Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- تب
سلام خسته نباشیددکترپطرم ۸ماهشه تبش بالاوپایی میره قطره استامینفن نمیخوره شربت ایپوپروفن بهش بدم اشکال نداره چقدبایدبهش بدم؟
- بیقراری نوزاد وسرماخوردگی
سلام.بچم 40روزشه و 4/5کیلو. عتصه وسرفه میزنه و گرفتگی بینی با رنگ سبز و دو روزه بیقراری میکنه و گریه میکنه فکر کنم احساس درد میکنه آیا میشه قطره استامینوفن بهش داد؟البته برا فخ قطره بهش میدیم و ترنجبین
- تشکر
سلام اقای دکتر. خواستم تشکر کنم بابت پاسخگویی های بی دریغ تون برای پرسش ها. به نوبه ی خودم تشکر میکنم و آرزوی موفقیت و سلامتی براتون دارم.
- مدت زمان مصرف
سلام. وقت به خیر آقای دکتر چند روز باید دارو برای نوزاد نه ماهه مصرف شود
- شیر خشک
سلام من نوزاد نه ماه دارم که شیر وخشک آبتامیل پپتی استفاده میکردم ولی لان پیدا نمیشه چه چیزی به جای آن به نوزاد خود چه شیر جایگزین بدم ممنون اگه راهنمای کنید
- سیاه شدن ناخن نوزاد سی روزه
نوزاد خواهرم سی روزشه ناخناش سیاه شده مشکل ش چیه
- دانه های ریز دور دهان و چشم
سلام نوزاد من نه ماهشو تموم کرده رفته تو دو ماه الان دوروزه دوره دهنش و یکوچلو زیر چشمش دونه ریخته دونه ها طوری هستن ک از دور معلومه قرمزه ولی دونه ها مشخص نیستن این موضوع جدیه یا ن ممکنه ب چیزی حساسیت داشته باشه
- شیر
سلام اقای دکتر دخترم شب تا صبح شیر نمیخوره صبح ساعت ۶ونیم بیدارمیشه میخوره سه ماهشه نگرانی نداره شبا شیر نمیخوره البته اکثر شبا اینجوریه
- سلام نوزاد دوماه نیم دارم که کنار ستون فقرات کمرش یه برآمدگی داره سنوگرافی بردم گفت مشکلی ندارد ولی من خیلی نگرانم
- سرفه نوزاد پنج ماهه
سلام اقای دکتردخترپنج ماهه دارم دوروژه سرفه مبکنه و خیلی گریه میکنه دکترم بردم فایدی نداشت میشه راهنمایی کنید
- ازمایش خون
سلام.وقت بخیر،براز پایش قد و وزن ۷ ماهگی دکتر شبکه بهداشت برای پسرم ازمایش خون نوشت ایا لازمه انجام بشه یا خیر؟
- واکسن شش ماهگی
سلام آقای دکتر وقت بخیر . سه روز هست واکسن شش ماهگی پسرم رو زدیم جای واکسن کمی قرمز شده و همچنین سفت هست علت چیست و چیکار باید بکنیم ؟ ممنون
- تغذیه کودک رفلاکسی
سلام دکتر من ب دلایلی شیر خودمو نمیتونم بدم و خشک شده بهترین شیرخشک چه شیر خشکیه که وزن دهی خوب و نزدیک ب شیر مادر باشه
- روند تکامل کودکان
نوزادان نارس از نظر ر وند رشد تکاملی وهوش با نوزادان ترم متفاوت است
- عفونت چشم
سلام آقای دکتر دختری داری پنج ماه و بیست روزه دارم چشم چپش فقط صبح ها چرک میکند و سرفه های خشک میکند باید چکار کنم
- خوردن انگشت
با سلام نوزاد ۳/۵ ماهه ای دارم که الان چند وقت هست که انگشت شست خودشو میخوره از وقتی انگشت میخوره شیر منو خیلی کم میخوره شیرخشک امتحان کردم اونم خوب نمیخوره فقط دلش میخواد انگشتشو بخوره میترسم وزنش کم بشه چیکار کنم؟
- قرمزی گردن نوزاد
- دختر شش ماهم چند روز است که سرما خورده سرفه و بینش هم زیاد کیپ میشه قطرهسدیم کلرید میرخان فرقی نمیکرد امروز قطره نازوفرین ریختم بعدش خوابید و بیدار که شد صداش گرفته چکار کنم
- شیرخشک نان کمکی ی پسرم میدم دوماهه هستش الان توی شهرمون موجود نیست میشه بیومیل پلاس بدم چون شیرمکمه باید بخوره مخصوصا اخرشبا
- کش و قوس های نوزاد
دخترم الان 15روزه هستش تو خواب و بیداری همیشه کش و قوسهای فراوانی داره تمومی هم نداره و بعضی مواقع تو همین حین گریه هم میکنه فقط اگه خوابش عمیق باشه اونم فقط،5دقیقه کش . قوس نمیده خودشو ، لطفا عاجزانه و التماسا ازتون درخواست دارم جناب دکتر لطفا کمکم کنید ،

