Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرفه سرما خوردگی
سلام اقای دکتر پسرم ۱۶ ماهشه سرفه صدادار و خلط داره بردم دکتر شربت پدی کاف و نیوتادین داد ۱۰ روز دادم بهش خوب شد دوباره چند روز شروع شده مدام سرفه میکنه چیکار کنم
- اسهال نوزاد۴۰روزه
سلام نوزاد من ۴۰روزشه،اسهاله داخل مدفوعشم مایع مخاطی هست به مقدار زیاد بیشتر وقتهام فقط خلط دفع میکنه،شیرم کم بود شیرخشک ببلاک ونان و آپتامیل گرفتم انگار بهش نساخت الان بازاسهاله،دکتر بردم گفتن قولنج کرده قطره پدی لاکت و کولیکز هم استفاده کردم تاثیر نداشت،لطفا راهنمایی کنین
- دست خوردن
سلام آقای دکتر نوزاد چهارماهه ای دارم که بعضی وقتا وقتی از خواب بیدار میشم وحشت زده است و وقتی میخواد بخوابه حتما باید یا دستش رو بخوره یا بالشت هرچیزی که زبونش بهش برسه و اگه نتونه چیزی بخوره آروم نمیشه من باید چیکارکنم؟میتونم این مواقع پستانک بدم؟چون واقعا کلافه ام میکنه واروم نمیشه.ممنون
- تیره گی انگشت
سلام خسته نباشید بچه دو ماه دارم بند انگشت هاش تیره شده علتش چیه ممنون
- نتروپنی
سلام دکتر جواب ازمایش نوزاد ۵۶روزم نتروپنی۷.۵ وneu۰.۵۲ نتروپنی یعنی چی اصلا خطرناکه پسرم همش شیری ک میخوره رو بالامیاره ک کیموبلاک میخوره صبحا
- خوردن کرم کاندولا
وقتتون بخیر دخترم یک سالشه یکم کرم کاندولا خورد من دهنش شستم شیرم بهش دادم ولی فکر کنم یکم خورد استرس دارم الان چیکار کنم
- رفلاکس نوزاد ۵ماه
نوزاد ۵ماهه من به خاطر رفلاکس رانیتیدین می خورد با سلام و ادب.دو هفته بعدازمصرف دچار دل درد و زور زدن های شدید شد .دارو را قطع کردم علایم رفااکس شدید شد و الان خیلی زیاد بالا میاره .شیر خودم رو اثلا نگه نمی داره و سریع بالا میاره ولی شیر خشک Ar رو نگه می داره .علت این زور زدن ها و بالا آوردنهای (مخصوصا شیر خودم)چیه؟ ممنون از راهنمایی تون
- نخوردن زرده تخم مرغ
سلام کودک ۸ماهه ای دارم ک زرده تخم مرغ و سوپ گوشت نمیخورد حتی زرده تخم مرغ را با شیر خودم مخلوط میکنم
- فاویسم
سلام نوزاد من 35 روزش هست و فاویسم داره. من و پدرش فاویسم نداریم و توی خانواده کسی این ژن را ندارد ممکنه آزمایش فاویسم در 6 ماهگی یا یکسالگی منفی شود؟؟؟؟؟
- سرفه نوزادسه ماهه
باسلام پسرم ۵روزه سرفه میکنه بردم دکترسوپانسیون کلاویسیلین۴۵۷دادندولی فرقی نکرده چی براش خوبه
- دلیل التهابات پوستی نوزاد 9ماهه
سلام وخدا قوت. سال نو شما مبارک دخترم گلو درد داشت وتب وبه دکتر مراجعه کردم آزمایش خون وادرا گرفت که گفتن مشکلی نیست. خشک کننده ایبو برفن. شیاف. کتوتیفن. که بعداز 48 ساعت تب از بین رفت وبچه روی کل بدنش بثورات جلدی ایجاد شده که با سوزش همراهه. بازم دکتر رفتم که دکتر گفت بعداز این دارو ها عادیه ونهایت هیدروکسی زین میدم نظر شم چیه
- قطره
سلام دکترواسه پسر۸ماهم واسه رفلاکسش قطره متوکلوپرامیدنوشته میگن بدی به بچه تشنج میکنه چبکارکنم میترسم توروخداکمکم کنیدیعنی احتمالش هست تشنج کنه میترسم بهش بدم
- کم کاری تیرویید نوزاد
سلام در غربالگری اول پسرم tsh 5.3 و مرحله دوم ۳ بود که گفتن نرمالهالان چشمای پسرم خیلی کم تو چشماش زردی بود گوشه اش که تا چهلمش رفع شد و خیلی کمورم داشت یکی از چشماش که اونم بهتر شده پوستشم خشکه میخواستم ببینم از علایم کم کاری تیرویید هست ؟ باید کاری انجام بدم ؟
- کی ملاج خلفی باید بسته شود
با سلام نوزاد چهار ماهه دارم که ملاج خلفی هنوز بسته نشده باید چکار کنم
- غذا نخوردن نوزاد 8ماهه
- داروی نوزاد
سلام من نوزاد ۳۵ روزه دارم که داروی پدی لاکت براش گرفتم وداروی (بیوپد+ویتامین دی) دارم آیا این دارو اثرات مثل هم دارند نمیتوتم هردو رو مصرف کنم؟
- ریفلاکس
سلام دکترپسرم ۶ماهشه وریفلاکس داره چه قطره آهنی بهش بدم که واسه ریغلاکسش بدترنشه ممنون
- عفونت ادرار نوزاد
ازمایش اول هدرار نوزاد یک ماهه دختر با کیسه ادرار گرفته شده باکتری متوسط وکشت ecolieبود مجدد با کاتتر نمونه گرفته شد الان ازمایش زده باکتریfewوگلبول سفید ادرار ۴تا۶ چیکار کنیم
- تب نوزاد
سلام وقتتونبخیر بچهی من ۹ماهشه از دیروز تب کرده بهش قطره اشتامینوفن میدم تبش کم میشه بعد یک یا دوساعت دوباره میره بالا بردمش دکتر بهش شربت استامینوفن داده بازم همینطور کممیشه بعد میره بالا میشه بهش شیاف بدم
- قد و وزن نوزاد
سلام.دخترم بدو تولد وزن ۳۹۰۰ و قد ۵۴ س داشتن الان در ۱۰ ماهگی قد۷۲و وزن ۸۸۰۰ آیا قد ووزن مناسب است با توجه به ژنتیک قد بلند بودن در خانواده.راههای افزایش وزن وقد.آیا اشتها آور خوبه استفاده کنم با توجه به اینکه خیلی بدغذا میخوره

