Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسم ویتامین
سلام اقای دکترخسته نباشید.دخترم ۲سال ۱۰ ماهشه ۱۳کیلو وزنشه میخواستم بدونم چه ویتامینی بهش بدم بخوره .ممنونم
- میزان مصرف شربت سفکسیم 100
سلام برای فرزند پسر 7ساله با وزن 27چه مقدار شربت سفکسیم 100باید داده شود یعنی هر 12ساعت چقدر؟
- قطره آهن
"با سلام و عرض ادب .کودکی دارم چهارده ماهه که از خوردن قطره ی آهن و مولتی ویتامین ارائه شده از طرف مرکز بهداشت امتناع می ورزد . با توجه به اینکه فقط از غذای کمکی و شیر مادر تغذیه می کند و سرلاک و شیر خشک و ... نمی خورد بهترین جایگزین قطره ها از نظر جنابعالی کدام است و روزی چند قطره ؟ " * با تشکر *
- برای کودکی ک سرفه های خشک دارد چ دارویی و ب چه میزان مصرف کند؟
برای کودکی ک سرفه های خشک دارد چ دارویی و ب چه میزان مصرف کند؟
- رشد نکردن قد کودک
یک پسر یکسال و نه ماه دارم الان چند ماهه قدش هشتاد هست رشد نکرده بخداشت گفت باید به متخصص اطفاا مراجعه کنم بابد هر سه ماه قد کودک تغییر کنه.بچه من به ۸اطر دور سرش که از تو بارداری بزرگبود و اب سرش جمع نشده متخصص نغز و اعصاب گفت ویتامین اد رو قطع کنمفقط الان قطره اهن تنها میخوره علت رشد نکردن قدش چیه چکار کنم.عکس کارت بهداشتشم میتونم بفرستم ممنون میشم
- هیدروکورتیزون
در طی یک ماه پسر ۵ساله ام سه بار برای سه موضوع مختلف به پزشک اطفال مراجعه کرده برای سرماخوردگی یک بار تب ویروسی و الرژی و یک بار گزیدگی چشم و دست توسط پشه و حشره هر سه بار دکتر امپول هیدروکورتیزون تجوبز کرد یک بار که گفت تب ویروسی داره به علاوه الرژی امپول هیدروکورتیزون و شربت ایبوپروفن و شربت سالبوتامول داد سوالم اینه مصرف هیدروکورتیزون و ایبوپروفن با هم تداخل دارن باعث خونریزی معده و روده میشه به شدت نگرانم و اینکه تب داشته هیدروکورتیزون تزریق شده ایرادی داره و سه امپول در یکماه کورتون زیادی هست مگر نه؟
- سرما خوردگی
سلام وقت بخیر من یه ماه پیش دخترم بردم دکتر بهش شربت تب و سرماخوردگی شربت ایورامی داد استفاده نکردم الان دوباره دخترم سرما خورده گلوش چرکین چی بگیرم چرک خشکن دگه دکتر نبرم دوسال داره با وزن 13
- جوش های ریز قرمز پوستی طبیعی ان؟
سلام اقای دکتر پسرم یک سال ونه ماهشه یدفعه تب کرد تب شدید بردمش دکتر بش شیاف دادن تا شیاف گذاشتم روز بعدش تمام بدنش جونش زد جوش ریز قرمز خیلی هم میخاره
- مولتي ويتامين الحاوي
سلام آقاي دکتر کودکم يک سالشه من بهش قطره آد ميدم و قطره آهن سيدرال خيلي اشتهاش کمه من هم خيلي دنبال مولتي ويتامين خوب گشتم نميدونم چي بهش بدم براي غذا نخودنش شما چه مولتي ويتاميني پيشنهاد ميکنيد؟؟؟به نظرتون همين مولتي ويتامين الحاوي که ويتامين هاي ب داره چون ويتامين ب اشتها رو زياد ميکنه به نظرتون همين الحاوي رو بدم خوبه همراه با قطره آهن سيدرال يا آيروويت؟؟؟اگرنه مولتي ويتامين چيز ديگه ي خوبي معرفي کنيد بهم ممنون ميشم
