Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- گرفتگی بینی
باسلام خدمت پزشک محترم نوزاد۵ ماهم یه هفته ست که بینیش بسته ست از قطره سدیم کلراید استفاده میکنم همون لحظه خوب میشه یه ساعت بعد دوباره بینیش میگیره دیگه از چی میتونم استفاده کنم؟
- سرماخوردگی نوزاد هفت ماهه
سلام یه نوزاد هفت ماهه دارم سرفه شدید داره همراه با آبریزش بینی ولی تب نداره سرفه هاش خیلی شدیده که اصلا نمیتونه بخوابه میشه بگید چی باید بهش بدم
- توروخداراهنماییم کنین
- غذای کمکی
سلام خسته نباشین پسرم 6 ماه و12 روزشه رفلاکسم داره دکتر ک بردم گف غذای کمکی از 5 ماه شرو کن منتها با اب گوشت و مرغو پوره گف فعلا فرنی نده با همین برنامه پیش رفتم اما الان چن روزی هست فرنیو شرو کردم گفتن بیشتر از س قاشق نباید بدم س و عده غذا در روز هر بار س ق گفتن فعلا حریره ندم میوه ندم گوشت قرمز فقط ابشو بدم تا 9 ماه چون ممکنه رفلاکسش برگرده موندم پس چی بدم اخه بدنش ب همه چی احتیاج داره نمیدونم باید چیکار کنم لطفا راهنمایی کنین
- سلامت نوزاد
.سلام نوزادم۱ونیم ماهشه واین چندروزه که بعداز گرفتن عاروقش پنیرک بالا میاره وخلطی هست وسفیده ورنگ زرد یا سبز نیستش واینکه هیچ علاعم سرما خوردگی هم نداره خواستم ببینم علتش چیه؟؟؟
- ميزان خواب نوزاد
سلام وخسته نباشيد دختر ٥ ماهه دارم كه شب ساعت دوازده تا ٩ صبح ميخوابه ولي در طي روز دوسه ساعت ميخوابه آيا اين ميزان خواب كافي مي باشد؟
- بیقراری در خواب
سلام اقای دکتر. نوزاد هشت ماهه دارم با الرژی گاوی ورفلاکس پنهان داره تحت درمان. سیرخشک اپتامیل پپتی میخوره. الان یک ماه هست که شبها تو خواب بیدار میشه و گریه میکنه و تا صبح باید تکون بدم بخوابه. یک لحظه که تکون نمیدم بیدار میشه و گریه میکنه. در طول شب هم فقط یک بار اونم مقدار کم شیر میخوره دو الی سه پیمانه.علتش چیه به نظرتون چون واقعا تا صبح بیدار می مونم کم آوردم
- دندان درآوردن نوزاد
سلام نوزاد ۱۰ ماهه ای دارم دندان پایین یکی درآورده ودندان بالا هر دوتا درآمدن واز بالا یه دندون هم کنار دندون پیشین درآورده چه مشکلی داره که نمیتونه دندون در بیاره که اینجور بی نظم شده دندوناش
- Crp
سلام خسته نباشین من ۲۸ دی ماه ۳۸ هفته و ۳ روزم بود ک ترشح خونی دیدم رفتم بیمارستان معاینه ک کرد ازم آب خارج شد و گفتن ۴ سانت باز شده دهانه رحم چوت بچه م بریچ بود سزارین اورژانسی شدم بچه مم خوب بود همه چیش تا روز ترخیص ی پزشک اومد گفت شما کیسه آبت پاره بوده در حالیکه من با معاینه کیسه م پاره شد و باید از نوزادم تست crp بگیرن گرفتن و مثبت بود دکتری که منو سزارین کرده بود بهم گفت بچه ت سالمه این دکتر یکمی حساسه اگه میتونی این آزمایشو ببر یجای معتبر تکرار کن و من همون شب آزمایش رو تکرار کردم و crp منفی شد پزشک اطفال دیگه ای بردم گفت بچه سالمه ولی من میخوام بدونم مگه میشه یکبار این آزمایش مثبت باشه و یکبار منفی من الان باید چیکار کنم؟نوزادم ن تب داره ن خس خس سینه شیر هم خوب میخوره
- بی تابی نوزاد
سلام آقای دکتر . نوزادم امروز خیلی بی تابی و گریه میکنه کجا ببرمش ؟
- نوزاد سه ماهه برای سرفه چه شربتی میتونه بخوره
برای سرما خوردگی وسرفه نوزاد سه ماهه باید چکار کنم
- لرزش پای نوزاد
پسر من 5روزه هستش از وقتی به دنیا امده هر دوپای او موقع خواب باهم چند ثانیه میلرزه وزود تکرار میشه ممنون میشم راهنمایی کنید؟
- یبوست نوزاد دوماهه
سلام آقای دکترببخشیدبچم ۱۸روزه هستش اولاخوب دسشویی میرفت ولی الان شیرخشک میخوره شیرخودمونمیخوره کمی به سختی دسشویی میکنه.ولی باروغن زیتون مالش میدم یاتحریک میکنم میشینه اولش کمی سفته ولی بعدش شل میشه کم کم هرروزم میشینه
- شربت
سلام قطره پدی لاکت و روزی ۵ قطره به مدت دو هفته به پسر چهارماهم دادم ایا میتونم کلا بهش بدم یا ضرر داره
- دیدن تلوزیون و نشستن
سلام خسته نباشید من میتونم نوزاد6ماهه خودمو بزارم برنامه کودک ببینه.؟
- بی قراری نوزاد چهل روزه
سلام کودک من همش بی قراره ومن نمیدونم مشکلش چیه
نوزاد من چهل روز داره همش بی قراری میکنه ومدام ی پاشو ب حالت تشنج تکون میده روز 8 برام شکمش کار میکنه و من نمیدونم مشکلش چیه
- استفراغ
سلام پسرم امروز پنچ ماهش کامل شد چند مدت استفراغ داره هرچی میخوره بعضی موقع کم بعضی موقع زیاد بالا میاره بردم دکتر شربت دومیتدون .آمپرازول دادن میگن برای رفلاکس آمپرازول دکتر گفته روزی یه ساشه ولی شربت نگفته چجوری باید بدم ..چقدر ..درضمن آب دهنشم خیلی میره جوری که روزی 7.8بار لباسشو عوض میکنم
- سرما خوردگی
سلام پسرم 6ماهه است آب ریزش بینی سرفه عفونی داره باید چه دارویی بهش بدم.ممنون
- عوارض کوآموکسی کلاو
سلام آقای دکتر پسر من 8ماهشه دکتر بهش کوآموکسی کلاو 643هردوازده ساعت 5سی سی داده از دیروز بهش دادم ولی از غروب بی خاله حالت تهوع واستفراغ داره وکمی هم اسهال کلا اشتها هم ندارن چیکارش کنم
- برای پسردوماهم
سلام آقای دکترمن پسرم ۲۳سه ماهش تموم میشه پسرم داخل مدفوعش خونه بهش شیرخودمم میرم شیزخشک بیومیل پلاسم میدم دکتزگفت آلرژی داره ب پروتعین بهش شیرخشک بیومیل سوی دادایااین شیرخوبه؟داخل مدفوع خیلی خونه لطفاکمک کنین جواب بدین

