Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- پلاکت نوزاد
پلاکت خون نوزاد دخترم دوازده ماهه.۵۱۷مشکلی نداره
- کج شدن لب نوزاد
سلام علیکم اقای دکتر خسته نباشید ببخشید ازموقعی که بچم به دنیا امدیک عدد دندان داشت ویکی هم داخل لثه بود قشنگ دیده میشد الان که 4ماهست دوتا داندان دارد و لبش را موقل خنده و گریه شدید کج میکند ولی موقع لبخند زدن نه ایا مشکلی دارداگر راه درمانی دارد تورو خدا جواب دهید خیلی نگرانم
- رفلاکس
سلام آقای دکتر دخترم تحت مراقبت شماس...این مدت ک مطب تشریف نداشتید مجبور شدم ببرمش پیش دکتر دیگه ای تشخیصشون این بود ک رفلاکس داره..شربت راینتدین هر 12ساعت 1قطره چکان پر ...و قطره کولکید هر 8ساعت 10قطره براش تجویز کردن شما صلاح میدونید من دارو رو بدم..این مدتی م ک بهش دادم تاثیری نداشته..بچه همش بی قراری میکنه..شیرش نان اچ آ ...همش حس گرسنگی داره انگار شیر سیرش نمیکنه بیش از اون مقدار ک میدادم هم بخوام بدم بالا میاره...موقع خواب هم چون همش پیچ میخوره زود به زود پامیشه... درضمن قرار بود این ماه بیاد پیش شما گفتید دارو واسه واکسن بنویسد...چ دارویی صلاح میدونید ک بگیرم... 12م مطب شما اومد 4800بود هفته گذشته کشیدمش5700بودش یک ماه و 21روزشه نوزاد دختر پیشاپیش از پاسخ گویی شما ممنونم
- تغذیه
نوزاد شیش روزه من اصلا شیر نمیخوره سینه رو نمیگیره میشه راهنمایی کنین
- پسر۲ماهم شیرخشک نان کمکی میدم سه روزه مدفوع نمیکنه وبیقراری میکنه چه کنم
- پنیر و شیربالاآوردن
سلام . آقای دکتر بچم 21 روزشه تازگیا کمی شیر یا پنیرک بالا میاره اشکال نداره؟
- سرماخوردگی نوزلد ۴ماهه
سلام وقتتون بخیر آقای دکتر پسرم ۳روزه وارد ۵ماهگی شده دوروزه سرماخورده ابریزش بینی با عطسه سرفه هم میکنه شبا بیشتره بردم دکتر یه قطره بینی داده بهش فقط ولی بچم هنوز سرفه میکنه چیکارکنم
- قطره
سلام آقای دکتر خسته نباشید آقای دکتر میشه یک قطره معرفی بفرماید که ویتامین های مورد نظر و آهن داشته باشه وبرای رشد نوزاد خوب باشه ودیگر نیاز نباشه جدا جدا بگیرم باتشکر از شما
- ملاج سر
سلام دکتر جان من دخترم اول پنج ماهگی است ملاج پشت سرش هنوز بسته نشده چکار کنم
- خوردن مدفون
سلام اقای دکتر بچه من سه شب پیش ب دنیا اومده گفتن مدفون خودشو خورده اول نفس کم میاورد بعد بهش شیر میدن بالا میاره حتی ۲سی سی بعد کترش دستور داده شیر قطع کردن بازم میگن بالا میاره و رودهاش خیلی باد داره بنظرتون چیکار کنم الان تو دستگاه نگهش میدارن
- ستادین دی سی برای نوزاد
دخترم چهار ماهشە بعضی اوقات بهش شڕبت ستادین میدم اگە علاءم سرماخوردگی داشت نیم میلی میدم مشکلی برای دخترم پیش نمیاد؟؟
- غذای کمکی
سلام. دخترم پنج ماه و پنج روز است شبها خیلی از خواب بیدار میشه برا شیر میتونم غذای کمکی شروع کنم
- تب
سلام خسته نباشید ببخشید پسر من ۱۰ ماهشه یک دفعه تب کرده آب دهنش هم زیاد میاد همه میگن از دندون در آوردن اما خیلی تبش زیاد
- سرفه های خلط دار و اسپری گلو
سلام نوزاد من هفت ماهشه تقریبا یک هفته است ک سرفه میکنه و گلوش خلط داره دماغش کیپه هر چقدر قطره بینی می ریزم فایده نداره آموکسی سیلین هم دادم اما بهتر نشده حتی اسپری هم زدم اثر نکرد چیکار کنم ک خوب بشه این اسپر ها ک زدم وابستگی ایجاد نمی کنه اسم اسپر ها سالبوترکس هست و یکیم بکلو متازون
- ایستادن
سلام کودک تاچندماهگی بایدمستقل بایسته ودست از وسایل نگیره وتعادل داشته باشه
- با سلام، قطره استامینوفن پاراکید، هر سی سی 12 قطر، برای کودک۹ماهه با وزن ۹کیلو،باید۲ سی سی داده بشود؟
نوزادم ۷ کیلو نیم هست چند قطره باید بدم
- شیر مادر
سلام خسته نباشید آقای دکتر. من تا ۲ ماهگی به دخترم شیرخودم رو دادم و بعد به دلیل آلرژی قطع کردم و به مدت ۶ ماه شیر خشک دادم. الان دخترم ۸ ماهشه و من مقدار خیلی کمی شیر داخل سینه ام هست آیا این شیر فاسد نشده میخوام دوباره شروع کنم بهش شیر خودمو بدم
- دندان
سلام خسته نباشید اقای دکتر.نوزاد ۵۴ روزه دارم.چند روزیه که جای ۲دندان پایینی به اندازه نقطه سفید شده آفت دهانی نیست.ایا امکان داره به این زودی دندون در اورده باشه؟همش هم میخواد شیر بخوره سینه یا پستونک شیشه رو گاز میگیره.چند روزی هم هست شبها بهانه گیر شده.ممنون میشم راهنماییم کنید
- هسته لیمو
اقای دکترپسر ده ماهه ام هسته لیموشیرین خورد نگرانم خطرناک نیست یااینکه قاروق نمیشه
- شیره انگور
سلام ایا شیره انگور برای نوزاد۶ماهه مضر است اینکه باعث تاخیر در تکلم میشه درسته؟

