Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- خس خس
درود وقت بخیر دکتر عزیز دخترم ۶ماهش تموم شده امروز متوجه شدم سینش خس خس میکنه بینی هم گرفته چه دارویی تجویز میکنید؟
- یبوست نوزاد ۶ ماهه
سلام پسرم از ۲۴روزگی شکمش هر یک هفته ۱۰ روز بعضی وقتا ۱۲ روز کار میکرد ولی نرم و معمولی حالا که ۶ ماهش شده و غذای کمکی رو شروع کردیم هم هر ۵ روز یک هفته شکمش کار میکنه میخواستم ببینم راه درمانی هست؟
- تفسیر نتیجه تست غربالگری نوزاد
با سلام و احترام نوزاد ما روز 4 ام هست. امروز تست غربالگری انجام دادیم . نتایج تست به شرح زیر بوده : t4: 21.55 t3:1.87 tsh:7.15 شاخص t4 بالا است . با توجه به سایر شاخص ها آیا می توان گفت نوزاد ما پرکاری تیروئید داره؟ ممنون میشم توضیح بفرمایید.
- رفلاکس
سلام دخترم 7ماه و 25روزشه تقریبا 5ماهه ک کپسول امپرازول و فامتیدین و پدی لاکت مصرف میکنه رفلاکسش در حد ترش کردن تا رو گلو بود . تمام دارو هاشو ب موقع میدم ، بدون اینک دارو هاشو قطع کنم یه مدت خوب میشه بعد ی مدت شدت میگیره (چیز تازه ای بهش نمیدم بخوره ک بهش واکنش پیدا کنه و شدت بگیره )،الان مایه بی رنگی شبیه اب دهان بالا میاره. هرماه میبرمش دکتر برای چکاپ ولی جواب نمیگیرم. بایدچیکار کنم .شیر خشک ببلاگ ای ار میخوره.
- عفونت گوش
سلام پسر من ۱۰ ماهشه بعد هی سرش چند بار مشت سر هم تکون میده و گوشاش را میخاره ممکنه عفونت گوش داره؟
- فاویسم
سلام دکتر دخترم تحت نظر شماس فردا باید واکسن چهار ماهگیشو بزنه فاویسم داره قطره آستامینوفن و توی نت خودم نوشته براشون ضرر داره ولی من بهش دادم 2ماهگیش الان8100 بهش بازم استامیفون بدم؟
- سرفه خلط دار
سلام پسرم سه ماهشه سرفه خلط دار میکنه شربت آموکسیسیلین ۱۲۵ بهش بدم خوبه؟ وزنش 7کیلو و نیم هست
- سلام منم یه دختر۴ماهه دارم به شدت لاغرشدم هرچی میخورم بازلاغرم برای چاقی چی مصرف کنم
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر پسرم دو ماهشه خیلی سرفه میکنه و خشکه بینیش گرفته و شیر کم میخوره چند روزه بردمش دکتر دارو فقط شربت سرفه داده و قطره بینی بهتر نشده خیلی اذیت میشه چه کنم
- سرماخوردگی کودک 8ماه
سلام پسری 8ماه دارم خیلی سرفه میکنه وآبریزیش بینی شدید داره داروبهش چی بدم
- بزرگ شدن لگن
سلام آقاي دکتر من دخترم 10ماهش تموم شده و 8کيلو 100 وزنشه من از 7ماهگي که داخل 7کيلو رفت برايش ماي بيبي 7کيلو گرم ميبندم همه ميگن چرا بزرگ ميذاري لگن بچه بزرگ ميشه اذيتش ميکنه آيا اين گفته درست است؟؟خيلي نگرانم
- سرفه
سلام وقتتون بخیر یه نوزاددوماهه دارم گاهی وقتهاسرفه میکنه چه دارویی بهش بدم
- شیرخشک
وقتتون بخیر ..دختر من یکماهو ۲۶ روزشه تاحالا بهش شیر خشک ندادم ..رفلاکس داره ..بنظرتون چ شیرخشکی بدم بهش ک راحت بگیره و برای رفلاکسش خوب باشه؟؟
- سلام وقت بخیر .نوزدادم ۲۰ روزش هست و سرفه های شدید دارد و باعث کبودی می شود و همش استفراغ با خلط دارد شما چه تجویزی می کنید؟ پیش دکتر هم بردیم ولی متاسفانه جواب نگرفتیم
- قطره دایمتیکون
سلام.وققتون بخیر دخترم دوماه و دو هفته اش هست.تا کی باید قطره دایمتیکون استفاده کنه؟ ممنون
- صدای مفصل
نوزاد دخترم 4ماه رو تموم کرده چند روزی میشه دست و پای خودش رو تکون میده صدای مفصلاش میاد میخواستم بدونم چیزی بدی نیست
- سینه خلط دار نوزاد و بسته شدن دماغ و گلوی نوزاد
سلام دکتر نوزاد من دو ماهشه حدود یه ماهی هست خلط داره دماغش هم بسته شده خوردن شیر براش خیلی سخت شده چند بار به دکتر مراجعه کردم ،ایورا،سفکسیم و ازیترومایسین دادن ولی تاثیر نداره لطفا بگین چکار کنم
- شربت دادن
سلام اقای دکتر خسته نباشین . شربت ازیترومایسین۱۰۰ 4ccمیشه چند میل
- حرکت نوزاد8ماهگی
دخترم هشت ماه داره اما نه سینه خز میره و نه چهار دست وپا و اصلا علاقه ای به دمر شدن نداره آیا مشکلی داره؟
- گِلو درد نوزاد ۵ ماها
سلام دختر من ۵ ماه دارد که چند روزه که سرفه های شدید وخلت آور دارد ممنو ن میشم راهنمایی کنید

