Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تخم مرغ محلی
سلام و خداقوت دخترم ۱۴ ماهشه میتونم بهش تخم مرغ محلی بدم ؟
- غذای کمکی
با سلام،آقای دکتر بچه من ۱ سالش تموم شده و هنوز توانایی خوردن غذا رو به راحتی نداره و حتما باید حتی سوپ رو واسش با دستگاه یکدست کنم و گرنه موادش توی گلوش گیر میکنه و به استفراغ ختم میشه.چیکار باید انجام بدم؟
- شربت فروگلوبین
سلام دکتر به دخترم ک یکساله هست میتونم شربت فروگلوبین بدم یا خیر
- سلام من پسرم پارسال دچار برق گرفتگی شد و الان خدارا شکر خدا بهمون بخشیدش الان چند وقت ی بار سردرد های شدید داره ومیگه ک ی صداهاییمثل سوت کشیدن میشنوم چند روز پیش تب کردن تب ۳۹و۴۰درجه ک دکتر فقط شیاف و استامینوفن دادن بهشون الان همه بدنش پر از دونه های قرمز رنگ شده و سر سفید چکارش کنم
- تداخل دارویی
سلام پسر من تب میکنه دکتر براش آزیترومایسین 200 روزی 2 سی سی نوشته اما نمیخوره بالا میاره ولی من با قطره آهن لیپوزوفر که میدم میخوره کم کم باهم تداخل ندارن؟
- اختلال خواب نوزاد ده ماهه
سلام نوزاد ده ماهه دارم که دچار اختلال خوب شده دقیقا از اواخر ۵ ماهگی . از بدو تولد تا ۵ ماهگی خواب خوبی داشت ولی الان شبا مثلا وقتی ۱۰ میخوابه ۳نصفه شب با جیغ و گریه بیدار میشه بدونه اینکه چشماشو باز کنه بعد که چشماشو باز کرد تا ۷ صبح بیداره عموما خواب روزش کمه و کلا تو خواب خیلی میپره یا گریه میکنه حتی خواب روز دندون ۲تا پایین و ۲تا بالا داره و خوبم غذا میخوره و شب بیدار میشه برای گرسنگی نیست چون امتحان کردم شیر نمیخوره
- شیرخشک
سلام اقای دکتر پسر من سه ماهشه از اول شیرخشک نان همراه شیر مادر خورده بعد چندوقت بخاطر جوش صورت و احتمال الرژی شیرخشک اچ آ نان فرمودین بدیم بهش الان یه مدته این شیرخشکو نمیخوره انگار از طعمش خوشش نمیاد میتونیم برند شیرخشکو عوض کنیم؟ همچنان اچ آ بدیم یا میتونیم معمولی بدیم؟
- یبوست
داخل وبسایت راجب یبوست ننوشتین به نوزاد دوماهه هم میشه آب یا آب قند داد؟؟؟چونکه نوزاد زیر شش ماه میگن آب نباید بدیم بهش
- رشددور سر
سلام آقای دکتر ببخشید من پسرم ۸ ماهه و ۱۸ روزه است وزنش ۹ و قدش ۷۱ یا ۷۲ است دور سرش ۴۳،۵ است این ماه دور سر ثابت بوده رشد نکرده دور سر تولد هم ۳۵ بوده آیا مشکلی داره؟چیکار باید بکنم؟دارویی برای رشد دور سر هست؟
- ادرار شیری یعنی عفونت ادراری
سلام خسته نباشید پسرم ۳ سالشه چن روز پیش اسهال واستفراغ شد و کمی هم تب داشت البته خیلی بالا نبود و استفراغش بعد یکی دوروز قطع شد و دفعات اسهالیش هم کمتر شد و امروز دیدم وقتی ادرار میکنه اول ادرارش یه مایع شیری رنگ هست و بعدش شفاف میشه .. خواستم ببینم علتش چیه آیا عفونت ادراری؟ کم اشتها هم شده وزنشم تقریبا ۱۳/۵ هست .. پیشاپیش ممنون از پاسخگویی تون
- قرص
با سلام و عرض ادب کودک من سیزده ماهه است و قطره آد و مولتی را به هیچ وجه نمیخوره و همش میپره توی گلوش دکتر گفت بهش قرص ویتامین دی ژله ای بده ماهی یک عدد اما من دوز قرص را فراموش کردم میشه لطفا راهنمایی کنید؟ باتشکر فراوان از شما پزشک عزیز
- شیرخشک پپتی
سلام خسته نباشید آقای دکتر، دخترم ۴ ماهشه و به دلیل آلرژی شیر خشک آپتامیل اچ آ میخورد اما همچنان مدفوعش سبز بود و رفلاکس داشت الان چند روزی هست که آپتامیل پپتی میخوره دیگه رفلاکس نداره مدفوعشم زرد شده اما اسهال گرفته. ممکنه به خاطر آپتامیل پپتی باشه؟ اگر پپتی جونیور بدم ممکنه خوب بشه؟
- مای بیبی تاریخ گذشته
با سلام خدمت دکتر گرامی
اگر از مای بیبی ای برای نوزاد استفاده کرده باشیم که سه سال از تاریخ آن گذشته بوده چه اتفاقی برا ی نوزاد میافتد؟ - بچه
باسلامبچه ام لکه هایی مثل جای کبودی رو بدنسو پاهاش هست کوچواوم هست بعد از چند روزم از بین میره به نظر شما چیزی هست یا به جایی میخوره با تشکر
- سلام اقای دکتر دخترم یازده ماهشه میتونم ماست پرچرب بهش بدم در ضمن به پروتئین گاوی حساسه
- پیوست زینک پلاس
آقای دکتر فرمودید روزی دو سی سی ویتامین ؟کدوم ویتامین مت عرض کردم زینک پلاس بدم نیاز به ویتامین آد هست یا نه؟؟
- سلام اقای دکتر پسرم یک ساله شده قبلا شیر ابتامیل۲پپتی میخورد الان چه شیری جایگزین کنم با تشکر
- بستنی
سلام آقای دکتر پسره من ۲ سال و نیم هست وزنش کمه جدیدا بستنی خیلی دوست داره روزی ۲ تا می خوره مشکلی نداره ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
- ترس بچه ۹ ماهه
سلام وقت بخیر. پسر من ۹ ماهشه چندروز پیش ترسیده و الان وقتی گریه میکنه فکش میلرزه. بعضی از کلمات هم مثل ن و د رو با لرزش میگه باید چیکارکنم؟ ممکنه لکنت گرفته باشه؟
- تب شدید
تب خیلی میکنه بدنش پراز دونه قرمز شده همش ناله میکنه استفراغ

