Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- یبوست
دخترم ۹ماهشه آلرژی پروتیین گاوی داره بلاک إچ آ دو میدم اول اپتامیل میدادم الان ببلاک کلا مشکل گوارشی داشت روزی یک بار یا ی روز درمیون شکمش دفع داشت الان سه روز مدام تب میکنه و دفع ندارن شیر نمیخوره خوب باد میده و به خودش میپیچه ولی دفع نداره نمیدونم چکار کنم
- روزوئلا
با سلام کودک من در 9 ماهگی ویروس روزوئلا گرفته اگر دوباره در ارتباط با گودکی که ویروس را داره قرار بگیره مبتلا پیشه؟
- لاغری کودک
سلام دختر ۳ ساله دارم قد۹۱ وزن ۱۰ کیلو افزایش وزن نداره آزمایش کامل داده هیچ مشکلی نداشته است ولی هرروز که معده کودک کار نکند غذا نمی خورد اشتها خیلی زیادی هم ندارد فعالیت کامل عادی چه بکنیم با این کودک
- مدفوع نکردن نوزاد
دخترم الان سه ماهه هست ۵ روز هست مدفوع نکرده البته روز های قبل هم ۲ روز یکبار مدفوع میکرده شربت لاکتوز هم میخوره
- زردی کف دست وپا وتعریق شبانه به هنگام خواب
با سلام. پسرم ۴سالشه یه مدتی هست که شبها وقتی خوابش میبره خیس عرق میشه. کف پاهاش هم بعضی مواقع زرده. با تشکر
- سلام پسرم ۲ روز تب کرده علائم ندار دکتر بردم استامینوفن داد فقط
سلام صبح بخیر پسرم یکسال و یکماهش دو روز تب کرده علائمی ندار دکتر بهش استامینوفن داد فقط نمیدونم چکارکنم
- سلام من داداشم مریز شده
سلام داداش من بدن درد داره و هرچی میخوره استفراغ میکنه و دل پیچه داره و تب بالا داره میشه بگید باید چکار کنیم
- خوردن هسته ی گیلاس
من ۵۶سالمه و کلی گیلاس رو با هسته خوردم و و معده ام هم درد می کنه خیلی هم نگرانم
- چرک خشک کن
سلام دختر۶ماهه ای دارم بینی هاش گرفته و چرکیه و تب خفیف داره با سرفه کم چه انتی بیوتیکی بدم؟دسترس به دکتر ندارم
- تغذیه ی کودک
سلام دکتر خسته نباشید ببخشید میشه به پسر ده ماه خامه صبحانه داد؟
- خارش گلو
سلام دکترجان خداقوت ببخشید پسرم۱۵سالشه امروز صبح گفته گلوم خارش میکنه انگار یه چیزی رو گلوش گیر کرده همش گلوشو صاف میکنه تک تک سرفه هم داره بنظرتون چیکار کنم؟ ماست میتونه بخوره؟ممنونم ازتون
- سیموسپان و پلارزین
سلام اقای دکتر پسرم ۶ سالشه ۱۶ کیلو هست. از دیشب سرفه میکرد (سرفه خشک)و آبریزش بینی داشت امروز بردم ۱۷ شهریور چون تعطیله رزیدنت بودن گلوشو نگاه کردن گفتن عفونت نداره پلارژین بدید. به نظر شما پلارژین بهتره یا سیموسپان ؟ به نظر شما وزنش کم نیست؟
- درموردشیرخشک پپتی جونیور
پسرم6ماه است حدود2ماه ازشیرخشک پپتی جونیوراستفاده میکنه تواین مدت مدفوع بچه. سبزرنگ میشه برام توضیح بدی علت تغییر نگ مدفوع. ممنون
- تكرر احساس نياز به دستشويي
با سلام و احترام دختر بچه 5 ساله بنده مدتي است كه در فواصل زماني كم احساس نياز به دستشويي رفتن مي كند اما ادراري هم ندارد و مي گويد قلقلك در زير شكم حس مي كند كه او را به دستشويي رفتن وا ميدارد. ازمايش كلي و ادرار هم داده است اما عفونت ادراري نداشته است. لطفا راهنمايي بفرماييد باتشكر
- مقدار مصرف قرص سفکسیم ۴۰۰ برای کودک ۵ساله باوزن ۱۷
سلام آقای دکتر من پسرم ۴سال و ۱۰ماهشه سرماخورد بردم دکتر بهش سرم زدن و آمپول ریختن تو سرمش خداراشکر بهترشداما الان دوهفته است که شکم پیچ داره خوب نمیشه فارمتین بهش دادن بعد آزیترو ۲۰۰ دادن آزمایش گرفتن نه انگل داشت نه عفونت سفکسیم ۱۰۰ نوشت براش هر۱۲ساعت ۴سی سی یکهفته خورد بهترنشد همش شکم پیچ داره امشب دکتر گفتش هنوز عفونت گوارشی داره براش قرص سفکسیم ۴۰۰نوشته هر۱۲ساعت نصف آقای دکتر مقدارش زیاد نیست ممنون میشم راهنماییم کنید
- شربت تئوفیلین جی
سلام دکتر این شربتو برای کودک ۱۱ ماهه دادن هر ۸ساعت ۱ونیم سیسی خوبه؟ تاکی باید بدم؟؟
- مقدار مصرف آزيترومايسين
مقدارمصرف آزيترومايسين ٣٠٠در كودكان
- تداخل دارویی
سلام آزیترومایسن و ایبوپروفن و امپرازول را البته بافاصله بیشتر از ۲ ساعت از هم میشود باهم استفاده کرد ؟
- تغذیه
سالم دختر14ماهشه.با وزن9/400 قد74.وزن تولدش3/500 قد49.کم وزنه وکم اشتها شیرخودمو میخوره.چه مارک شیر پاستوریزه ای پیشنهادمیکند ک قابل تحمل دخترم باشه!و آیا پودر نارگیل اشتها آور است.چه مقدار بدم؟
- *
سلام به بچه ۵ ساله روزی چند سی سی باید ایمونس بدم وزنش ۱۸ کیلو هست ، ممنون .

