Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال بچه دوماهه
- واکسن مننژیت
سلام وقت بخیر.آیا واکسن مننژیت برای نوزاد ضرر دارد ؟
- سلام پسرم یک سالشه تب داره با سرفه سفکسیم 100گرفتم براش ده کیلوه نمیدونم چقدر از شربت بدم یخوره
سلام یه پسر یک ساله دارم ده کیلوه از دیشب تب داره و سرفه از داروخانه شربت سفکسیم 100گرفتم براش چقدر بهش بدم از دارو
- سرما خوردگی و سرفه زیاد تا بالا آوردن
سلام.
دختر 1 سال و 4 ماهه ام شبا اونقدر سرفه میکنه که بالا میاره. سرما هم خورده چکار کنم؟ - شير نوزاد
سلام.اقاي دكتر بهم گفتين شيرخشك ببلاك شماره دو بدم به دخترم يعني ديگه نيازي نيست من قطره آهن با مولتي ويتامين بدم بهش؟ بهداشت كه ميدونه تغذيه دخترم با شيرخشكه چرا تاكيد ميكنه كه قطره هارو هميشه بدم اگه قطره هارو ندم مشكلي پيش نمياد واسش؟
- استامینوفن
سلام وقت بخیر دختر چهار ماهه دارم هروقت بهش قطره استامینوفن پاراکید میدم بالا میاره فرداهم واکسن داره آیا جایگزین دیگه ای هست که به جای استامینوفن بدم بالا نیاره؟
- سرفه
سلام دخترم سه ماهشه 5 روزه خیلی شدید سرفه خشک داره گاهی عطسه و آبریزش هم داره برای سرفش چیکار کنم خیلی اذیت میشه؟؟؟ دکتر اسپری دهانی و ازیترومایسین داده
- پارگی مقعدنوزاد ۵ماهه
سلام آقای دکتر نوزادپسر من۵ماهشه روزی ۵بار شکمش کار میکنه.همین باعث شده دهانه مقعدش یکم پاره بشه.چیکار کنم که خوب بشه ؟خواهشن راهنماییم کنید
- کوبیدن سر
سلام آقای دکتر خیلی ممنون که بی چشم داشت پاسخ گوی مادران هستید خدا عمر با عزت بهتون عطا کنه سوالم اینه کودک ۱۴ ماهه دارم که وقتی عصبی می شه یا بهانه چیزی و میگیره سرشو می کوبه دیوار یا پشتی صندلی غذاش بعد از اینکه جوابش بدیم ساکت میشه آیا علامت خطرناکه؟
- سلام دکتر یک نوزاد یک ماهه دارم که بعضی وقتهادیکی از پاهاش میلرزه علت چیست?
- اثر دارو
سلام آقای دکتر. من سوالم رو توی سایت نوشتم اما نمیدونم چرا سوالم نیست. آقای دکتر مجددا سوالم رو مینویسم. اقای دکتر بخاطر درد شدید دندان محبور شدم یک عدد نوافن بخورم. آقای دکتر نوزاد یک ماهه دارم و تحت نظر شما پرونده داره. اقای دکتر بعد از خوردن نوافن تا کی نباید به نوزادم شیر بدم؟ آیا باید شیرم را بدوشم و بریزم دور؟ تروخدا کمکم کنید ، تا کی اور داروی نوافن در شیر مادر هست یک دنیا ممنونم
- رفلاکس معده
سلام وخسته نباشید دختر یازده ماهه من جدیدا تشخیص داده شده رفلاکس داره بخاطر اوق زدن ولی بالا نمیاره حالتش رو داره میخوام بدونم چیا نباید بخوره آیا ماست وگندم براش ضرر داره چون حلیم رو خوب میخوره دکتر گفته حبوبات حذف
- سلام پسر من تازه شش ماه رفته سرفه خلط دار داره میخواستم بدونم سفکسیم خوبه بهش بدم
- درباره نوزادم
پاهاسو همش بهم میسابه خیلی وحشتناک وکریه میکنه علتش چیه
- ممنون
آقایی دکتر ببخشید دوباره میپرسم شربت پی ای جی برای رفلاکس مضره؟ چون بچم با شربت لاکتولوز اسید معده ش بیشتر میشد
- سلام اقای دکتر من هر چقدر زنگ میزنم مطب کسی جواب نمیده نوبت میخواستم برای بچم حالش بدهستش
- دخترم ییوست شدید شده بود بردمش دکتر شربت پیدرولاکس داد از شبش تیکه تیکه مدفوعش میاد ولی به شدت اطاف مقعدش سوخته قرمز شده پناد ان ان میزنم و پماد سوختگی ولی تاثیری نداشته چیکار کنم خوب بشه
- شیر خشک
سلام نوزادی دارم مشکل کلیوی داشت دکتربراش شیرخشک ببلاک کانفورت تجویز کرد الان این شیرخشک درداروخانه های شهرما موجود نیست میخواستم بدونم میتونم ازشیر حشک جایگزینی استفاده کنم نوزادهشت ماهه ۰۹۲۱۷۵۱۴۴۹۶
- عفونت چشم درنوزادن دوماه ونیمه وسردبودن سر وبن آنها
- خر خر کودکان
سلام ،آقای دکتر دخترم ۵ سالش هست ،سرما خوردگی بهتر شده ولی شب ها موقع خواب خر خر میکنه و انگار روی سینش خلط هست قبل از خواب ،تا قبل از مرخصی این طور نبود ،سه دوره ام آنتی بیوتیک خورده،از قطره بیتی ام استفاده میکنم

