Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
پسر من ۷ماه و دو روزشه.از صبح دچار بی قراری و تب در حدود ۳۷.۸ هست علائمی از سرماخوردگی نداره تبسنج میذارم به ۳۸ نمیسرسه ولی گرمه بدنش ممکنه مال دندون باشه؟
- قطره پلارژین
سلام اقای دکتر وقت شما بخیرپسرم سرماخورده میتونم بهش قطره پلارژین رو بدم اگ مشگلی نداره چندقطرا بدم چندساعت یکسال داره
- پوست سر نوزاد؟
سلام و خسته نباشید آقای دکتر دختر من ۱ سالشه اما هنوز کف سرش مثل نوزادیش پوسته زرد داره چه شامپویی استفاده کنم؟
- تب بالا
سلام آقای دکتر دختر نه ماهه ای دارم که مدت یک هفته است بیقراری میکند امشب بردم دکتر فرمودند ریه اش مشکل دارد و شربت سفالکسین ۲۵۰ دادند ولی از عصری تب دارد آیا بدلیل همین است تو رو خدا راهنمایی بفرمائید و باید چه تب بری به بچه بدهم و به چه میزان
- شروع غذا
سلام آقای دکتر دخترم ۶ ماه و ۵ روزشه براش غذا کمکی سرلاک برنج شروع کردم اما نمیدونم چرا همش استفراغش می کنه
- نوزادم خوب نشده
سلام آقای دکتر نوزادم سرما خورده حدود 20روزه اوایل خفیف تر بود اما الان روزی 4.5 بار عطسه میندازه و 5.6بار هم سرفه میکنه اما اصلا تب نداشته موقع شیر خوردن خوابش میبره و سینه اش خس خس میکنه موقع شیر خوردن نفساش تندتر میشه و این که شیر خشک میخوره الان نوزادم 51 روزه شه شربت آزیترومایسین داده اما فایده ای نداشته دکتر عکس از ریه نوشت گفت خلط داره چیکار کنم آقای دکتر توروخدا راهنمایی کنید
- سرماخوردگی نوزاد
نوزاد ۱۵ ماهه سرفه های خلط دار میکنه دکتر شربت پلارژین و سیتریزین دادن اما خیلی تاثیری در بهتر شدن نداشته میشود داروی سفیکسیم برای سرفه های خلط دار داد؟
- آبریزش بینی
سلام دخترم هشت ماه و نیمه.است وزنش هم 8/5 کیلو میتونم از شربت سرماخوردگی کودکان استفاده کنم یا خیر.
- زردی نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر دختر من در روز ۴ تولدش زردی خفیف داشت که قرص ژله ای دکتر براش نوشت تا روغن آن را بدهم بعد ۷ روز بردم دکتر برطرف شده بود الان ۲۹ روزه هست احساس میکنم سفیدی چشماش و صورتش زرده. امکان برگشت زردی نوزاد وجود داره؟
- سرماخوردگی نوزادسه ماهه
سلام.خسته نباشی پسرم سه ماهه اش هسته سرفه خشک میکنه ودماغ هاش یه کمی میگیره میشه یه دارو بگید بهش بدم که زودتر خوب بشه که نبرمش دکتر
- شروع غذای کمکی
سلام آقای دکتر نوزادام تازه رفته ۵ ماه چه غذای کمکی میتونم بهش بدم .چه مقدار و چند وعده؟ممنون از شما
- بخور اکالیپتوس
سلام آقای دکتر. پسرم سه ماهشه و شیرمادر میخوره. من یکمی سرماخوردم و سینوسهام اذیتم میکنه. با توجه به اینکه شیر میدم میشه از بخور اکالیپتوس استفاده کنم؟ و اینکه اگه بوی بخور تو فضای خونه بپیچه برای نوزاد ضرر داره؟
- غذا
سلام آقای دکتر خسته نباشید برای نوزادم با مرغ و سیب زمینی و هویج سوپ درست کردم صورت و بدنش دون دون قرمز شد خودم فکر میکنم گرمی کرده بخاطر سیب زمینی میشه شماراهنمایی بفرماید اگر گرمی باشه چکار کنم میشه سیب زمینی رو از سوپ حذف کرد نوزادم شش ماه و هفت روزشه باتشکر
- گوش درد
سلام نوزاد چهار ماه و ۱۰روزه دارم از دیشب تا الان گوش سمت راستش درد میکنع چیکار کنم آقای دکتر
- اسهال8 ماهه
سلام، پسرم بعد گذاشتن شیاف گلیسیرن اسهال شده...بعد هر شیر شکمش کار میکنه...طبیعی هست؟ خودش خوب میشه یا نه؟ممنون
- نوزاد
- بسته بودن مجاری اشک
سلام آقای دکتر من دخترم پنج ماه و ده روزشه واز بدو تولد الان چشم چپ روزا اشک میاد و شبا هم عفونت میکنه چرک میکنه چند بارم بردم پیش دکتر و خوب نشده چیکار باید کنم ؟؟و قطره باکتی ماید رو چند روز باید استفاده کنم ؟؟؟حدود ده روزه دارم قطره باکتی ماید میریزم تو چشمش
- ملاج
سلام ببخشیدپسرمن هشت ماهشه ملاج سرش یه چندروزی میشه خیلی تندتندمیزنه گهگاهی درحدسی ثانیه طوری که ازفاصله دورهم مشخصه خواستم بدونم مگه خطری داره
- واکسن
سلام وقت بخیر، به فرزندم برای برفک دهان نیستاتین میدم، باید شنبه واکسن چهارماهگی بزنه، تداخل نداره مصرف نیستاتین با واکسن؟
- شیر خشک
سلام.و ادب.آقای دکتر میشه ایستاده یعنی سر شون بزاریم نوزاد ۴ ماهه و شیر خشک بدیم؟

