با سلام
ندانسته مقدار خیلی کمی با انگشت به اندازه یک قطره به نوزاد سه ماهه برای اولین بار عسل داده ام. مشکل خاصی خدا رو شکر نداره، فقط خیلی نگرانم. چکار باید انجام دهم؟
متشکرم
سلام نگران نباشید. ولی این کار را دیگر انجام ندهید.
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آب دهن
سلام دکترپسرم۱۱ماهو۲۰روزشه خیلی آب دهنش میادهمش لباساش خیس میشه منظورم جلوسینشه چکارکنم
- اسهال و استفراغ
سلام خسته نباشید،پسر من دوساله هست و حدود دو روز هست که دچار بی اشتهایی شدید،استفراغ روزی یکبار،روز اول دوبار اسهال آبکی و روز دوم چند بار اسهال کمی سفت تر و زرد و بد بو شده. تب هم داره ،در ضمن در حال دندون درآوردن هم هست،لثش خیلی ملتهبه دکتر بهش شربت استامینوفن،و دو شربت دیگه برای کنترل اسهال و استفراغش داد و تشخیص داد به علت دندون درآوردنش هست،اما بهتر نشده ،ممکنه ویروس معده باشه؟
- کتوتفین یا هیدروکسی زین
سلام پسردوسال و نیم دارم دکتر پوست بردم گفت درمانیت پوست داره خیلی صورتشرو میخارونه ولی نمیدونم چی نباید بخوره . شربت کتوتفین بهتره یا هیدروکسی زین؟
- عوارض واکسن 18 ماهگی
سلام وقتتون بخیر 10روز از واکسن 18 ماهگی دخترم میگذره و الان دست و پای چپ دخترم ریخته بیرون. دونه های ریز و قرمز بعضی ها سر سفید. خارش زیادی نداره. کمی روی بدن و پشت گوش هم هست. متخصص اطفال گفتن چون داخل و اطراف دهان نیست احتمالا نیش حشره است و شربت هیدروکسی زین تجویز کردم.ولی هیچ شباهتی به نیش نداره. آیا ممکنه عوارض واکسن باشه؟؟؟چه کاری باید انجام بدم؟؟
- گریه شبانه
سلام اقای دکتر خسته نباشید من پسرم ۲ سال و ۴ ماهشه بعضی شبا خیلی راحت میخوابه ولی بعضی شبا مث امشب توی خواب هق هق میکنه و بغض میکنه یهو میزنه زیر گریه و دیگ ارومم نمیشه بعضا یباره گریه اش بعضا چند بار میخوابه باز بلند میشه گریه میکنه شدید چکاپ کاملم شده مشکل نداره از وقتی دنیا اومده همینه بعضا راحت میخوابید بعضا گریه میکرد راهی چاره ای نداره؟؟؟الان ۲ تا دندون اسیاب از عقب درمیاره ولی موقع گریه کردن دست هیچ جاش نمیزاره فقط گریه شدید داره
- گریه کودک یکساله
سلام دکتر عزیز کودک یکساله م در طول این یکسال مدام گریه میکنه،و بی قراره در صورت سیر بودن و خواب کافی هم اولین کاری که میکنه گریه هستس،واقعا درمونده شدم لطفا لطفا کمکم کنید
- خارش لای انگشتان دختر ۷ ساله ۲یا ۳سالی است
- سلام آقای دکترپسرم سرماخورده چندروز دیگه 7سالش تموم میشه آیاباسرماخوردگی واکسن بزنم مشکلی نداره؟
- سرفه
سلام ببخشید دخترم ۱۸ماهشه الان دوماهه سرفه میکنه چند وقت توخواب وبیداری سرفه میکرد ولی الان یک ماه است وقتی از خواب بیدار میشه بیشتر سرفه میکنه وسرفهاش خلط دار هست چکارکنم ...
- مصرف قرص کلیدینیوم سی
آیا کودک۹ ساله می تواند قرص کلیدینیوم سی مصرف کند؟
- میزان مصرف دوز داروی شربت آزیترومایسین 200 برای کودک 7 سال با وزن24 کیلو
با سلام و عرض ادب برای کودک 7 سال و با وزن 24 کیلو و با عوارض گلودرد، کمی سرفه، گرفتگی بینی، بیحالی چقد داده شود؟ با تشکر و سپاس فراوان
- خس خس سینه و سرفه
آقای دکتر دختر سه سالم سینش خس خس میکنه و مرتب سرفه صدادار داره، صداشم از دیشب کامل گرفته،بینیشم کیپه، نیاز به آنتی بیوتیک داره؟ چه دارویی بهش بدم؟
- قطره آهن و آد
سلام اقای دکتر، نوعی از قطره آهن هست که دندان بچه رو سیاه نکنه؟ چند قطره باید داد؟ و چند قطره آ د؟ حین دادن به بچه مقداریش میریزه که من مجددا بهش میدم و تعداد دقیق قطره رو ندارم، اشکالی داره؟
- گلو درد
دخترم ۴سالشه ،حدودا ۱ماهه بعضی وقتا چیز سفت میخوره مثل گردو یا غذایی که خشکه گلوشو میگیره و میگه دارم خفه میشم باید اب بهش بدیم تا خوب شه
- بیماری های کودکان
سلام دختر من 14 ماهه است و چند وقتی متوجه لکه خون بر روی لباسش شدم که از سینه سمت راستش و من خیلی نگرانم انگار که خراشیده شده . ولی لباسش که عوض میکنم دوباره لکه خون روی لباسش دیده میشه . ممنون میشم اگه راهنمایم کنید. متشکر م
- لذت جنسی
سلام وقتتون بخیر. آقای دکتر دختری 7ونیم ساله دارم که از 3سالگی هرزمان که دراز بکشه خودشو به زمین میزنه ، موقع خواب این کار بیشتر میشه ،هروقت به دکتری مراجعه کردم گفتن تا 6 سال از بین میره ولی الان ازبین نرفته و بیشتر شده ،الان هم که کم کم به سن بلوغ نزدیک میشه منو حیلی نگران کرده ، من چه کاری باید انجام بدم .ممنون از راهنماییتون
- سلام پسر من یک سال سه ماهه است سرفه داره آموکسی سیلین 125 براش گرفتم در روز چند بار براش بدم و چقد بدم
- مطب
سلام آقای دکتر فردا چه ساعتی مطب تشریف میارید
- سرماخوردگی کودک ۲ساله
سلام پسرم دوسال ودوماهشه حدودادوماه پیش به خاطرعفونت داخل خونش ۵روزبیمارستان بستری بودبعدازمرخص شدن دوباره سرماخوردوانتی بیوتیک خوردوبعداون دوباره دوهفته بعدش سرفه وتب شدیدداشت بازانتی بیوتیک خوردوخوب شدازاون به بعدهمش احساس میکنم ضعیف شده خیلی داخل خونه باوجودگرم نگه داشتن مراقبت ازش بارگاهی عطسه میکنه وبینیش انگاریکم کیپمیشه میترسم دوباره سرمابخوره خیلی تبش بالامیره توسرماخوردگی حتی تا۴۰درجه بایدچیکارکنم؟
- شربت….
سلام وقت بخیر مسر ۶ ساله دارم سرما خوردخ شربت پلارژین بدم یا ستادین دی سی بهتره؟

