Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- استفراغ نوزاد
من نوزاد ۳ ماهه ای دارم ک امروز ۵ بار استفراغ کرده و بار پنجم از بینی اش هم استفراغ پنیری امد، ایا این عادیه ؟ همیشه پاهاش سرده و هنگام شیر خوردن عرق میکنه
- شکم روی
سلام اقای دکتر امیرعباس دیروز مرخص شد از بیمارستان که سینش همونجور خس خس داره با سرفه کم اما تا شیرمیخوره شکمش کارمیکنه ببخشید سریع مدفوع میکنه چیکارکنم مشکل خاصی نیست یعنی بنظرتون
- علائم کمخونی در نوزاد
سلام دکتر علائم نوزاد ۶ماهه چ چیزایی هست
- اگزما نوزاد
باسلام خسته نباشید ببخشید یادم رفت رفلاکس که داره اگزما هم داره روی بدنش دایره دایره خشک وزبر شده ویتامین ا د با بتامتازون میزنم روشون باشبایه سی سی شربت هیدروکسیزین بهش میدم بهترشده ضررنداره.باتوجه به اینکه هم رفلاکس داره هم اگزما چه شیری بهتره براش بگیریم.ممنون
- کتونیفن(برونتیف)
سلام نوازدی ۷۰روزه دارم ک فاویسمیه و یه مدته سرفه میکنه ،دکتر براش کتونیفن تجویز کرده روزی دوبار هر بار ۱/۵سی سی، آیا خوردن این دارو برای نوازاد فاویسمی مشکلی بوجود نمیاد؟و دادن این دارو ب نوزاد ۷۰روزه مشکلی نداره؟؟ بنظر شما تا چه مدت این دارو باید بخوره ؟ممنون بابت جواب دهیتون سالم و مانا باشید
- خس خس وگرفتگی بینی نوزاد بدون
سلام پسر من یک ماه ونیمش هست سه چهارهفته ای هست که بینیش گرفته وشببا خس خس میکنه انگار نمیتونه درست نفس بکشه اما تب وابریزش هم نداره چیکار کنم ؟قطره و شربتی که گفتین رو میشه بدون رفتن به دکتر خودم بهش بدم؟
- قطره استامینوفن پاراکید
سلام آقای دکتر قطره استامینوفن پاراکید تا چه مدت بعد از باز شدن تاریخ انقضا دارد؟؟چون روی جعبه اش مانند جعبه قطره آد نوشته شده نیست که تا یک ماه مصرف شود.
- شیرخشک al 110
سلام، خسته نباشی آقای دکتر،
ببخشید آقای دکتر من پسرم چهار ماهه است، هر شیر خشکی بهش میدم اسهال میشه، فقط شیر خشک aL110 بهش سازگاری داره. اما یکی بهم گفت بهش aL نده چون ضرر داره. میخواستم با شما آقای دکتر مشورت کنم آیا aL110 به بچه بدم یا نه؟ ممنون میشم راهنمایی کنید.
- رفلاکس
سلام دخترم ۳ماه و بیست روزشه وقتی بغلش میکنم زور میزنه خودشوخم میکنه میاره جلو ودستاشو مشت میکنه سرخ میشه خیلی زود هم خوب میشه البته موقعی ک بغلمه و راه میرم اینجوری میکنم چرا اینجوریه میترسع یا دل درده نگرانم چکار کنم
- وزن
سلام و وقت بخیر. پسرم یازده ماه رو تموم کرده. وزنش ۱۰ کیلو هست. وزنش خوبه؟
- سرفه هنگام شیر خوردن
وقت بخیر دخترم ده ماهه هستش دو روزه شیر خشک میخوره سرفه میکنه چیکار گنم
- جوش
سلام دکتر سینه پسرم نزدیک گردنش جوش ریز زده بود الان رفته رفته دور گردنش و گرفته و به هم چسبیده و بزرگ شده یا داخلشون چرکی شده چیکار کنم کمکم کنید.
- علائم طبیعی نوزاد
سلام
دخترم زمان تولد زنش 3300و قد51،دورسر36دچار تنگی نفس شد،بعد هم تشخیص رفلاکس دادند وشربت راینتدین هر8ساعت تجویز کردن،خیلی بی قراری میکنه گفتن چون توی ماشین یاباصدای سشوار آروم میشه کولیکه،قطره کولیک اید بهش میدم تقریبا خوبه اما بازم روزی دوساعت گریه میکنه،الان دخترم63روزشه و وزنش 5100وقدش 57 دور سر40 دخترم طبیعیه؟مخصوصا اندازه سرش؟ ضمنا خیلی وقتها بغلش میکنیم آب دهنش میریزه،بعضی وقتها هم درازمیکشه از دهنش آب یا کف و حباب میزنه بیرون، چندروزه ب شدت بینی و چشماشم میماله حتی گاهی با این کار از خواب بیدار میشه،چندروزه گاهی موقع شیر خوردن چندبار سرفه میزنه،بعضی وقتا توی خواب هم تک سرفه میزنه،دست و پاهاش هم گاها سرده و دمای بدنشم با دماسنج دیجیتال زیر بغل بین،35/9_36/7هست و پاهاش بعضی وقتها همزمان ک سرده عرق هم داره.
همه ویژگی های دخترم طبیعیه ؟ خیلی نگرانشم - اسهال نوزاد
سلام خسته نباشید آقای دکتر پسرم ۳ماهشه الان ۴ روزه مرتب دفع مدفوع زرد رنگ داره ولی الان ۲ روز که شدید شده از روزی ۱۲ بار بالا زده باید چکار کنم،،،هیچ علائم دیگری هم ندارد فقط تکرر مدفوع
- گردن نگرفتن نوزاد ۴ماهه
- تاخیردرعملکردها
سلام پسرمن۳۴هفته بدنیااومددوقلوبودن یکیشون ۳روزاول فوت شداین پسرم توعملکردهاتاخیرداره نشستن غلت زدن.چیکارکنمسونومغزی ببرم؟
- سرما خوردگی
سلام خسته نباشی من دخترم یکماهشه سرما خوردم میخواستم ببینم میتونم آنتی بیوتیک بخورم؟
- درمورد غذای کمکی
سلام اقای دکتر وقت بخیر من پسرم ۵ماهش تموم شد میتونم غذای کمکی بدم بعدنمیدونم ازچی بایدشروع کنم برای برنامه غذایی باید بیام مطبتون؟
- استفراغ شیر
به نام خدا.نوزادم دوماهش تموم شد رفت تو سه ماه.بعد از ۴۵ دقبقه از خوردن شیر خشک ،وقتی که بغل خانمم بود یدفعه تهوع شیر داشت تو چند مرحله و همه رو ریخت رو لباس خانمم.خواستم بدونم ایا به بررسی نیاز دارد؟هفته گذشته متخصص اطفال بودیم مشکل خاصی نداشت.باتشکر
- مشت کردن دست
سلام و عرض ادب . دختر من ۳ ماه و ۲۲ روزشه ولی هنوز دستاش مشته به سمت بالا کنار سر. دستاشو نمیاره جلو بدنش . فقط دوبار دستاشو خورد . یه بارم دستاشو میبافت به هم . دیگه تکرار نکرده . خیلی هم سفت میکنه خودشو و دستاشو

