Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خوردن کاغذ
آقای دکتر فک میکنم دختر ۸ماهم کاغذ روکش قرص خورده.و خیلی نگرانم
- تب سنج زیر بغل
سلام اقای دکتر پیرو سوال تب سنج دیجیتالی نوزاد دو الی سه ماهه مه فرمودین زیربغل دقیق تره. درسته که میگن نیم درجه باید به عدد به دست اومده از زیربغل اضافه کرد؟
- دفع پروتین
- کم کاری شکم نوزاد ۳۰ روزه
سلام. نوزاد پسر ۳۰ روزه دارم که اجابت مزاج کمتر شده و از شیر مادر تغذیه می شود . با دو انگشت روی شکم وضربه با انگشت دست دیگه قسمت وسط و به پایین و سمت راست خودم صدای تبل مانند می دهد که احساس باد داشتن شکم رو دارم ، و اینکه گاهی چون بعد از خوردن شیر مادر به خواب میره و ارق نمیزنه . و مادر در فواصل کم یک ساعت مثلا به بچه شیر میده که بع نظرم زیاده. کلا با پیچش بدن و ناراحتی اجابت مزاج میکنه. و ناراحتی دارد . اگر راهنمایی کنید ممنون .
- شیر نخوردن نوزاد از سینه مادر
بچه سینه مادرو نمیگیره ۱۰ روزشه چیکار کنیم که بگیره
- گرفتگی بینی
سلام خسته نباشید اقای دکتر.پسرم تازه رفته ۶ماهگی الان ۱ماهه دماغش میگیره قطره سدیم کلرید میزنم ۱،۲ساعت جواب میده بازم میگیره .از دماغ نمیتونه خب نفس بکشه چیکار کنم.
- بیخوابی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر ببخشید شیرخوار هفت ماهه ۲هفته اس که خوابش خیلی کم شده شبا تا ساعت ۴صبح بیداره،مدامم دستاش تو دهنش وآب دهن میریزه،احتمالش هست واسه دندون درآوردن باشه؟؟؟روزم نمیخوابه،داروی خواب آور میشه بهش داد؟؟؟؟؟ریفلاکسش دارو میخوره خیلی بهتر شده.
- جوش اطراف دهان
سلام من پسر۴ماهه دارم که چندروزیه بزاق دهانش زیادشده وباعث جوش اطراف دهانش شده علت چیه؟وچی استفاده کنم؟میشه برای دندون باشه؟
- شیر خوردن نوزاد
- یبوست نوزاد۴۰روزه
سلام خسته نباشید یه نوزاددختردارم ۴۰ روزشه تازه به دنیاآمده بود خیلی مدفوع داشت الان پنج شیش روز میشه ک مدفوع نداره شکمش سفت نفخ زیادداره بیقراری میکنه
- پارافین خوراکی
سلام دکتر میشه به دخترم 3ماهشه پارافین خوراکی بدم ک راحتتر دوستشویی کنه دذ ضمن فاویسم داره تداخل ندارن؟
- ۴۰روزه بی قراری در خواب
بچه عمه من بی قراری میکنه درخواب شکمش هم ریاد کار میکنهخوشحال میشم جواب بدید گه مشکلش چیه
- آزمایش نوزاد 11 ماهه
سلام ببخشید شما گفتید آزمایش بده چه آزمایشی باید بدهدر مورد سوال قبلی.
- بروز جوش های پوستی بعد از تب
سلام خسته نباشید دکتر جان من پسرم تب داشت بهش پاراکید دادیم بعداز سه روز تب قطع شد اما روز چهارمه دونه های قرمز رنگ مثل سرخک رو صورت و بدنش هست علتش چیه آقای دکتر
- رفلاکس
سلام دخترم ۳ماه و بیست روزشه وقتی بغلش میکنم زور میزنه خودشوخم میکنه میاره جلو ودستاشو مشت میکنه سرخ میشه خیلی زود هم خوب میشه البته موقعی ک بغلمه و راه میرم اینجوری میکنم چرا اینجوریه میترسع یا دل درده نگرانم چکار کنم
- اسپری کلرید سدیم
سلام اقای دکتر. اسپری کلرید سدیم برای نوزاد هفت ماهه در طول روز چن بار میشه استفاده کرد و در هر بار چن پاف میتونیم بزنم؟
- سرماخوردگی بچه پنج ماهه
سلام پسرم پنج ماهشه بیشتر از یک ماهه خیلی سرفه میکنه سینه اش خس خس میکنه چندبار بردم دکتر خوب نشده. دندونم در میاره کلی تب میکنه گریه میکنه دندونش در میشه بعد دو روز رویه دندونو لثه میگیره چیکار کنم به نظرتون
- اثر دارو
سلام پسر ده ماهه دارم به علت سردرد در روز یه قرص ایبوپروفن ودو عدد قرص نوافن مصرف کردم و به نوزادان شیرمیدم آره برای نوزادان ضرر دارد موقع خواب خیلی بی قرار میکند و آرام و قرار ندارد اثر دارو است چه باید کنم
- سفر با نوزاد
سلام آقای دکتر. وقت به خیر. خواستم بدونم میشه با نوزاد چهار ماهه به مسافرت رفت؟ یعنی بردنش اشکالی نداره؟ اینکه میگن میکروب های هر منطقه خاص اون منطقه است و نوزاد به میکروب های منطقه ی جدید عادت نداره و ممکنه دچار عفونت بشه صحت داره؟
- صدای بینی و جمع کردن اب دهن روی لب
سلام اقای دکتر.نوزاد سه ماهه که صدای خرخر بینی داره و بعضی اوقات اب دهانشو میاره رو لبش جمع میکنه میتونه از رفلاکس باشه؟ باتشکر

