Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- قد دختر چهار ساله
باسلام دختری چهار ساله دارم ک از یکسالگی تا الان قدش ب کندی پیش میره بطوری ک الان ک چهارسالشه قدش ۹۰سانت هست وقد تولدش ۴۷سانت بود واینک دستها و پاهاش هم خیلی کوچولو مونده پدرش در بچگی خیلی ریز بوده دکتر بردمش و آزمایشاتکلی ازش گرفتن مشکلی نداشت خیلی نگرانم قد من ۱۵۹و پدرش۱۷۰ ودقعا دیگ کلافه شدم بنظرتون دیگ کی رشد میکنه
- وزن کودک
سلام من پسر شش ساله دارم که وزنش نسبت به قدس پایینه و لاغر هست زینک سولفات دادم بهش و وزن یکم اومد بالا و با توجه به قد بلندی که داره و زینک هم شنیدم برای رشد قد هست ایا میتونم دوباره مصرف کنم؟
- داروی سفیکسیم
سلام دختر14کیلو دارم،تب و گلودردداره،طوری که شبا که خوابه بدترمیشه و انگار چیزی به گلوش چسبیده و صدا میده،،شربت سفیکسیم براش گرفتم باچه دوزی باید بهش بدم؟؟(چون یه ماه قبل هم همین علایم و داشت و بردم بیمارستان و دکترش کواموکسی ۶۴۳نوشت ولی اونو تو داروخانه پیدا نکردم سفیکسیم خریدم)
- غدد لنفاوی
سلام دکتر پسرم دو سالشه هر دو سمت گردن و پشت سرش چند تا لنف داره با لمس حس میکنم چند بار سونوگرافی گرفتم گفت چیزی نیست اما هنوز هستن خطر نداره؟آزمایشی چیزی لازم نداره؟
- فسفرخون بالا
سلام دختر19ماهه ای دارم سطح فسفرخونش6.8است دورسرش به حدکافی رشد نکرده اماازنظرتکاملی مشکلی ندارد آیا این خطرناک است برای افزایش رشددورسرباید چکارکنم
- کاهش درد محل واکسن
سلام بهترین راهکار جهت کاهش درد محل تزریق واکسن چیست؟
- سلام شربت زینک پلاس رو تا چه مدت باید استفاده کرد
سلام.دختر ۴و نیم ساله دارم وزن ۱۵ کیلو اشتهای کمی داره شربت زینک میتونه مصرف کنه چه میزان وتا چندوقت؟ باتشکر
- نفخ
سلام .نوزادم ۲۷ روزشه میشه همزمان قطره بی بی کروکولیکز رو بهش خوراند
- سرماخوردگی کودک
سلام دکترجان خسته نباشید ببخشید پسرم دوسال و چهارماهش هست الان دوروز هست که سرفه های صدادار میکنه ولی ته گلوش قرمز نیست قفسه سینشم صدا نمیده ابریزش بینی نداره ولی گریه میکنه حالت مخاط لزج مایل به زرد داره زیاد تب نمیکنه عطسه هم زیاد نمیکنه درطول روز خوبه شب موقع خواب انگار گلوش میگیره ولی تنفس مشکل نداره بنظرتون احتیاج به انتی بیوتیک داره؟چه داروهایی بهش بدم ممنون از صبوری و راهنمایی هاتون
- نخوابیدن در شب
باسلام فرزند ۲سال و ۵ ماه ای دارم که شبها بیدار میماند اگر هم ساعت مثلا ۱۱ یا ۱۲ شب بخوابد ۲ یا ۳ ساعت بعد بیدار میشود ولی روزها خواب راحتی دارد البته در خواب زیاد قلت می خورد آیا دادن مقداری کمی ملاتونین برایش ضرری ندارد
- واکسن پرونال
سلام خسته نباشید پسر من دوروز پیش یکسالش شد.دیروز واکسن پرونال بهش زدیم و امروز بردیم برای واکسن یکسالگیش ولی نزدن گفتن یکماه باید بگذره میخواستم نظر شما را بدونم ایا واکسن یکسالگی را امروز بزنیم؟
- تکرر مدفوع
سلام اقای دکتر بچه ام ۳ سالشه ودر روز سه الی چهار بار مدفوع میکنه ایا طبیعی هست ؟
- گوش دردکودک
سلام،پسرم چندروزبودسرفه میکرد،تقریباخلطی بود،۲بارم تب کرد،من ازداروخانه شربت ازیترومایسین۲۰۰گرفتم،متصدی داروخانه پرسیدچندکیلو،گفتم۲۴کیلو،گفت۵سی سی بده،نگفت روزای بعد ۲ونیم سی سی بده،حالا بعد۴روزخوردن بچه ام،گوش دردکرده،۶سالشم هست،چکاربایدبکنم،شربت روادامه بدم ،یااموکسی کلاو بایدبدم.؟
- سرماخوردگی
سلام بنده کودکی ۳۰ سال دارم سرماخورده گلودرد وابریزش بینی دارددکتربرایش این شربت راتجویز کرده میخواستم مقدارمصرفش رابگید؟نمیداند وروش ننوشته
- قرص
سلام . اقای دکتر دندونم درد میکرد دکتر قرص ترامادول برای مصرف داد و من به اشتباه و حواسم نبود خوردم تا چندساعت به بچم شیر ندم؟
- ناف
سلام دخترم سه سالشه داخل نافش قسمت بالا گاهی ورم میکنه از یک سال و خورده ای اینجوری شد.اون قسمت رو که آرروم فشار میدم میره پایین.گاهی موقع دفع ظاهر میشه گاهی هم نیست اصلا.الان گاهی هم که ظاهر میشه فشار میدم سفته.ممنون میشم راهنمایی کنید
- شیر خشک
با سلام دخترم ۸ ماهشه وزن گیری خیلی پایینی داره بهش شیر خشک آپتامیل میدادم همیشه اسهال بود دکتر بعد بستری شیر خشک نان آال ۱۱۰رو تجویز کردن آیا ادامه بدم این شیر خشک رو یا فقط همین یکی ؟ خیلی ممنون
- اموکسی سیلین
سلام خسته نباشید برای بچه 1ساله با وزن 10کیلو چند سی سی باید اموکسی سیلین بهش بدم؟
- چسبندگی دستگاه تناسلی دختر 15 ماهه
دختر 15 ماهه دارم که تازگی متوجه شدم دریک طرف دستگاه تناسلی اش از لب کوچک به لب بزرگ چسبیده میخواستم بدونم میتونم خودم در خانه با کرم استروژن رفعش کنم؟
- سلام مقدار مصرف شربت سیفکسیم برای کودک ده ساله
برای کلود درد با خلط زیاد

