Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- اسهال نوزاد
سلام نوزاد من ۲۰روزشه....روزی سه وعده ۶۰تایی شیر خشک نان میدم همراه با شیر خودم....اما وقتی شیر خشک رو میخوره بلافاصله شکمش کار میکنه یعنی به یک دقیقه نمیکشه...در روز ۶تا۷بار شکمش کار میکنه چکار کنم...قطره پدیا لاکت هم میدم
- دیرنشستن کودک
سلام ممنون ازجوابتون باشه درخونه کاردرمانی ادامه میدم ببخشید دوباره سوال میکنم برای بهتر نشستن دخترم صندلی غذای کودک بخرم تاثیری درنشستنش داره
- سرماخوردگی
سلام.نوزاددوماهه دارم سرفه خشک میکنه شربت دیفن هیدرامین چقدربهش بدم آیاضرری نداره؟
- صدای سشوار
سلام آقای دکتر من برا بچم که کولیک داره از فاصله حدود ۱/۵ متری صدا سشوار روشن میکردم آیا باعث آسیب به شنوایی میشه؟ یا مثلا یهجا که مثل مهمونی همه با صدا بلند حرف میزنند باعث آسیب به شنوایی میشه؟
- اسهال نوزاد
سلام دخترم سه ماه و ۱۵روزشه و همیشه ۴الی ۵ بار در روز مدفوع روان و آبکی و لزج مانند داره مثله سفیده تخم مرغ خانه بهداشت گفت بهش او آر اس بدم و حدود یک هفته است که میخوره ولی خوب نشده چه کنم ؟
- ازمایش
در مورد سوال قبلی دکتر گفته عفونت داره وسفیکسیم 100 داده دو ونیم سی سی دو بار در روز دخترم شش ونیم ماهست وزنش 8ونیم.مممنون میشم نظرتون رو بگید.
- سلام
- تشخیص
با عرض سلام میخواستم بدونم پزشک با معاینه چشمی گلوی میتونه تشخیص بده عفونت ویروسی هست یا باکتریایی برای تجویز دارو
- دانه های زیرپوستی
سلام وقت بخیر. بچم ۳ سالشه. ۳ روز و نیم تب داشت. الان دو روزه که تبش قطع شده. حدود یک ساعت پیش یهو یه قسمتایی رو صورتش و دست قرمز شد و دونه های زیرپوستی برجسته زد که خارش هم داره. قرمزی ها و دونه ها یهو ایجاد میشن و بعد از چند دقیقه خوب میشن و دوباره یه قسمت دیگه ایجاد میشن. فعلا فقط رو دستش هست. علتش چیه؟ بین تب و دونه ها ارتباطی هست؟ شربتی هست بدم؟
- یبوست نوزاد
ببخشید دخترم یبوست داره تا شیاف نزم دستشویی نمیکنه باید چیکارکرد
- سلام وقت بخیر دوران شیردهی هستم پسرم11ماهشه خیلی لاغرشدم نسبت به قبل میخواستم بدونم چه قرصی مصرف کنم بدنم وصورتم پرشه؟
- بستنی
سلام
آقای دکتر پسره من ۲ سال و نیم هست وزنش کمه جدیدا بستنی خیلی دوست داره روزی ۲ تا می خوره مشکلی نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ - کیدی لاکت برای فاویسم
سلام آقای دکتر از غروب پسرم ۱۰ ماهه هست دچار اسهال شده محل سکونت من پزشک اطفال نیست موندم چیکار کنم خواهرم کیدی لاکت رو به من معرفی کرده فرزندم فاویسم داره من میترسم این دارو روبهش بدم کیدی لاکت برای فاویسم خطرناکه چطوری ازش استفاده کنم ب
- مولتی ویتامین در شیر
سلام. بچه ام اصلا مولتی ویتامین رو نمیخوره. بیست ماهشه. شیرخشک میخوره. میشه بریزم تو شیرش؟
- رابطه جنسی
سلام وقتتون بخیر دختر من چند روزه که در مورد رابطه جنسی ازم سوال میپرسه 7 سالش هم هست چه جوابی بهش بدم ؟
- جایگزینشیرخشک
باعرضسلامخدمتشمابچمیکماهشهبهشکمکیشیرخشکآپتامیلمیدادمالانبعلتکمبوداینشیرجایگزینشچیبدم
- کولیک نوزاد
آیا شربت گرم چل برای نوزاد دو ماهه خوبه
- درباره تب کودک 8 ماهه
- ویروس دست وپا در کودکان
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر نوه ام ویروس دست وپا گرفته کف پا دستها وناحیه مقعد جوش زده دکتر براش شربت دیفن هیدرامین ۵ سی سی والومینیم ام جی ۱۰ سی سی تجویز کردن ۳بار در روز بعد ۳ مرتبه استفاده امروز یکبار اسهال رفته آبکی بود البته یکبار صبح که خوب بود ولی بار دوم آبکی اگه امکان داره راهنمایی بفرمایید درضمن ۱۵ کیلو وسنش ۲سال و۹ ماه هست
- سلام پسرمن یک سالو ۵ماهشه
سلام پسر من یک سالو ۵ماهشه چند سی سی آزیترومایسین۲۰۰بدم۹۸

