Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- ترشح ریه
باعرض سلام وخسته نباشید دخترم دیروز ب دنیا آمد و سزارین شده تو هفته38 الان میگن ترشح ریه دفع نمیشه از دیشب بستری چکار باید انجام بدم آقای دکتر
- سکسکه
درود بر شما آقای دکتر . وقت شریف شما بخیر. آقای دکتر پسرم هشت ماهه هست و تحت نظر چنابعالی. آقای دکتر پسرم همچنان مثل دوران نوزادیش، وقتی میخنده سکسکه اش میگیره. آیا این مدل ادامه دارد یا برطرف خواهد شد و یا کاری از دست ما برمی آید؟ یک دنیا سپاس از شما و ذکر خیر شما همیشه پیش بنده و همسرم هست در برابر شخصیت والای شما و علم و سواد و تواضع شما ، باید سر تعظیم فرود آورد حق همیشه یاور شما باد
- کی ملاج خلفی باید بسته شود
با سلام نوزاد چهار ماهه دارم که ملاج خلفی هنوز بسته نشده باید چکار کنم
- عفونت چشم دختر ۶سال
سلام.دخترم ۶سالشه چشمش عفونت زرد داره و و چشمش رو کامل میبنده عیده و تعطیل.قطره جنتکس و باکتی ماید چ دوزی براش استفاده کنم؟؟
- آب
سلام پسرم دوسال وچهارماهش یک هفتس شبا تا صبح هی بیدارمیشه میگه آب..یه شیشه شیرداره ازنوزادیش همون آب میکنم تاصبح میخوره هروقت میگه آب میدم دستش..در طول روزم چندبارمیخواد ولی نصف لیوان کمتر هربارمیدم بهش.. آیا طبیعیه ؟
- خطا در ختنه
سلام.ببخشید اگر پوست زیادی در ختنه برداشته شود چه مشکلی ایجاد میشه و راه حل چیست؟ ممنون
- ایستادن موقع دفع مدفوع
سلام و خسته نباشید،دلیل ایستاده موفوع کردن کودک 4ساله چیست،به هیچ روشی نمیشینه،تشویق جایزه داستان،همه روش ها رو امتحان کردم،موقع دفع مدفوع می ایسته،موقع ادرار فقط میشینه،اکثر اوقات هم به زور خودشو نگه میداره،می ایسته،خودشو سفت میکنه تا مدفوع نیاد تو رو خدا آقای دکتر دیگه خسته شدم،راهنمابی کنید چه کار کنم؟؟؟
- شيرخشك
سلام آقاي دكتر مهربون. دوتا سوال دارم از خدمتتون اول اينكه من با آب تصفيه به دخترم شير خشك ميدم. اشتباه هست؟ چون جايي خوندم با آب لوله كشي بايد شير خشك داد دوم آيا شيرخشك گيگوز مناسب نيست؟دخترم شيرخشك گيگوز ميخوره ولي شنيدم باكتري مفيد نداره و بهتره مارك ديگه داد خيلي ممنون
- واکسن
سلام خسته نباشین آقای دکتر میگن تو داروخونه ها واکسن آنفولانزا دارن پخش میکنم خیلی ها میگن نگیرین ضرر داره میخواستم بپرسم شما چی نظری دارین آیا بگیرم یانه؟اگه از نظر شمامشکلی نداره اسم واکسن هم بهم معرفی میکنن؟
- کمود رشد و قد کودک
سلام من دخترم ۵ سالشه خوراکش خیلی خوبه ولی نه چاق میشه نه قدش بلند میشه چند باری دکتر بردیم فقط شربت زینگ و پیشنهاد میکنن شما نظرتون چیه چیکار باید بکنیم
- کبودی دور ناخن کودک
- زردی کف دست
سلام خانم ۴۰ ساله هستم ۳ سال دیابت دارم نزدیک ۱ سال کف دستام هر از گاهی زرد میشود انگار زردچوبه زدی خاستم دلیلش بدونم
- سلام پسرم دوقلو شب خیلی گریه میکنه از اصلا خواب ندار شیرم نمیخوره از چی؟؟؟
لطفا جواب بدی
- خس خس کردن سینه
سلام نوزادشش ماهه دارم سینه اش خیلی خس خس میکنه دکتر هم بردم خوب نشده باید چه کار کنم
- کم اشتهایی کودک
سلام خسته نباشید دخترم ۱۵ ماهش هست اشتهاش ۲هفته هست خیلی کم شده ناهار شام میان وعده نمیخوره چیکار کنم صبح که شیر میخوره دیگه ناهار شام نمیخوره تاشب شیر میخوره قبلا اینجور نبود ناهار شام میان وعده میخورد شربت اشتها اوری هست بدم بهش به جز زینک
- سلام واکسن هجده ماهگی چند روز به تاخیر بیفته اشکالی داره
- حالت تهوع
حالت تهوع بعد از واکسن 18 ماهگی
- تب. سرفه خشک
پسرم 13 ماهشه تب میکنحالا سرش نمیدونم مال گوش هست تب ازمایش گرفتم میگن عفونت و کم خونی دارن
- قطره آهن
با سلام بچم 5 ماه و نیمشه برای اولین بار میخوام قطره آهن بدم به نظرتون چه مارکی بدم که دندون سیاه نکنه و خوش طعم باشه.
- شیر نخوردن بعد یکسال
سلام اقای دکتر پسرم 14ماهشه اصلا شیر نمیخوره، شیر خشک میخورد قبل، طول روز غذا میخوره اما شیرشو قطع کرده بزورم میدم اوق مزنه، تازه دندون در اورده، فقط 6صبح تو خواب میخوره دیگه کل روز لب نمیزنه، چیکار کنم؟

