Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- زردی نوزاد
با سلام خدمت اقای دکتر بعد از تولد پسرم روز پنجم زردیش تا 31 بالا رفت تا رسوندیمش بیمارستان سریع خونش رو تعویض کردن، تو بیمارستان دکتر گفت زردی نوزاد اگه از 25 بالاتر بره احتمال عقب افتادگی و آسیب مغزی هست که به مرور خودشو نشون میده و ممکن هم هست هیچ اتفاقی نیفته، الان پسرم هفتاد و یک روزشه و خدارو شکر هیچ علایمی نداشته و حرکاتش کاملا طبیعیه پیشه دکتر هم بردیم گفت بچه کاملا طبیعیه، ولی ما همچنان نگرانیم، خیلی نگرانیم، شب و روز برامون نمونده، آزمایشی راهی وجود نداره که نشون بده به مغز بچه آسیبی نرسیده؟ چند ماهگی کاملا مشخص میشه اگه راهی وجود داره خواهشا بگید داریم دیونه میشیم
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام بچه خواهر من الان ۴ ساله هستش و واکسن ۱۸ ماهگی اش را نزده است الان چه باید مرد
- سرماخوردگی نوزادسه ماهه
سلام.خسته نباشی پسرم سه ماهه اش هسته سرفه خشک میکنه ودماغ هاش یه کمی میگیره میشه یه دارو بگید بهش بدم که زودتر خوب بشه که نبرمش دکتر
- لکه سفید روی ناخن شصت دخترم
- گرفتگی بینی
نوزاد سه ماهه ای دارم کهگرفتگی بینی دارد همرا ه با سرفه خیلی کم در زمان خواب حالت تهوع بهش دست میده وبا بغل کردن این حالت برطرف میشه قطره بینی هم استفاده میکنم،با ماساز دادن بینی چرک های سفید چسبناکی از بینی میاد نیازی به دارو هست؟ ممنون از لطف شما
- گوش درد ۲۰ روزه نوزاد چهار ماهه
سلام و عرض ادب ۲۰روزه که نوزاد چهار ماهه ام گوش درد داره وگوشش قرمز هست ماهه گذشته سرما خورده بود و سرفه میزد آزیترومایسین تجویز شد بعد از پایان دوره دارو گوش درد سراغش اومده به حدی هم هست که خیلی سخت سینه مادرش رو برای شیر خوردن میگیره ممنون میشم راهنمایی کنین چه آنتی بیوتیکی باید مصرف کنه سپاسگزارم.
- شربت زینگ را چند ماه مصر ف کنیم
- تب نوزاد
سلام اقای دکتر دمای بدن نوزاد من بعد گریه و شیر خوردن داغ میشه و تب سنج تب نشون میده علائم مریضی و بی حالی نداره بعد از اروم شدنش دمای بدنش نرمال میشه، طبیعیه؟
- سلام آقای دکتر شربت پیروی ساید دکتر گف دو روز بخوره و هفته بعد هم دو روز روزی یک بار ولی الان ب هفته نرسیده پسرم خارش شدید داره ت مقعد چکار کنم بازم بش بدم ازش؟؟؟؟؟؟
- توده در سینه
سلام . حدود ۲ هفته پیش متوجه توده درسینه دختر ۴ ساله ام شدم ترشح سفیدرنگ از واژن هم دارد. آزمایش و عکسبرداری از دست بلوغ زودرس را رد کرد .دخترم چه مشکلی دارد ؟ممنون میشم جواب بدین
- ایا قطره پدی لاکت برای نوزادان فاویسم ً ضرر دارد یا نه
ایا قطره پدی لاکت برای نوزادان فاویسم ً ضرر دارد یا نه
- مدفوع
سلام اقای دکتر دخترم سه ماهشه ازدیروز روزی سه بار مدفوع میکنه اشکالی نداره
- سلام خسته نباشید دخترم یک ساله و یک ماه هست شربت آفاکسیم ۱۰۰ تجویز کرده هر چند ساعت یک بار بهش بدم ممنون
- تغدیه
با سلام اقای دکتر ایا میتوان به نوزاد یازده ماهه به غیر از بیسکویت مادر بیسکویت دیگری هم داد وایا اشکالی دارد به دستش خیار سبز بدهیم با تشکر
- مصرف شیر خشک
سلام آقای دکتر ببخشید من یه دختر دو سال و دو ماهه دارم.میخواستم بدونم میتونم شیر خشک رو با شیر پاستوریزه با هم ترکیب کنم و بهش بدم؟ اگه میشه چه شیر خشکی استفاده کنم
- D
کودک من چهارسالونیمشه از برج ۹بهش ماهی یه قرص dدادم ولی سوالم اینه بازم میتونم ادامه بدم یا ضرر داره ممنون میشم راهنمایی کنین
- نوزاد
سلام اقای دکتر دخترم تازه رف تو ۴ماه سرماخورده بینیش کیپ شده اسهال استفراغ داره الان ۲هفته بردمش دکتر خوب نشد ازمایش نوشتن براش ک بگیرم
- شیرخشک
سلام اقای دکتر پسرم ۴ ماهس امروز بردیم واکسن ۴مای بزنن گفتن وزنش کمه کلن شیرخشکیه چ شیرخشکی بدم برا افزایش وزن ممنون میشم جواب بدین
- سلام آقای دکترپسرمن دوهفته قبل دچاراسهال واستفراغ شدبردمش دکترسفکسیم داد این وکه میدادم بیحالش کرد مدتی آزمایش ازش گرفتیم گلبول خونش پایین بود فتن ازداروهابوده قطعش که کردم حالش خوب شد دوباره بعددوهفته اسهال وتب گرفته بازم بردمش دکتر دارودادالان خوب شده ولی شکمش زودبه زود کارمیکنه اسهال نیس
- تعداد دفعات غذا خوردن
سلام دكتر دختر يكسالو نيم دارم به شدت بد غذاست روزي سه بار غذا ميخوره شش قاشق چاي خوري و ميان وعده ها هم كه شير خودمو ميخوره اين ميزان برايش كافيس؟

