Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- مقدار مصرف امپول بتامتازون برای کودک س سال
سه روزه سرفه شدید همراه سرما خردگی تب
- سفکسیم ۲۰۰
دخترم کلاس دوم است و ۳۶ کیلو وزن دارد قرص سفکسیم ۲۰۰ برای کودکی با این وزن یک عدد است یا دو عدد؟
- ترس کودک
باسلام دختر ۱۸ماهه دارم هنوز راه نیفتاده بشدت میترسه یه راهی جلوپام بزارین ک ترسش بریزه.بهش بگم بیا پیشم چندقدم میاد ولی میترسه خیلی چکارش کنم.خسته شدم.
- آمپول دگزامتازون
سلام آقای دکتر خسته نباشید امروز دخترم سرماخوردگی شدید داشت بردمش پزشک عمومی براش آمپول دگزا نوشت شنیدم که ضرر دار گفتم ببینم هیچ خطری نداره براش 5سالش 17 کیلو
- درد معده کودک پنج ساله
سلام آقای دکتر دخترم چهار سال و نیمشه از اول معده ش ترش میکرد . برای ترش کردن معده ش که خودش میگفت آروغ ترش میزنم یعنی اسید میومد توی گلوش به مدت دو ماه کپسول امپرازول مصرف کرد .هر صبح نصف گرانول های داخل کپسول. خیلی خوب بود ترش کردن معده ش در طی این مدت اما همیشه معده ش درد داشت . در بین این دو ماه یک هفته شربت مترونیدازول مصرف کرد که درد معده ش بهتر بود توی این یک هفته. حالا که امپرازول تموم شده ، هم معده ش ترش میکنه ولی کمتر از قبل و هم توی گلوش یعنی سر مری ش میسوزه . و هم معده ش درد داره مترونیدازول روزی دو بار یه قاشق چای خوری میخوره اما معده ش درد داره و ترش میکنه کمی . البته سه روزه مترونیدازول میخوره دیگه نا امید شدم دکتر به خاطر خدا بگید چیکار کنم انشاالله خیر دنیا و آخرت ببینید
- ناپروزیل برای کودکان
- خرخر بینی،
آقای دکتر سلام ببخشید که دوباره میپرسم شیرخشک ای آر رو دادم حالا خلط پشت حلق داره.این یعنی حساسیت یا سرماخورده؟
- جوش سرسفید وقرمز اطراف آلت تناسلی نوزاد
سلام آقای دکتر روی آلت پسرم جوش سرسفید زده که دردنکنه هم هستش چیکار کنم
- آنزیم کبدی
باعرض سلام خدمت آقای دکتر در آزمایش پسرمAst42وAlt15هست آزمایش درشرایطی انجام گرفته که پسرم به مدت چند روز آستامینوفن وآنتی بیوتیک استفاده کرده آیا آزمایشش مشکلی دارد
- مخاط
سلام اقای دکتر دخترم یکسال ونیمش هست شبا نمیخابه تا صبح میزنه رو شکمش و گریه میکنه شکمش خیلی گاز خالی میکنه و توی مدفوعش مخاط هستش و دفع زیاد داره علتش چیه؟؟
- مدفوع مکررنوزاد۶ماهه
باعرض سلام وخسته نباشیدخدمت شمادکترگرامی دخترم ۶ماهش هست ودوروزه که درروزبیشتراز۶بارمدفوع میکنه درضمن بهش غذای کمکی هم میدم هیچ علائم دیگری مثل تب یاسرفه ویاچیزدیگری نداره شیرخشکش آپتامیل پرونوتراهست این دوروزشیرودرست نمیخوره ولی غذاش که برنج وسیب زمینی پخته ومیکس شده هست روکامل میخوره میشه راهنمایی کنیدعلت این مدفوع هاچی هست وچه اقدامی بایدانجام بدم ویاچه دارویی بهش بدم ممنون میشم
- قرص
سلام . اقای دکتر دندونم درد میکرد دکتر قرص ترامادول برای مصرف داد و من به اشتباه و حواسم نبود خوردم تا چندساعت به بچم شیر ندم؟
- مقدار مصرف قرص کو آموکسی کلاو ۶۲۵ برای بچه ی ۸ ساله با ۲۰ کیلو وزن
- “
درود، کارن کرفی هستم چند روز قبل سرما خورده بود آوردم پیش شما الان خوب شده الان خلط داره که میریزه چه شربتی بهش بدم خلط خوب شه شما نیوتادین استامینوفن بهش دادن ، ممنون.
- چهاردستوپارفتن
سلامکودک۷ماههایدارمکهچهاردستوپامیرهکهدرحیناینکاریهپاشزیرشموندوگریهکرد،حالاوقتیمیخوادچهاردستوپابرهبعضیموقعهاپاشزیرشگیرمیکنه،ایااسیبدیده،ممنون
- اگزما
سلام خسته نباشیدپسرم ۹ سالشه اگزمای شدید داره چند ماهیه تمام دستو پاش رو انقدر که میخارونه زخم شده و پوسته پوسته شده و هر دکتری میبریم درمان نمیشه هر روز داره بدتر میشه به نظرتون درمانی هست برای این پوست
- سلام وقتتون بخیر پسرم ۶ سالشه گلو درد داشت دکتر ازیترو ۲۰۰ نوشته میخواستم ببینم چند سیسی بهش بدم ۲۰ کیلو وزنشه
پسرم بی حال بود وشدید تب میکردواسهال کمی. بردم دکتر این شربتهاروداد. کوریزان پدی لاک. کو آموکسی کلاو. پلارژن کیدز.. وشربت تایلوفن براتبش.. شب دوباره حالش بدشد بالا میآورد بردمش جای دیگه گفت گلوش عفونت نداره را بهتون آموکسی کلاو داده واین تهوع مال همین.. منم ندادم دیگه نمیدونم بدم یا نه چکارکنم؟
- گوارش کودک
سلام. پسرم سه ساله دارم که موقع مدفوع کردن اول مقداری کف سفید ازش میاد و بعد مدفوع معمولی..دکتر شربت سفکسیم داده ولی فایده نداره؟؟
- کودکم دوسالو هشت ماهه هستش چند سی سی بهش آزیترو بدم
- استفاده از شربت سیفیکسیم
سلام خسته نباشید ،من کودکم یک سال وپنج ماهشه و یازده کیلو وزن داره ، چند سی سی شربت سیفیکسیم ۱۰۰ باید بهش بدم ؟؟

