Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- سلام دکتر جان با عرض پوزش؛ دخترم ۷ سال داره و ۲۷ کیلوکرم وزن داره ؛ عفونت ادراری گرفته بفرمایید شربت سفیکسیم را چند سی سی بهش بدم و تا چند روز ادامه بدم؛ ممنون
- قطره ایزدیر
سلام آقای دکتردخترم 11ماه نیم دارد وزن 8کیلونیم قطره ايزديرچقدربايدبهش بدم.ممنونم
- جواب آزمایش عفونت ادراری
سلام آقای دکتر. وقتتون بخیر. دخترم عفونت ادراری داشت که طبق دستور شما ما شربت سفکسیم رو براش شروع کردیم. دخترم یک سال و 2 ماهشه و با توجه به اینکه 9 کیلو بود شما براش هر 12 ساعت 2/5 سی سی تجویز کردین. شما خواسته بودید آزمایش رو مجدد تکرار کنیم چون سطح باکتری ادرار بالا بود. جواب آزمایش رو امروز گرفتیم. اینجا براتون مینویسم. ممنون میشم راهنمایی کنید. این شربت رو تا کی ادامه بدیم و اینکه آیا شنبه مجدد بیاریمش مطب یا نه؟ W.B.C. = many R.B.C.= 1-2 Epithelial cells: 4-6 Bacteria: many Mucus: not seen Casts: not seen Yeasts: not seen Crvstals: not seen
- شکم دردکودک
سلام اقای دکترخسته نباشین دخترم 4سالشه از تابستان اسهال واستفراغ ومخصوصاشکم درد.خوب میشدو بازم شروع میشدالان ی چن روزیه بازم شکم دردداره بااسهال ولی اسهالش کمه بردم دکترامپول وشربت کوتریموکسازول سونو هم انجام دادموگفته ویروسه بنظر شماچ دارویی بدم خوب شه ایاخوب میشه خیلییییی نگرانم ممنونم
- سلام آقای دکتر پسرم ۴ماهشه شبا خیلی سرفه میکنه چکار باید کرد ممنونمیشم
- خروسک
سلام اقای دکتر پسرم خروسک گرفته وفقط دگزا زده ایا داروی دیگری دارد ایا بالشت پسرم مهمه که از چی باشه تا چند روز ادامه دارد دستگاه بخور سرد هم براش گذاشتم ایا فایده داره ممنون از لطفتون
- دخترم از پله ها افتاده پایین باسر
دخترم امروز با کله افتاد پایین از پله ها خیلی نگرانم بخاطر کرونا نبردن دکتر
- نوزاد
سلام نوزاد دختری دارم متولد ۲۸ ۸ ۹۸ باوزن ۳۴۰۰ که بدون هیچ مشکلی در بارداری وحتی تا چهل روزگی که بعد از چهل روزگی اقدام به سوراخ کردن گوش در خانه اقدام کردیم نوزادم بعد از یک هفته با پرش دست و پا مواجه شد وبا گفته دکتر مشکوک به تشنج در بیمارستان بستری ومورد ازمایش قرار گرفت ولی هیچ مشکلی نداشت فقط به گفته ی دکتران نوار مغزش کمی مشکوک وجای نگرانی نبو ونوزادم راترخیص کردند ونوزادم تا به امروز هیچ گونه مشکلی نداشته ولی الان که شش ماه ویک هفته دارد خیلی شلو ول وهیچ تمایلی به گرفتن اشیا ندارد وچیزی را محکم در دست نمیگیرد ویا حتی نمیتواند پاهای خود را محکم روی زمین نگه دارد خواهش میکنم بگویی طبیعی است یا نه خواهش میکنم جواب دهید
- عفونت ادراری
دخترم ۱سال و ۴ماهشه تب داره فقط،۷ماهگی عفونت ادراری داشت بستری شد امکان داره الآنم عفونت داشته باشه،بردمش دکتر سفکسیم داده
- یبوست نوزاد دوماهه
پس دوماه ام یبوست داره به کمک گلیسیرین دفع داره سه بار هم بردم دکترفایده نداره البته خیلی هم استفراغ میکنه درمان چی هست چیکارکنم درمانده اام
- مصرف شربت سفکسیم
میزان مصرف شربت سفکسیم ۱۰۰ برای نوزاد ۷ ماهه که سرفه خلط دار و ابریزش بینی داره چقدره؟
- سلامتی نوزاد حین تولد
سلام آقای دکتر.خدا قوت، نوزاد کوچولوی من بعد از تولدش اصلا گریه نکرد.آیا سلامتی او به مخاطره نخواهد افتاد؟ دچار مشکل نخواهد شد؟
- سرماخوردگی
سلام وقت بخیر پسرم بیمارشماست ۵ سالشه سرماخورده بهش پلارژین و استامینوفن و بعصی اوقات تب زیاد ایبوبروفن . سیتریزین میدم . چون لوزه داره معمولا بعد سه چهارروز سرفه های خلط دار شروع میشه چه شربتی بدم که سرفه هاش از بین بره برم هگزین خوبه؟
- تعداد دفعات زیاد کودک ۱۳ ماهه؟؟؟
با سلام یه پسر ۱۳ و نیم ماهه دارم و همیشه در حالت عادی نهایت دو تا سه بار دفع داشت در روز کلا بد غذا هست و بعضی وقتها خوب میخوره و بعضی وقتها بد و الان حدود دو روز هست که غذاش خوب شده و بعد هر بار غذا خوردن دفع داره حدود ۶ بار و مدفوعش غیر طبیعی نیست تست حساسیت مدتی پیش گرفتم مشکلی نداشت برای غذا خوردن دکتر گفت همچی میتونه بخوره و... تب و استفراغ نداره و فقط مدفوعش بعضی وقتها سبز پررنگ یا سیاه هست و... قطره اهن زینک و ا د بهش میدم نگران تعداد دفعشم لطفا راهنمایم کنید
- توروخداراهنماییم کنین
- اطفال
اگربچهمشکلادرارداشتهباشدچهبایدکرد
- کلیک یبوست شیرخشک
سلام خسته نباشیدنوزاد من 54روزشه کولیک داره گریه میکنه دستشویی نمیتونه بکنه روزی یبار با زور واینکه الان شیر خشک نان اچ آ میخوره صورتش خشک شده دونه های قرمز زده واحساس میکنم این شیرخشک سیرش نمیکنه اصلا خواب نداره بچه ام10دیقه 10دیقه چرت میزنه اما شبا خوب میخوابه
- رفلاکس نوزاد
سلام ،دخترم ۳ماه رو تازه تموم کرده بعضی وقتا احساس میکنم چیزی دهنش میاد قورت میده و تو خواب خیلی بیقراری میکنه و خوابش کمه،تو یه ماهگی سونو دادم رفلاکس نشون نداد ممکنه اشتباه بشه
- بیماری فاویسم
بل سلام پسر من یک سالو هشتوماهش هست و فاویسم هست ،من میخواستم لمینت ناخن انجام بدهم آیا برای پسرم که فاویسم هست مشکلی دارد
- سیاهی زبان
با سلام پسرم سه سالش است که حدود ۴ ماه است که انتهای زبان او تا وسط سیاهه شده و گاهی وقت ها کمرنگ میشود و گاهی پررنگ و در ضمن پسرم در یک سالگی به خاطر سوراخ قبل عمل باز شده است لطفا راهنمای کنید.

