Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- آلت تناسلی پسرم
سلام آقای دکتر من تقریبا دو ماهه پسرم از پوشک گرفتم تا چند روز پیش خوب بود موقعی دستشویی داشت بهم میگفت ولی چند روزیه بهم میگه ولی وقتی میبرم دستشویی ادرار نمیکنه بعد از چند بار که میگه ادرار میکنه نمیدونم از سر شیطونی هست یا مشکلی داره در ضمن از موقعی پوشک گرفتم دائم شلوارشو در میاره و با آلتش بازی میکنه هر کارم میکنم فایده نداره الان حتی چند شبه تو خواب هم بیدار میشه من فکر میکنم دستشویی داره ولی بعضی مواقع میکنه بعضی مواقع نه
- قطع یا ادامه درمان
سلام، پسرم هفته پیش دل درد و تب و لرز داشت کپسول آموکسی سیلین ۵۰۰ بهش دادم سه روز اول هشت ساعتی و دوروز بعد دوازده ساعتی الان بعد از چهار روز که آموکسی سیلین را قطع کردم تمام سینه و پشت و گردنش جوش های قرمز حساسیتی زده و چون هنوز تب داشت دوباره به پزشک مراجعه کردم و الان داره آزیترومایسین ۲۰۰ هر دوازده ساعت چهار سی سی می خوره میترسم واکنش حساسیتیش بیشتر بشه چون جوش هاش بیشتر شده به نظرتون آزیترومایسین رو ادامه بدم ؟ وزنش ۴۴ کیلو هست
- دخترم ییوست شدید شده بود بردمش دکتر شربت پیدرولاکس داد از شبش تیکه تیکه مدفوعش میاد ولی به شدت اطاف مقعدش سوخته قرمز شده پناد ان ان میزنم و پماد سوختگی ولی تاثیری نداشته چیکار کنم خوب بشه
- درآوردن دندان
سلام آقای دکتر وقتتون بخیر دخترم ۴ روز دیگه ۵ ماهش تموم میشه.نزدیک یک هفته میشه اسهال داره ولی بی قراری نمیکنه.ممکنه به خاطر دندونش باشه؟و تا کی ادامه داره.درضمن لثه اش یک مقداری کوچکی تیز شده ممنون ازشما
- شربت ازترومایسین ۱۰۰
با سلام و احترام.به نوزادی که سه ماهش تموم شد و رفت تو اول چهار ماهگی چند سی سی میشه شربت ازیترومایسین ۱۰۰داد؟باتشکر
- زورزدن
سلام خسته نباشید.بچه من یگماهه هستش.والان همیشه زورمیزنه.دکترم بردم چندتا قطره دادکه هیچ فرقی نکرد بدترم شد
- فتق نوزاد
سلام و عرض ادب قطر کانال اینگوئینال راست 11m m و چپ7mm اندازه گیری شدند که بزرگتر از حد طبیعی بوده و طی گریه کردن، هر نیاسیون چربی مزانتریک به داخل هر دو کانال اینگوئینال مشهود است. ببخشید نوزاد پسرم ۲۶ روزه است و این جواب سونوگرافی است. ببخشید نوزادم نیاز به جراحی دارد؟ خیلی نگرانم
- کولیک نوزاد دو ماه
سلام دخترم دوماه ونیم اش هست کولیک داره والان بدترشده خوابش کمه هرچی هم میدم بهترنمیشه یبوست هم گرفته بایدچکارکنم آرام بشه
- مدفوع نکردن نوزاد ۴ماهه
سلام نوزاد دختر ۴ ماهه دارم یک هفته است که شکم او کار نکرده و فقط در این یک هفته دو بار مدفوع آبکی داشته آیا جای نگرانی دارد؟
- مصرف دارو سفکسیم
پسرم. پنج سال داره مقدار مصرف سفکسیم برای اون چقدر باید باشه. ممنون میشم از راهنماییتون
- ایامیتوان به کودک یه ساله شیره انگوربدهیم
ایاشیره انگوربراکودک یه ساله مضره یانه
- سلام قت بخیر آقای دکتر پسر شش ساله ای دارم خیلی سینوساش عفونت داره دماغش کاملا گرفته میتونم قرص سفیکسیم بش بدم کو آموکسی کلاو جوابنداد خوب نشده
- ویتامین
- راه رفتن
در صمن پسرم 14ماهگی شو تموم کرده به مبل تکیه میده راه میره بلند میشه میشینه ولی مستقل راه نمیره، درصمن همانطور که گفتم در یک سالگی اش سی تی معز شده وسی تی اون هیچ مشکلی نداشته لطفا در موردمشکلات وعوارص سی تی معز در اینده بیشتر توشیح بدید ممنون
- در مورد کشش بدن کودک ۲ساله
با سلام خسته نباشید...دخترم رو شکم میخوابه پاهای خودش را جمع میکنه و بدنش را گوس میده کش میده ..یکم عرق میکنه .دلیلش چیست ؟؟ ممنونم
- واکسن ۱۸ ماهگی
سلام پسر من سرما خورده ۲۶ باید واکسن میزد سرما خورده نزدم جکار کنم ممنون
- سرماخودگی
سلام پسرم ۶ ماه و ۲۰ روزشه دلیل سرماخوردگی و علائم سرماخوردگی مثل گرفتگی بینی و ابریزش بینی هنوز واکسن ۶ماهگی تزریق نکرده چندروز خوب میشه دوباره علایمش برمیگرده چیکار کنم واکسن بزنم براش یا بزارم کامل خوب بشه بعد تعویق واکسن ضرر نداره مشکلی پیش نمیاد ممنون
- الرژی
سلام اقای دکتر دخترم ۱۹ ماهشه شبا اصلا نمیخابه همش گریه میکنه روی صورت و پشت گردنش هم جوش میزنه بعضی وقتا لبینات هم ک میخوره مدفوعش مخاطی و اسهال میشه میخاستم ببینم ایا الرژی داره چ داروی برای الرژی خوبه ممنون
- اولین سوپ
سلام آقای دکتر ۱ماه پیش اومدم پیشتون گفتین از این ماه سوپ رو شروع کنم برای پسرم. توی سوپ سیب زمینی و هویج و لوبیاسبز با مرغ بریزم یا گوشت گوسفند باید بریزم؟ ۶ماه و دوهفته داره .
- خارش دست وپا
الان ۲ هفته میشه شب و نصف شب دست پاش میخاره دونه ریز قرمزمیزنه پماد کالامین هم زدم فایده نداشته

