Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- دندان در آوردن
سلام آقای دکتر با سپاس فراوان از پاسخ های مفید و دقیقتون ازتون خیلی متشکرم انشالله خداوند متعال در پناه حق حفضتان کند و سلامتی بدهد.دکتر دخترم دارد ۶ماهش را تمام میکند و یک هفته ای میشود بی قراری شدید دارد مدام هر چیزی را میخواهد بخورد و خودش را فشار میگیرد و دهانش را به هم میزند آیا دارد دندان در می آورد؟
- چشم کودک
سلام ببخشید من پسرم چهارماهشه و چشمش عفونت داره وبعضی مواقع چرک میکنه به همین خاطر مجبورشدم عنبرنسارارو براش دودکنم به نظرتون مشکلی براش پیش نمیاد؟؟
- سلام خسته نباشید.دخترم سرفه خشک میکنه اصلا علایم سرماخوردگی نداره ن ابریزش بینی ن تب فقط سرفه میکنه ایا میتونم از شربت تیوفیلین جی بهش بدم چون ی بار دکتر ریه براش تحویز کرده بود
سلام خسته نباشید.دخترم سرفه خشک میکنه اصلا علایم سرماخوردگی نداره ن ابریزش بینی ن تب فقط سرفه میکنه ایا میتونم از شربت تئوفیلین جی بهش بدم چون ی بار دکترریه براش تجویز کرده بود سرفه هاش خصوصا موقع خواب زیادتر میشه
- گروه خون
گروه خونی من وهمسرم oمثبته ولی پسرم oمنفیه خطرداره
- بی خوابی
نوزاد ۷۵ روزه خوابش خیلی کمه شبها ساعت چهار صبح میخوابه و جدیدا روزها هم نمیخوابه و هر ده دقیقه از خواب میپره جدیدا شبها هم گریه میکنه که قبلا گریه نمیکرد چکار کنم تا آروم شه تا میزارمش زمین گریه میکنه
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
خیلی شکمش کار میکنه پشت بند هر شیر خوردن موقع تولد ۳۷۰۰ بود الان ۵۹۰۰ هستش مشکل وجود داره
- تفسیر آزمایش خون نوزاد
سلام وقتتون بخیر اقای دکتر در آزمایش پسرهشت ماهم MCH بیست وچهار بود MCVH هفتادوسه بود و نتروفیل 15 بود. مورد نگران کننده ای هست؟
- شیر خشک نان al 110
سلام اقای دکتر دو قلوهای من به هر شیری حساسیت داشتن تا اینکه نان al110 گرفتیم الان دیگه اصلا گیر نمیاد تازه ۴ ماهشون تموم شده چی بدم بجاش میشه لطفا راهنماییم کنید. سپاسگزارم
- لکه قهوه ای کم رنگ
سلام وقتتون بخیر.من پسر هشت ماهه ای دارم که حدود دوماهی میشه روی پوستش و اکثرا روی گردنش لکه های با رنگ روشن و بدون برجستگی زده.تعدادشون زیاده و داره بیشتر میشه.سوالم اینه میشه از روی عکس تشخیص داد چیه؟چون به خاطر اوضاع کرونا میترسم جایی ببرمش دکتر و توی شهر خودمونم دکتر متخصص نیست
- شیر خشک و یبوست
سلام دخترم ۱۷روزشه بخاطر کم وزن بودنش شما شیر خشک پری نان براش تجویز کردین از وقتی ک این شیر خشک میخوره شکمش خشک کار میکنه شما گفتین از روغن زیتون و آب قند استفاده کنین من انجام دادم ولی هیچ تغییر نکرد همچنان شکمش خشک کار میکنه آیا بخاطر شیر خشکه میشه راهنماییم کنین
- اگزما نوزاد
باسلام خسته نباشید ببخشید یادم رفت رفلاکس که داره اگزما هم داره روی بدنش دایره دایره خشک وزبر شده ویتامین ا د با بتامتازون میزنم روشون باشبایه سی سی شربت هیدروکسیزین بهش میدم بهترشده ضررنداره.باتوجه به اینکه هم رفلاکس داره هم اگزما چه شیری بهتره براش بگیریم.ممنون
- شیر خشک
سلام وقت بخیر دختر چهار ماهه ای دارم که شبا زود زود بیدار میشه احساس میکنم سیر نمیشه باتوجه به اینکه وزن گیریش خوبه آیا میتونم شیر خشک به عنوان کمکی بدم بهش و چه شیر خشکی بهش بدم
- تب.شیرخشک
- مصرف بیش از اندازه ویتامین آد
سلام وقت بخیر من نوزاد م دوماهه ونیم داره روزانه ۱سی سی ویتامین آد باید میدادم مامانم به اشتباه امروز۲سی سی داده به بچه خیلی نگرانم چکار کنم لطفا راهنماییم کنید
- کم خوابی نوزاد
سلام دکترجان خوبی نوزاد دختر ۴۹ روز داریم شربت آموکسی کلاو بهش میدیم کم خواب شده
- لرزش سر نوزاد
سلام ...من ی دختر پنج ماهه دارم ک از سهدماهگی متوجه شدم طول روز یکی دوبار ی حرکت لرزش از ناحیه سر داره انکر ک ای سرد روش بریزی و چندشش بشه...الان کپنج ماهه شده اونوحرکات بیشتر شده وب چهار پنج مرتبه رسیده...من نگرانم خدایی نکرده مشکلی داره...لطفا راهنمایی کنید
- گلودرد
سلام آقای دکتر خسته نباشید پسرم چندروز دیگه پنج ماهش میشه یک ماه پیش سرما خورد وسرفه میکرد الان همش آب از دهانش میاد بیرون و بعضی وقتی که میخواد جیغ بکشه سروصدا کنه انگار گلوش مشکل داره خوب صداش در نمیاد آیا بخاطر آب دهانش یا واقعا گلوش مشکل داره میشه راهنمایی بفرماید باتشکر
- آزیترومایسین
با سلام. پسرم ۷ماه و نیمشه و ۸ کیلو ۴۰۰ وزن داره. دکتر بهش آزیترومایسین داده داروخونه گفت دستور پزشک مشخص نیس. چقدر بهش بدم؟ چند قطره چکان؟
- کولیک
نوزاد دختربدوتولدبه علت نگرفتن سینه مادر وکفکردن دهان باتشخیص انسداد مری بستری شد ولی خوشبختانه نیاز به جراحی نشد وروز سوم گفتن که مشکل خاصی نبود و الان۴۰روزه ست و هم شیر مادر میخوره و هم شیر خشک ولی از ۱۰روزگی کولیک داره و هی زور میزنه پدی لاکت میدادیم که دیروز اذیت داشت و بیتاب بود گریپ واتر دادیم راحت شد آیا پدی لاکت خودش باعث یبوست و کولیک میشه؟
- شیرخوردن نوزاد
سلام وخسته نباشیدنوزادپسری دارم سه ونیم ماهه چن روزی هس خوب شیرنمیخوره روزی دوسه بارسینموخوب نمگیره به زور میزارم دهنش گریه میکنه این اواخربایدبصورت درازکش شیربدم تا بخوره وموقع خوردن دست وپاشوخیلی تکون میده واین چن روز نسبت به قبل زیادمیخوابه تا قبل ازاین خوب شیرمیخورد وزن گیری خوبی هم داره ولی این اواخرنمیتونه بخوره من همراهشیرخودم دووعده شیرخشک میدادم چون شک کردم از شیشه باشه دوروزهس نمیدم ولی شیرخوردنش بهترنشده

