Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست و ارتباط آن با آد
من از وقتی شروع به دادن قطره آد به نوزادم داشتم یبوست گرفته چیکارکنم
- ناله و بی قراری
سلام اقای دکتر دخترم شیش ماه و یک هفته اس همش ناله میکنه مدام آروغ داره به سختی آروغ میزنه همشم دل درد هست به خاطر چیه.گاهی شیر خشک با قطره چکون میدم بهش شیشه شیر نمیگیره
- پسرم ۸ماهشه تب داره میخواستم بدونم ایرادی نداره از شیاف و قطره آستامینوفن همزمان استفاده کرد
- بیماری کودک
دیدن خون در مدفوع نوزاد دو ماهه شیر خشکی چکار کنم
- ترسیدن
سلام خسته نباشید اقا دکتر دخترم ۹ ماهشه از صداخیلی میترسه حتی نمیتونم پیشش سرفه کنم حتی وقتی از مبل میگیره وایمیسه میخوام برم پیشش خیلی میترسه دستاشو ول میکنه از صدا جارو برقی عطسه سرفه در از همه چی میترسه چیکار کنم به نظرتون خیلی نگرانم😭
- سرماخوردگی نوزاد هفت ماه
- مدفوع نکردن
سلام خسته نباشیدنوزاد۴۸روزه دارم که اززمان تولدهم شیرخودم رامیخوردوهم شیرخشک بیومیل وشکمش خوب کارمیکردولی الان بیشترشیرخودم رامیخوردویکی دوبارشیرگیگوزبهش میدم بانظردکترازیک ماهگی هرچهارپنج روزدفع میکنه وخیلی زورمیزنه ونفخ داره وبوی بدی داره ایامشکل شیرخشکه مدفوعش هم سبزتیره وچسبانکه درضمن همیشه انگارچیزی تودهانشه میخوره ودستش مدام تودهانشه وخیلی سکسه میکنه وبعصی وقتایکی دوسزفه میکنه دکترمیگه احتمالارفلاکسه توروخدابگین چیکارکنم خیلی نگرانم ایاشیرخشکشوعوض کنم ؟بینیش گرفته وخیلی عطسه میکنه دکترقطره سدیم کلرایددادولی بیفایده بودممننون میشم راهنماییم کنید
- سرماخوردگی
سلامآقای دکتر نوزاد دوماهه دارم شیرمادر ميخوره. خودم سرماخوردم خیلی جزئی واسه اینکه بچه مریض نشه ماسک بزنم موقع شیر دادن کافیه؟و اینکه بخاطر شیردهی چه دارویی میتونم بخورم که برای بچه ضرری نداشته باشه زودتر برطرف بشه ؟
- اسهال نوزاد
سلام نوزاد من حدودا ۳ روزه که اسهال شده دیروز تو اسهال خون دیدم چند روز پیش بهش تخم بلدرچین و سمنو داده بودم با فاصله دو روز از هم امکان داره الرژی داشته باشه تب یا سرفه هم نداره ممنون میشم جواب بدین
- دندان درآوردن نوزاد
با سلام و احترام دختر من رفته توی هفت ماه و بیتابی میکنه و از خواب با گریه ی بسیار شدید بیدار میشه طوری که هق هق مبکنه یک ماه پیش که رفتیم دکتر گفت به خاطر دندونه احتمالا ژل باریج دادن . گفتن استامینوفن بده به نطر شما چیکار کنم استامینوفن هرشب ضرر نداره ؟
- خون آمدن نوک سینه نوزاد
سلام و وقت بخیر، من یک پسر ۱۶ ماهه دارم دیروز زیر پیراهنیش جای لکه خون بود نزدیک نوک سینه چپش، اگر فشار هم میدی یک قطره ازش خون میاد دلیلش میتونه چی باشه، خیلی نگرانیم، به خاطر این شیوع کرونا هم میترسیم ببریمش دکتر، در ضمن در یک سالگی ازش آزمایش cbc و ptو ptnگرفتیم که نرمال بوده، ممنون میشم راهنمایی کنید
- وزن
سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماه و ۵ روزشه وزن تولد ۴۱۰۰ بوده وزن دوماهگی ۵۳۰۰ وزن ۴ ماهگی ۶.۵۰ هستش شیر خودم فقط میخوره به نظرتون با این روند پیش بره خوبه؟یا شیر خشک اضافه کنم؟احساس می کنم شیرم کمه
- سرماخوردگی
دخترم سه ماهشه و دو روزه سرما خورده و سرفه میکنه چه دارویی بهش بدم تا خوب بشه؟؟
- تغذیه
سلام آقای دکتر برای کمبود وزن دختر شش ماه ونیمم به شما مراجعه کردیم ،مسائلی که گفتید را انجام دادم فقط نمیدونم در روز چه مقدار آب جوشیده سرد بدهم با تشکر
- اندازه دور سر نوزاد در هفت ماهگی
سلام ببخشید اندازه دور سر نوزاد هفت ماهه من ۴۱ سانتی متر هست وقتی به دنیا هم امد ۳۳ سانتی متر بود ایا در اشکالی وجود دارد
- سرفه
سلام نوزاد ۶ ماهه دو سه روزه با علایم ابریزش بینی و سرفه خشک و حالت قوس در بدن براش شربت پدیزان نوشتن و قطره اسپری کلریدسدیم ایا شربت خوبه بهش بدیم یا دارو باید عوض شه؟؟ چون شنیدم نوزاد نباید شربت بخوره و همچنین نوزاد فاویسم هم داره تشکر از شما
- شير نخوردن نوزاد
سلام،دختر من سه ماه و چهار روزشه.فقط شيرخشك ميخوره.رفلاكس داره و رانيتيدين ميخوره،الان تقريبا يك هفته است شير نميخوره.به زور ٤-٣ بار.داره لاغر ميشه و از گرسنگى گريه ميكنه اما بازهم شيرش رو تف ميكنه.يه پزشك بردم ميگه هيچيش نيست و خودش نميخوره..واقعا نميدونم ديگه چى كار كنم.ميشه كمكم كنيد؟؟اسم شيرش هم بيوميل هست
- نوزاد
سلام استاد پسرم 6ماهشه خیلی گوش درد داره چکارش کنم
- شیر خشک
سلام ،خسته نباشید پسر 7 ماهه ای دارم برای مراقبت تحت نظر شماست ،از زمانی ک واسش غذای کمکی میدم دیگه شیر خشک نمیخوره ،پسرم شیر خشک نان 2 مصرف میکنه ،خیلی کم در روز شیر خشک میخوره ،بیشتر غذای کمکی میخواد ،وزن و قدش هم نرماله ،نگرانم ،به نظر شما چیکار کنم ؟!؟!
- اسهال
سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماهشه ۱۰ روزه اسهال بردم دکتر شربت زینک سولفات رو داد رفتم داروخونه پودر او ار اس داد بازم خوب نشد بنظر شما چیکار کنم با تشکر

