Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سرخک کودکان
سلام کودکی ۹ ماهه که واکسن های ماهانه خودشو نزده و همان طور سرخک چه و الان مبتلا شده به سرخک برای کودک الان چه اتفاقی میفتد
- تغییرشیرخشک
سلام پسرم ۴ماه نیم هست بهش شیرخشک نان ۱میدام باشیرخودم چندوقتی هست موقع خوردن شیشه نق میزنه یاخوب نمیخوره مدفوعش هم آبکی بودالان براش شیرخشک اپتامیل خریدم دارم استفاده میکنم تب داره امااین تب به عوض کردن شیرخشک ربط داره یانه فقط سرش باشکمش داغ میشه
- بچم به عقر افتاد
سلام من بچم بغلم بود حواسم بهش بود آماتویه لحظه که دستم پشتش نبود به عقب افتاد سریع جلو آوردمش گریه نکرد آیا چیزیش شده خواهش میکنم ۴ماهشه
- رفلاکس پنهان
سلام آقای دکتر نوزادم رفلاکسی بوده شما بهش دارو دادین خدا رو شکر بهتر الان 5 ماه داره باز باید از داروها استفاده کنه
- پای راست نوزاد ۳ ماه
سلام خدا قوت نوزاد دوقولو سه ماهه دارم چند روزی متوجه شدیم پای راستش رو سخت زمین میذاره یا تنبلی می کنه قل دوم مشکل همچین مشکلی رو نداره یک ماهگی هم سونوی لگن انجام دادن مشکلی نبود خداروشکر ممکنه بخاطر واکسن دوماهگی باشه به متخصص باید مراجعه کنیم یا طبیعیه؟
- شير نخوردن نوزاد در بيداري
با سلام و خسته نباشي ،دخترم ٤ ماهشه زمانيكه بيداره اصلا شير نميخوره ساعتها گشنه نگه داشتم ٨ ساعت ولي نخورده ب محض اينكه ميخوابه شير ميخوره شير خودم رو ميخوره و شيشه و پستونكم نميگيره بدش مياد تمام فكر من درگيره آيا مشكلي هست اوايل يعني يكماه اول تو بيداري ميخورد ميخوابيد الان بايد بخوابه شيربخوره لطفا راهنماييم كنيد ممنون
- میلاد
- قسمت پیشانی دخترم توت فرنگی یا تومور خونی هستش ۱۰ماهه
دخترم وسط پیشانیش یک قسمت خونین برجسته دارد ووقتی با آب خیس میشه بزرک نشون میده در حالت طبیعب اندازش کوچکه ...خوب میشه ومیشه درش آورد
- سرفه کودک
با سلام من یه دختر چهار ماهه دارم یه دختر شش ساله هر دو از هفته پیش سرفه خلط دار دارن دختر چهار ماه م دارو مصرف نمیکنه ولی دختر شش ساله م شربت گایانفزین و کوریزان و اسپری دهان استفاده میکنه ولی همچنان سرفه های هر دو خلط دار هست میخواستم ببینم به دختر چهار ماه م چی بدم و چرک خشک کن برای دختر بزرگتر شروع کنم
- اسهال نوزاد
با سلام. پسر من ۲۶ روزشه. چند روزی بود که زور میزد و یکم میپیچید به خودش و نمی خوابید.تماس گرفتم فرمودید قطره پدی لاکت بدم بهش. الان دو روزه قطره پدی لاکت میدم. امروز مدفوعش آبکیه. این اسهاله؟ باید چیکار کنم؟
- انزيم كبد
نوزاد ١٩ماهه دارم چند روز پيش ازمايش دادم انزيم كبدش 50بود ميشه لطفا راهنمايم كنيد ايا جاي نگراني داره
- مشکل نوزاد ۳ ماهه
خیلی شکمش کار میکنه پشت بند هر شیر خوردن موقع تولد ۳۷۰۰ بود الان ۵۹۰۰ هستش مشکل وجود داره
- همانژیوم
سلام دخترم دوماهه هست و دارای همانژیوم روی بینی هست و دکتر متخصص قلب براش قرص پروپرانولول طبق وزنش تجویز کرده آیا این قرص عوراضی هم داره؟؟
- تغییر شیر خشک
سلام، نوزاد من نارس با وزن 1400 بعد از دو هفته از بیمارستان ترخیص شد و همچنان من بهش آپتانیل پری میدم، کی باید به پی دی اف تغییرش بدم؟
- بیقراری
بچم توجیش کردن مشکل داره باید ابروبدنش بریزم تاجیش کنه همش گریه میکنه دلیلش چیه
- آمپول جنتامایسین
باسلام خدمتون عرض کردم نوزاد۶ماه دخترم عفونت ادراری WBC12داشت یک هفته سفکسیم ۱۰۰خورد تست مجدد WBC۶ولی باکتری لز ای کویل ب باکسلیا تغیر کرده بود دکترش جنتامایسین۲۰۰ برای ۵ روز ۱۰عدد صبح وعصر تجویز کرد.این امپول ب این مقدار برای نوزاد۶ماه ک وزنش پایینه۴۵۰۰ضرر نداره?توروخدا کمکم کنید دیوونه شدم
- کجی آلت تناسلی نوزاد
باسلام پسر ۱۱ماهه دارم ک وقتی ادرار میکنه ادرارش ب سمت چپ میزنه و صاف نیست یعنی کج میپاشه میخاستم ببینم باید چیکار کنم؟ متخصص خاصی ببرمش؟ مممون
- اسهال
سلام پسرم ۶ماهش هست اسهال شده سه روز هست هرچه پدی لاک بهش میدم تاثیری نداره میشه راهنمایی بکنید چی بهش بدم
- تاثیر قرص سیپروفلاکسین ۵۰۰ در نوزاد
سلام اقای دکتر.. برای من پزشک زنان سیپروفلاکسین تجویز کرده برای عفونت ادراری.. دخترم ۳۷ روزه هس.. نباید مصرف کنم این دارو رو؟
- حساسیت
سلام آقای دکتر پسرمن دوازده ماهش خارج از خط پوشک پوستش قرمز شده و دون دون چه پماد یا کرمی استفاده کنم

