Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر کرمبین
*برای دیدن پاسخها بر روی سوالات کلیک/لمس کنید
- شیرخشک
سلام دکتر ،دختر من سه ماه و چهارروزشه الان دوروزه اصلا درست شیر نمیخوره ینی هر سه ساعت ۳۰ تا بیشتر نمیخوره اونم بالا میاره شیرخشکی کلا،چیکار کنم از بس گشنشه نمیتونه ام بخوابه میگمطغم شیر و فک کنم دوس ندارع وگرنه گشنشه شیشه رو میگیره شیر ک میاد دهنش پس میزنه
- سلام خسته نباشید پسرم تازه وارد ۱۰ماهگی شده همش سرما میخوره میشه راهنمایی کنید چه دارویی خوبه بهش بدم شربت سرما خوردگی و سفکسیم بهش دادم شربت ضد سرفه کید هلیکس هم دادم یکمی بهتر میشه ولی دوباره بعد از تمام شدن دارو دوباره سرماش شدیدتر میشه الان حس میکنم سوزش بینی و آبریزش بینی و گلو درد داره ممنون میشم پاسخ بدین
سلام خسته نباشید یکسال و یازده ماهشه سرماخورده ترشحات بینیش اول بی رنگ الان سبزه عفونت داره پنی سیاست 125بگیرم یا آموکسی سیلین
- آموزش شیردهی سالم
سلام خسته نباشید خدمت شما یه پسر 6ماهه دارم هفته ای یه بار شکمش کارمیکنه بعدم خیلی باد داره بدبو خاستم ببینم تجویز شما دراین مورد چیه ممنونم
- شربت دیفن هیدرامین
مادر شیرده میتواند شربت دیفن هیدرامین استفاده کند؟
- تنفس نوزاد سوت کشیدن قفسه سینه
گاهی سوت کشیدن از قفسه سینه نوزاد از بدو تولد
- تداخل دارویی
سلام دخترم 6 سالشه 11 شب بهش کتوتیفن دادم 6 صبح دیفین هیدرامین توروخدا بگیر خطرناکه
- نخوردن شیر مادر و شیر خشک نوزاد ۳ ماهه
سلام خسته نباشین دخترم ۳ ماهو نمیشه.تا الان کلا کم شیر میخورد ولی میخورد سینمو ، شیشه شیر اصلا قبول نکرد چند مدل امتحان کردم نخورد.ولی وقتی با سرنگ میدم تا حدودی میخوره.با سرنگم ۵۰ سی سی یه ساعت طول میکشه تا بخوره.الان دو روزه دیکه سینمو هم قبول نمیکنه.چه پیشنهادی دارین بخدا دیگه خسته شدم کارم همش شده گریه کردن انقد شیر نخورده که شیرم داره خشک میشه
- جواب ازمایش
سلام دخترم سه سالشه ازمایش سی بی سی لطفا تفسیر کنید.wbc7.6 rbc4.47 hb10.3 hct32.6 mch23 mchc 31.6 plat500
- لثه
سلام آقای دکتر پسرم سه ماهشه یه چیز سفید روی لثه ش هست که سفته امروز اتفاقی دستم خورد فکر کردم دندونه ولی نبود بالای لثه ست خیلی نگران شدم چکار کنم مطب بیارم؟
- فاواسیم
- مترو ماکس
با عرض سلام وخسته نباشید آیا شربت مترو ماکس125 درکودک یک ساله که مبتلا به انگل هیستولیکا شده ایجاد اسهال میکند
- تب
نوزاده دو ساله ای دارم که در ناحیه سر و گردن و کمر تب کرده، علتش چی میتونه باشه اقای دکتر و چکاری براش انجام بدم؟ دارو نیاز هست بدم؟
- ناخن
سلام پسرم ناخن دستش زیرش سفید شده داره میوفته این مشکل از چی میتونه باشه
- روز پزشک
سلام آقای دکتر. روز پزشک بر شما مبارک الهی همیشه سلامت و تندرست باشید.
- چنگ زدن
سلام دلیل چنگ زدن نوزاد به گوش و پشت سر چیه؟دو لنف نود خیلی کوچیکط(سایز 2 و 3 میل) پشت سر بود تو سونو که خیلی کوچیک بود احتیاجی به بررسی نداشت دکتر معاینه کرد گفت سونو هم لازم نداره به نظر شما دکتر دلیل چنگ زدن چیه؟دکتر واسش یه لوسیون نوشت گفت شاید خساسیت باشه به نظر شما استفاده کنم؟
- ایا به جای شربت کواموکسی کلاو چهارصدو هفتادو پنج میشه قرص اون را تجویز کرد
- من
سلام دکتر خست نباشین من پسرم دو سال داره مریض شده تب آب ریزش بینی وسرف شدید میکن واس این شربت سفکسیم خوبه؟و چقد باید بدم؟
- تکررر ادرار
دختری 7 ساله دارم که دچار تکرار ادرار شده است پارسال نیز این اتفاق افتاد ولی بعد از مدتی خوب شد و ادرار او کم می باشد در ضمن از لحاظ بدنی خوب می باشد آیا مریضی خاصی دچار شده است یا نه؟ نیاز به مراجعه به دکتر دارد یا نه
- جواب آزمایش
سلام وعرض ادب بابت تب پسرم آزمایش خون دادیم میخواستم جواب آزمایش رو بخونین ممنونم
- گلودرد
سلام دخترم ۸سالشه و ۴۶ کیلو اه،سفیکسیم ۲۰۰ رو روزی چندتا باید بخوره

