Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام پسره ۷ ساله با وزن ۲۲ کیلو چند سیاسی
پسره ۷ ساله با وزن ۲۲ کیلو چند سی سی سفکسیم ۱۰۰ بدم هر چند ساعت؟
- سلام پسر من توی چهار ماه رفته اصلا شیر نمیخوره نارس هم بوده خیلی سعی میکنم بخوره ولی نمیخوره موقع تولد وزنش ۱۶۰۰بوده الان هم چهار کیلو هست کم اشتها شده
- غذاي كمكي
باسلام.دخترم ٨٥٠٠وزن داره.وزن تولد٤٢٠٠ غذايًكي تا حالا ندادم.رفلاكس و الرژي داره.شيرخشك إي آر مصرف ميكنه.ميتونم فرني برنج درست كنم با شيرخشك؟با شيرخشك إي آر موردي نداره؟ميخام رقيق درست كنم روزي يك قاشق چاي خوري
- اسهال نوزاد
سلام آقای دکتر وقت بخیر ببخشید دخترم ۴ماه و بیست روز است یه هفته میشه که مدفوع آبکی و بوی خیلی بدی داره تب نداره شیر خودم رو میخوره از اول مدفوع زیاد میکرد ولی این دفعه حجمش زیاد و بوی بدی میده دو تا دکتر بردم یکیش سرم و شربت مترونیدزال نوشت سرم رو نزدن دکتر دیگه براش پودر orsنوشت این پودر رو اصلا نمیخوره به نظرتون چیکار کنم
- چاشنی در غذا
سلام اقای دکتر بچه ۷ ماهه دارم به سوپ وقتی هیچ نمکی یا چیزی که به غذاش مزه بده نمیزنم انگار بچم دوس نداره مثلا فرنی چون کمی شیرینه میخوره ولی پوره سیب زمینی چون بی مزس نمیخوره اصلا نمیشه کمی نمک به غذاش اضافه کرد؟
- سرماخوردگی نوزادسه ماهه
سلام نوزادسه ماهه دارم بردم پیش دکتر متخصص اطفال میگه ویروس وارد بچه شده یک شربت سرماخوردگی کودکان داده ویک قطره بینی شربت نئوزینک سرفه اش خوب شده ولی سینه اش هنوزخس خس میکنه علتش چیه
- برای دختر ۴ساله ام سفکسیم ۱۰۰باید چ مقدار داده شود
- زور زدن هنگام دفع
سلام وقت بخير دختر من هم شير خودمو ميخوره هم شير خشك كمكي ٥ ماه و ٢٠ روزشه تقريبا از يك ماهگي تا الان موقع دفع زور ميزنه و قرمز ميشه ولي مدفوع شل هست ايا مشكلي داره
- یبوست
سلام اقای دکتر من پسرم یک ابان میشه دوماهه به لاکتوز شیر حساسیت داشت بهش ببلاک اچ ا دادن شکمش خوب کار میکرد در روز ۴تا۵ دفعه کار میکرد الان ۴روزه زور میزنه چیزی نمیاد باکلب ماساژ اب جوش ونبات ولی یک تادوبار شکمش کار میکنه چکارکنم خیلی داره اذبت میشه
- مرکبات
سلام از چند ماهگی میتونم به بچه مرکبات بدیم ؟ سپاس
- سلام دکتر دخترم یک سال ونیم داره آبریزش بینی داره و مدفوع چسبنده وبدبوع ودفعاتش زیاده در روز 4الی پنج بار ،چه مشکلی ممکنه داشته باشه ودرمانش چیه؟
سلام دکتر دخترم یک سال ونیم داره ومدفوع چسبنده وبدبوع وتعداد دفعاتش در روز 4الی 5بار میشه ،آبریزش بینی هم داره ،دلیل و درمانش.ممنون
- شیر خوردن
سلام و خسته نباشید اقای دکتر دختر 4 ماه و 8 روزه ایی دارم که در 35هفته متولد شد و بدلیل انسداد روده جراحی شد شبر اپتامیل پپتی جونیور میخوره این شیر را تا کی باید بخورد ؟ایا شیرش را تغییر ندهم چون وزن گیرش کم هستش 5600 موقع تولد 2600 بود بدنش شل هست گردن میگیرد اما هنوز اشیا با دست نمیگیرد خیلی نگرانشم لطفا راهنماییم کنین با تشکر درضمن موقع شیر خوردن بطور مستقیم شیر نمیخورد سرش را بسمت چپ یا راست میچرخاند
- قد
باسلام پسر من ۲۵ ماهشه قدش ۸۵ میباشد به نظر شما مناسبه یا کوتاهه؟
- ختنه
درموردبیرون نیامدن آلت تناسلی پسر۴ ساله ام که۱۵روزه ختنه کردم پیش دکتربردم بادست اون دستکاری کروکر مدیلن رادادهرروزبعدسه بارشستوبزنماماهنوزدرست نشده لطفا راهنمایی ام کنیدباتشکر.
- بی اشتهایی
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر،دختر ۵ماهه ای دارم،که ریفلاکس وآلرژی داره وببلاک arمیخوره،حدود یک هفته اس که بی اشتها شده وخوب شیر نمیخوره،دارویی واسه افزایش اشتهاش هست?؟؟؟؟؟؟معمولا از ساعت ۵صبح تا ۱۰،۱۱صبح دلپیچه داره .
- سرما
سلام وقت بخیر شربت کوریزان با پلارژین فرق میکنه بچه ۵ ساله سرما میخوره کدوم رو بدم بهتره ؟
- سلام وقتتون بخیر دخترم 3سال و سه ماه داره و وزن 12و نیم کیلو، به تازگی مهدکودک میره توی یکماه دوبار عفونت گوش وسرماخورده راهکاری برای تقویت سیستم ایمنی ندارین؟ پ
- رفلاکس معده
سلام آقای دکتر دخترم ۴ ماهشه رفلاکس داره،بک ماهه ببلاک ای آر میخوره،مشکلش با ای آر رفع شده اما یبوست شدید همش میگیره و وزن خوب نگرفته،بیومیل ای آر رو امتحان کردم دلپیچه گرفت باز سرفه میکرد ده نمیدونم چیکار کنم فقط ببلاک بهش میسازه
- چگونه داروی آزیترو مایسین را قطع کنم؟
با سلام و خسته نباشید خدمت شما چگونه میتوانم داروی آزیترو مایسین۲۰۰دخترم رو که بهش حساسیت نشون داده رو قطع کنم وبجای اون آموکسی سیلین ۲۵۰رو جایگزین کنم
- سلام آقای دکتر دخترمن چهارو نیم ماهشهر دکتر براش شربت سفکسیم از نوع سوسپانسیون خوراکی ها داده هر ۲۴ساعت ۳سی سی به نظر شما ضرر نداره؟
سلام آقای دکتر دخترمن چهارو نیم ماهشه دکتر براش شربت سفکسیم از نوع سوسپانسیون خوراکی ها داده هر ۲۴ساعت ۳سی سی به نظر شما ضرر نداره؟

