا راهنمایی کنید
- سلام نوزاد
سه ماه هست دوهفته هست که اسهال شده هرچی شیرمادریاشیرخشک میخوره هم بالامیاره هم اسهال شده چیکارکنم
- نوزاد
سلا قرمزی پشت زانو و پشت ارنج و زیر گردن نوزادم نشونه چیه چه پمادی براش بزنم خوب بشه
- اسهال
سلام آقای دکتر واقعا از اینکه این امکان رو طراحی کردید تشکر میکنم. مورد اسهال ما با یکم با مطالب توی سایت فرق داره. دختر من همراه با شیر مادر غذای کمکی هم میخوره و به محض خورد غذا اون رو دفع میکنه. روزی ده دوازده بار. چهار روزه ایزی کول دادیم اثر نکرده. ولی وقتی در آغوش مادرش هست اسهال نمیره!! رنگشم هر بار فرق میکنه. اولا آزمایش لازمه؟ و دوم اینکه تاجوابش بیاد باید چه چیزی بهش بدیم؟
- زردی نوزاد
با سلام. نوزاد من 26 روزه است و دیروز که رفتیم متحصص اطفال چون زردی ان 6.5 بود برایش ازمایش عفونت ادرار و تیرویید نوشت.ایا نیاز به انجام هست. چون تست غربالگری نوزاد هم مشکلی نداشته
- سینه نوزاد
دکترالان بچم سه ماهشه وتاسینه هاش سفته وزیادبی قراری میکنه
- سلام نوزادم 3ماهشه اسهال شده چ دارویی مصرف کنم
- آپنه نوزادی
سلام نورو خدا اگه میتونین جوابمو بدین ساکن یکی از شهرهای چهارمحال هستم بچم از روز اول که سزارین شدم هر از گاهی اکسیژنش تا۵۰ میاد پایین تا اکسیژن بزارم براش یا تکون تکونش بدم نفسش برمیگرده همه عکس و اکو و سنوگرافیشو انجام دادن تو بیمارستان و میگن مشکلی نداره ولی هیچ تغییری نمیکنه و بهتر نشده ۳۵هفته بود الان۱۳روزشه و بهتر نشد اصلا بیشتر زمانی ک گریه میکنه اینطوری میشه تو رو خدا جوابمو بدین۰۹۱۳۵۹۱۳۴۳۰ زمانی که خوابه اصلا اینطور نمیشه
- پاراکید و پروبیوتیک
سلام دکتر پسرم ۲ماهشه از قطره پروبیوتیک بهش میدم هر شب ساعت هفت ۴ تا ۵ قطره مشکلی نداره؟ و اینکه استامينوفن پاراکید هم برای سرماخوردگی و تب بهش میدم استفاده این دو دارو باهم عوارضی نداره؟ ۳ روزه شبا جیغ میزنه گریه میکنه باید چیکا کنم؟
- کولیک
باسلام و وقت بخیر پسرم ۴۹ روزشه و از ۲۰روزگی کولیک داره که گاهی خیلی شدیده و گاهی خفیف ترمیشه ،برای وقت هایی که خیلی شدیده و هیچ جوری آرام نمیشه و فقط گریه میکنه درحدی که نفس کشیدنش هم سخت میشه، شربت هیدروکسی زین میتونم بدم؟چندقطره؟
- کارنکردن شکم نوزاد
نوزاددوماهه چراشکمش کارنمیکنه درطی ۱۰ روز ۲باردسشویی کرده دارو چی میشه بهش داد؟؟؟خزلی درگیرم....
- پسرمن توی ۷ماهه بعد واکسن ک براش زدم چشمش عفونت میاد قیرزردرنگ داروخانه ها هم فقط باکتی میاد ۲۰دارن باید چیکارکنم
- سرماخوردگی
پسرم 3ماه و20روزشه سرماخورده دکتربراش دکستومتروفان تجویز کرده بهش بدم میگن ضرر داره خیلی سرفه میکنه چیکارکنم
- کمبود وزن
سلام خدمت آقای دکتر نوزاد نه ماه ای دارم که زمان تولد وزنش ۲۵۰۰ بوده الان هم ۶۸۰۰ آیا این نرمال است سوال دیگر اینکه ایا ژل یا دارویی برای تسکین درد دندان درآوردن هست آخه خیلی بیقراری میکند و همه چیز را به دهان میبرد اما دندان هنوز ندارد
- کم کاری تیروئید
با عرض سلام و وقت بخیر نوزاد من در روز پنجم تولد تی اس اچ 5 داشت که با تکرار ان در ده روزگی تی اس اچ شد 3 و یک دهم و در 29روزگی آزمایش وریدی تی اس اچ 8.09 و تی4 هم 7.66 بود که متاسفانه بعلت عدم دسترسی به پزشک متخصص،پزشک عمومی تشخیص کم کاری تیروئید دادند و براش روزی سه چهارم قرص لووتیروکسین50 تجویز کردن و بعد از یک ماه مصرف قرص تی اس اچ شد 0.1 و تی4 هم شد 11 خودم احساس میکنم تی اس اچ بیش از حد کم شده سوال من اینه که آیا تیروئید نرمال شده و نیاز به ادامه درمان نیست؟ درضمن از نظر قد و وزن و دور سر هم خداراشکر خوبه الان دوماه و ده روزشه پزشک عمومی گفت باید ازش ام آر آی بگیریم!! من دارم سکته میکنم ام آر آی واسه چی؟ نظر شما چیه؟
- پرکاری تیروئید
با عرض سلام و وقت بخیر براز نوزاد من تشخبص کم کاری تیروئید دادن و براش از روز سی ام تولد سه چهارم قرص لووتیروکسین 50 تجویز کررن که بعد تز سی و خشت روز ازصرف قرص و با ازمایش مجدد تی تس اچ به 0.1 رسیده بود که گقتن شده پرگاری!و مجدد گفتن روزی نصف قرص بهش بدیم میخواستم بدونم آیا پرکاری تیرویید هم مثل کم کاری تیرویید سبب اختلال در رشد مغزی و سیستم عصبی نوزاد میشود؟
- اسفراغ بعدازواکسن۶ماهگی
سلام خسته نباشید من دیروز به دخترم واکسن ۶ ماهگی زدم امروز دوبار بالا اوردش این خوبه یابد

