Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- لنف
سلام دکتر وقتتون بخیر پسرم دو سال و نیمه از چهار ماهگی چند تا لنف ریز اندازمان نرمال بود یک و دو میل چند تا هنوز هستن تو این دو سال و نیم چهار بار ازش سونوگرافی گرفتم چون روش حساس ام دکتر هم میگفت مشکلی نداره به نظر شما دکتر چهار بار ازش سونو گرافی گرفتم عوارض نداره؟ نگرانم
- سوال پزشکی
چرا با دادن این شربت پسرم که سه سال ونیمشه شکمش درد گرفته
- دادن شربت زینکیت
دادن شربت زینکیت بجایه قطره ب نوزاو پنج ماهه اشکال دارد یانه ؟
- تب و دل درد و اسهلال
- شربت
سلام آقای دکتر ببخشید شربت استامینوفن و ایبوپروفن چه مدت بعد از باز کردن قابل مصرف هست؟ ممنونم
- غذا
سلام اقای دکتر وقت بخیر. نوزادم هفت ماهش تمام شده و وارد هشت ماهگی شده. چه غذاهایی میتوانم بهش بدم متشکرم
- راه رفتن 13ماهه
سلام آقای دکتر دخترم الان 13ماه نیم داره حرف میزنه هرکاری میکنم سریع يادميگيره 8تا دندون هم درآورده آقای دکتروسيله رومبگيره سریع راه ميره خودش نمیتونه سرپاه وايسته.پشت دیواری رو میگیره ياديوارسريع راه ميره .میخواستم بدونم راه رفتنش دیرشده يافرصت داره راه بره ممنون
- فشار به قسمت جلوی سر
سلام آقای دکتر روزتون بخیر . خواهرم دیروز پسر 4 ماهه اش رو به من سپرده بود . من دیدم که سر پسر خواهرم توی گهواره کج شده . خواستم سرش رو درست کنم که اصلا حواسم نبود و انگشت اشاره ام محکم روی قسمت جلو سرش فشار آورد . آیا ممکن هست که اشکالی پیش بیاید؟ ممنون
- دختر 21 ماه
سلام اقا دکتر ببخشید دخترم 21 ماهشه سرماخورده به همراه سرفه هایه چرکی و ابریزش بینیش هم عفونی هستش؛دکتر سفیکسیم با برم هگزین تجویز کردن ک داروهاش تموم شدن اما هنو سرفه هاش عفونی هستن و ابریزش بینیش هم همچنان عفونی هسش ب نظر شما شربت پلارژین کیدز به همراه ازیترو مایسین بهش ندم؟ چون ما شهرستان زندگی میکنین
- دانه های قرمز
آقای دکتر پماد کالاندولا خوبه برای اون دونه ها؟
- شیر کودوک
با سلام و خسته نباشید.من دخترم ۱۳ ماهشه چن روزی هست که شیر گاو و گاومیش بهش میدم شیر رو هم ۶ دقیقه میجوشونم.تا یه هفته که بهش میدادم هیچ تغیری نداشت بدنش اما بعد از یک هفته آبریزش بینی و صرفه خلت دار داشت بردمش دکتر گفت ویروسه اما فراموش کردم به دکتر بگم که شیر گاو و گاومیش بهش میدم.حالا بعضیا میگن ممکنه از شیر باشه بهش نیوفته.اما من میگم یک هفته شیرو خورد خوب بود بعدش مریض شد.حالا به نظر شما ممکنه از شیر باشه؟
- یبوست نوزاد
دخترم ۳ماه و ۱۰ روزه است ،حدود ۱۰روزه مدفوع نداشته ،باید چیکار کنم
- مدفوع نکردن کودک ۱۸ ماهه
سلام و عرض ادب جناب دکتر ببخشید یه سوال داشتم دختر من یک سال و نیم هست تقریبا و معمولا هر روز مدفوع داشت ولی الان حدود سه چهار روزه مدفوع نداشته. دیشب شیاف گلیسرین گذاشتم در حد دو تا بند انگشت خیلی کوچیکه مدفوع کرد و دیگه نکرد. به نظر شما چه کنم. وزنش ۱۰ کیلو هست و خوراکش بد نیست. نسبت به قبل کمتر سوپ و .. میخوره ولی بد نیست خوراکش
- شیره
سلام اقای دکتر پسرم ۶ماهس یک ماهی میشه ک غذای کمکی شرو کردم و الان ک ۶ماهس من تو فرنیش شیره انگور و انجیر میریزم خاسم بدونم اشکالی ندارد
- مقدار دوز مصرفی ازیترومایسین ۲۰۰
دخترم ۷سالشه ۳۵کیلو وزنشه گلودرد از تاریخ ۳۰اردیبهشت فعلا به دارویی حساسیت نداشته شدت بیماری فقط درحد گلودرد و گرفتگی بینی می باشد
- موهای زاید دستگاه تناسلی نوزاد
با سلام.دختر من ۴ ماهه هست حدود ۱ ماهه متوجه شدم بالای قسمت تناسلی مقداری مو روییده.علت چیست؟خیلی نگرانم
- نوزاد
سلام خسته نباشید دختر پنج ماهه و نیم دارم که تمایل به خوردن سرلاک نداره میتونم بهش سیب زمینی پخته بدم؟
- سرماخوردگی و سرفه خلط دار
سلام اقای دکتر پسرم دو ماهشه خیلی سرفه میکنه و خشکه بینیش گرفته و شیر کم میخوره چند روزه بردمش دکتر دارو فقط شربت سرفه داده و قطره بینی بهتر نشده خیلی اذیت میشه چه کنم
- ازمایش
با عرص سلام من یک دختر 11 ماهه دارم که چکاب خون رو انجام دادم جوابش به این شرح هست Rbc4.52 وwbc12.3 وHb12.1 وhct36.3 وmcv 80.3 وmch26.7و mchc 33.3وپلاکتش451 هست پلاکتش کمی از نرمالش بالاتره خیلی نگرانم لطفا کل ازمایششو برام تفسیر کنید چون فعلا دسترسی به دکترش ندارم. ممنونم
- شیشه شیر
سلام آقای دکتر شیشه شیر نوزادو با چی بشوریم که ضرر نداشته باشه؟جز آبجوش.....

