Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قورت دادن هسته هلو
پسرم ۶سالشه هسته هلو قورت داده بزرگ بودش چیکار کنم
- وزن
سلام پسرم سه ماه ۱۵ روزشه ۷ کیلو آیا وزنش خوبه
- حرف نزدن
سلام کودک ما حدود ۳سال ونیم از تولدش می گذره الان نمی تونه درست حرف بزنه فقط در حد یکی دو کلمه راه حل چیه
- دفع زیاد کودک ۲۱ماهه
سلام خسته نباشید اقای دکتر دختر ۲۱ماه ام بعلت التهاب ریه ۱۰روز اموکسی کلاو مصزف کرد و حالا در این مدت دفعش زیاد و نیمه روان شده روزی ۴بار ... چه پروبیوتیکی بدم بهش کیدی لاکت میشه داد ؟ چقدر ؟
- ریزش مو
سلام و خسته نباشید دخترم 4سال ودوماهشه.موهاش کم پشت و نازکه.ولی از قبلش خیلی بهتر شده.الان یه ماهی میشه که ریزش مو داره، زیاد نیست ولی قبلا اصلا ریزش نداشت.ممنون میشم راهنماییم کنید.ممنون
- سلام نوزاد من ۲۳ روزش سرما خورده دوتا پاش میلرزه چرا بخاطر سرما خوردگی
سلام نوزاد من ۲۳ روزه است سرما خورده دوتا پاش میلرزه این لرزش بخاطر سرما خوردگی
- عرق
سلام واحترام پسرم یک سال و۱۰ماهشه.وقتی میخوابه همه سرش عرق میکنه بیشترهمون قسمت ک روی بالش یاتشک.. خیس میشه.علتش چی میتونه باشه
- برا نوزاد یکماهه چقد شیر خشک بدیم چند پیمانه چقد اب
- گوشت اضافه در مقعد
سلام برای مشکل دخترم گفتید توسط فوق تخصص گوارش معاینه شود , میشه فوق تخصص گوارش در رشت معرفی کنید ممنون
- لرزش نوزاد
سلام دکتر خسته نباشید من بچم الان ۱۲ماهشه نزدیک به دوماه هست لرزش چند ثانیه مثل سردی بکنه بدن اون جوری میشه در روز ممکنه ۴الی ۵ بار اینجوری بشه بعضی وقتا هم دوسه بار پشت سر هم اینجوری میشه علامتی غیر طبیعی نداره موقع لرزش واینکه آزمایش ادرار مشکلی نداشت لطفا راهنماییم کنید میترسم کاریش نباشه
- زمين خوردن كودك
سلام آقاي دكتر وقتتون بخير
ببخشيد مزاحم شدم بنده يك سوالي داشتم اگه مشكلي نيس لطفا به بنده پاسخ دهيد.
ديروز پسر خواهرم كه يك سال و نه ماه داره محكم از ناحيه پيشاني سمت راست خورد زمين .خيلي صداي بد و بلندي داد.اولش گريه كرده وعصباني شده بود و من رو مي زد چون من باعثش شدم.اما كم كم آروم شد.وبه حالت عادي برگشت اما حدودا نيم ساعت بعدش حس كردم يه خورده آبريزش بيني داشته كه كسيم به اين موضوع دقتي نكرد.كه بعد ازاينكه پاك شدن ديگه نداشت.الان حدودا ٢٤ساعت از اون موقع گذشته. ومن هيچ علائمي غيراز اون نديدم اما دارم ديوونه ميشم.خيلي به هم ريختم و مي ترسم. شنيدم آبريزش بيني خيلي خطرناكه هرچند كم بود و ديگه هم تكرار نشد ولي دارم از نگراني مي ميرم. - خس خس
با سلام علت اینکه نوزاد چهار ماهه بعد از خوردن شیر یا قطره خس خس میکنه سینش از چیه؟ آیا علایم رفلاکسه؟
- اسهال
دخترم یک سالشه و هروقت سرما میخوره اسهال داره، الان اسهالش زرد رنگ و آبکیه ولی بد بو نیست مشکلی از چیه چیکار باید بکنم
- باسلام ،تب کودک ۵سال ونیم،باوزن ۳۲کیلو،
میخواهم از ازیترومایسین استفاده کنم برای کودک،مقدار آن رو خواستم بدونم،هم اینکه درطول این ۴روزکه کودک تب داره وسرفه های شدید وخروسکی میکن سیفکسیم جواب نداده،،،،،داروی دیگه چی بخوره؟ کتوتیفن هم میخوره،اسپری سالبتامول هم میزنه
- ریه
خوابیدگی ریه در نوزادان به چه علت است؟آیا اگر نوزادی هشت ماهه در هفته 35متولد شد خوابیدگی ریه اش بعلت نارس بودنش باشد ؟
- کلدیوم سی
با سلام . پسر من ۱۲ ساله هست قرص کلیدیوم سی چه تعداد میتونه بخوره؟
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر جناب دکتر پسرم چهارسال و نیمشه دیروز تب کرد تاامروز گهگداری داشت با ابریزش بینی شربت تایلوفن دادم و پلارژین کیدز و سیتریزین . میخوام بدونم جایگزین پلارژین چه شربتی برای سرماخوردگی کودکان مناسب؟
- مولتی ویتامین
سلام . ۲۵ قطره مولتی ویتامین نوزاد یک سی سی ؟؟
- تف کردن زیاد نه از لج حالت تهوع داره مدام خیلی زیاد هر ۳۰ ثانیه یک بار تف میکنه به خاطر خدا جوابم رو بدین
- کبودی کف پای کودک
سلام دکتر گاهی میبینم پای بچم الان داخل 5ماه است کبود میشه علتش چی میتونه باشه

