Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- بیرون روی نوزاد
با سلام نوزاد دو ماهه ای دارم که بعداز هر بار شیر خوردن بیرون روی دارد( مدفوع) آیا طبیعیه؟ به روزی نه ده بار هم میرسه خیلی نگرانم
- سلامتی نوزاد حین تولد
سلام آقای دکتر.خدا قوت، نوزاد کوچولوی من بعد از تولدش اصلا گریه نکرد.آیا سلامتی او به مخاطره نخواهد افتاد؟ دچار مشکل نخواهد شد؟
- بیخوابی
سلام پسرم دوماهو نمیشه،سبا ساعت ۱۱ میخوابه تا ده صبح بعد بیدار میشه دیگه نمیخوابه،بعداز ظهر ها هم خوابش میاد ولی مقاومت میکنند اصلا نمیخوابه،چند ساعت باید بخوابن آیا کم نیست،بعدهم خیلی تو خواب تکون میخوره و باعث بیدارشدنش میشه بعد دوباره میخوابه،خوابشم خیلی سبکه،یعنی طوری شده که با همسرم درگوشی حرف میزنیم
- شماره شیرخشک
سلام پسرم ۶ ماهشه ووزن ۸ کیلو داره کی میتونم شماره شیرخشک ببلاک ۲ بگیرم الان ببلاک ۱ استفاده میکنه مرسی
- سلام وقت بخیر دخترم 7 ماهه است و چند روزی است که دچار اسهال با رنگ سبز کاهویی است نگران شدیم
- سلام نوزاد 11ماهه غذا را در دهان نگه می دارد
- بغل انگشت اشاره بادکرده وقرمز شده
سلام وقت بخیر اقای دکتر پسرم الان دوروزبغل انگشت اشارش بادکرده وقرمزشده امروز صبح یکم چرکی شده یعنی یکم کنج انگشت سفیدک زده پسرم۴ماهش چ کرمی بایدبزنم چرکش خوب بشه
- پنیر و شیربالاآوردن
سلام . آقای دکتر بچم 21 روزشه تازگیا کمی شیر یا پنیرک بالا میاره اشکال نداره؟
- عفونت ریه
خسته نباشین در رابطه با نوزاد ۴۵روزم سوال پرسیده بودم ک سرفه میکنه و بعد از مصرف س روزه ی ازیترومایسین خوب نشده و بعد از گریه بابت کولیکش،بیشتر سرفه میکنه،فرمودین ک مصرف ازیترومایسین رو ادامه بدم خواستم بدونم خدایس نکرده اگر عفونت ریه بود با معاینه توسط پزشک مشخص میشد؟چونکه دو بار توسط پزشک معاینه شد ولی چیزی نگفتن و اینکه تشخیص رفلاکس هم دادن ک میخاستم ببینم علت تشدید سرفه ها میتونه رفلاکس هم باشه؟ ممنون بابت پاسختون
- بیماری نوزادان
سلام نوذاد من پای راستش در قسمت ران و بالی زانو کمی چاق تز ران چپش میباشد ایا طبیعی است
- شیرخشک
سلام آقای دکتر. بچه ای که به پروتئین گاوی آلرژی داره بعد از یکسالگی بازهم باید شیرخشک آلرژیک بدیم بهش؟ فعلا آپتامیل پپتی میخوره. شماره ۲
- علت دونه هایی که روی صورت وبدن نوزاد میزنه چیه
- اطفال
سلام نوزاد تازه به دنیا امده ضربان قلبش بالا است ۷۰ تا ۸۰ و بستری شده چیه نوزاد از نظر بقیه فاکتور ها خوب است
- سلاموقتبهخیربچهششماههدارمابتداسرفههایخشکداشتبعدبراشآموکسلیناوردمروزیسهبارهربارسهتاقطرچکانپربهشمیدمولیهنوزشسرفهمیکنهیههفتههمگزشت
- مصرف شير اي آر
سلام وقت بخير دخترم ريفلاكسش تقريباً بهبود پيدا كرده خواستم بدونم تا كي بايد شير خشك اي آر رو ادامه بديم و در صورت جايگزيني كدام شير خشك رو پيشنهاد مي كنيد؟
- خوابیدن مداوم نوزاد و بی حالی
سلام , نوازداد ۲۲ روزه ما حدود ۲ روزه هست به صورت مداوم خوابه به صورتی که برایشیر خوردن باید به زور بیدارش کرد و همش خماره نمیدونیم علتش چیه
- بی قزاری شب شیرخوار۳ماهه
سلام خسته نباشید،شیرخوارم ۵روزه ۳ماهه شده وتوی این ۵روز شبها خصوصا دم صبح با نفخ وگریه وپیچیدن شدید بیدار میشه که با خوابوندن روشکم وماساژ کمتر میشه واینکه جدیدا توی مدفوعش تکه ها نرم شیر هستش ،قبل از این دلپیچه به این شدت نداشت که از خواب بیدارش کنه،فقط شیرخشک اپتامیل از بدوتولد میخوره،مگه نفخ وکلیک تو۳ماهگی بهترنمیشن چرا مال این تازه شروع شده،وجدیداگاهاهرجرعه شیر که میخوره صدا میده شکمش ومیپیچه به خودش
- بازی با نوزاد
سلام من دخترم رفته توی نه ماه نمیدونم باید روزشو چطور بگذرونم کاش توی سایتتون کمی ورزش یا بازی خاصی که واسه نوزادان لازمه رو بذارید و مارو راهنمایی کنید
- شیرنخوردن نوزاد ۳ماهه
سلام نوزادم ۹۰ روزه اس و با وزن دو صد بدنیا اومد و الان چهار کیلوهست از اول هر چی شیرخشک بهش دادم دل درد شدید میشد و شیرخودمو با رعایت رژیم لبنیات بهش میدم حتی پپتی جونیور هم نساخت بهش الان چند روزه اصلا شیر نمیخوره و خودشو کش و قوس میده و مدفوعش مخاطیه و بلافاصله بعد از شیر خوردن خیلی خودشو میکشه و قوس میده و زور میزنه مشکل از چیه
- وزن نوزاد
نوزادمن ۲ماهشه وزن موقع تولدش ۲۶۶۰بودبامننژیت به دنیااومدالان مننژیت برطرف شده ولی وزن نمیگیره شیرخشک اپتامیل بودوزن نمیگرفت عوض کردم ببلاک میدم الان وزنش تقریبا۳کیلوشده چکارکنم وزن بگیره شیرخشک چرب هم بهش نمیسازه