- سرماخوردگی
سلام و خسته نباشید پسر من ۹سالشه امروز یک هفته هست که سرماخوردم که با ابریزش شدسد بینی و گلو درد آعاز شد دکتر بردم ستریزین و سرماخوردگز و آزیترومایسین ۲۰۰داده است دیروز تموم شد قرصهاش ولی باز دهنش بو میدهد و بعضی وقتها گرفتگی بینی دارد در ضمن دوسال پیش له خاطر پنومونی و اسم بیمارستان بستری بودن حالا با این اوصاف که میگم دهنش بو میدهد بازم قرص چرک خشکن کن بخورن یا نه
- پوشک
سلام دخترم 2سال و 10روزشه از18ماهگی یه وقت هایب میبرمش دسشویی میشینه دسشویی میکنه الان یه مدته دیگ تو پوشک دسشویی نمیکنه تا نبرمش تو دسشویی، دسشویی نمیکنه ادرارشو نگه میداره،خودشم نمیگه ک دسشویی داره ینی مشکلی برای مثانه اش پیش امده یا حس نمیکنه ک دسشویی داره؟
- آب سیب
با سلام. بچه یکساله تب دارد آب سیب طبیعی برایش خوب است؟
- تب
سلام وقت بخیر. دخترم ۱۳ ماهشه فقط تب داره و بی اشتهایی شدید و تو خواب همش پاهاشو جمع میکنه شکمشو سفت میکنه دکتر بهش سفیکسم ۱۰۰ داده احتمال داره بخاطر اون دل درد داشته باشه
- خارش واژن
سلام اقاز دکتر دخترم سه و سال و نیم داره امشب گریه که هم سوزش واژن داره هم خارش چکار کنم براش ؟
- انفولانزا
سلام و درود ببخشید پسرم علایم انفولانزا داره و دکتر بردمش اموزشی کلام داده از دیشب اسهال شده از وقتی دارو خورده بنظرتون چکار باید بکنم ؟ ممنون
- سرفه خلط دار
سلام خسته نباشین میخاستم بپرسم دخترم که 4سالشه دو ماهه سرفه هاش خلط داره برمش رادیولوژی عکس از قفسه سینه گرف دکتر شربتت فارمنتین داد و دو تا اسپری یکی سالباتامول و یکی نارنجی و گف ده روز دگ آمپول آنفولانزا رو بگیر بزن سرفه هاش مدام نیس ولی خیلی خلط داره تو رو خدا راهنمایی کنید ممنون لطفا جواب بدین
- وزن نگرفتن کودک و بی اشتهایی
با عرض سلام کودک ۴/۵ ساله ای دارم که بشدت کم غذاست و آزمایشات هم مشکلی نداشت و خیلی هم لاغر شده میشه بگین چی بهش بدم غذاش بیشتر بشه ممنونم
- سلام مقدار مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰
پسرم ۸ سالشه سینوساش عفونت داره شربت سفکسیم ۱۰۰ خریدم چه مقدار باید مصرف کنه؟
- سرماخوردگی کودک 3ساله
سلام آقای دکتر دخترم نزدیک 3هفتست سرماخورده.روز اول تب کرد بعد بردم دکتر سفیکسیم داد و برای آبریزشش سیتریزین دادن ک آبریزشش خوب نشد بعد الان 3روزه خودم رفتم براش سرماخوردگی کوریزان گرفتم آبریزشش بهترشده ولی قطع نشده.ادامه بدم این شربتو؟؟واینکه سرفه خلط دارم داره ک براش برم هگزین تجویز کردن هر 8ساعت میدم.آیا این داروها رو ادامه بدم؟؟
- سرفه طولانی
سلام پسرم ۵سالشه ونزدیک یه ماهه فقط سرفه وخس خس سینه داره باآبریزش بردم مشهددکترگفت آسم داره براش اسپری دادولی بهترنشده خیلی سرفه میکنه بچه دوساله هم دارم اون فقط سرفه پراکنده خشک داره میشه راهنماییم کنید

